Powiat Głogowski ogłasza przetarg
- Adres: 67-200 Głogów, ul. Sikorskiego 21
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 7282801 , fax. 076 7282817
- Data zamieszczenia: 2010-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Głogowski
ul. Sikorskiego 21 21
67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
tel. 076 7282801, fax. 076 7282817
REGON: 39065211100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.glogow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dozór obiektu Starostwa Powiatowego w Głogowie przy ul. Sikorskiego 21 i ochrona transportowanych wartości pieniężnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dozór obiektu Starostwa Powiatowego w Głogowie przy ul. Sikorskiego 21 i ochrona transportowanych wartości pieniężnych - Dozór obiektu prowadzony będzie w formie ochrony fizycznej, świadczonej przez wykwalifikowanych pracowników Wykonawcy. - W celu ochrony transportowanych wartości pieniężnych wykonawca zapewni konwoje z użyciem pojazdów przystosowanych do transportu wartości pieniężnych wraz z konwojentami wyposażonymi w odpowiednie środki ochrony osobistej oraz broń. - Wykonawca musi dysponować grupa interwencyjną na terenie Głogowa (maksymalny czas dojazdu do dozorowanego obiektu 15 min.). W przypadku braku własnej grupy interwencyjnej dopuszcza się możliwość wynajęcia jej przez Zleceniobiorcę. - Ochrona obiektu prowadzona będzie w następujących godzinach: - w dni robocze od godz. 15:00 do godz. 7:30 dnia następnego, - w dni wolne od pracy Starostwa Powiatowego - 24 godziny na dobę. - Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za mienie stanowiące wyposażenie obiektu oraz za wartości pieniężne do kwoty 20 000 zł, na warunkach określonych w projekcie umowy. - Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszystkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego. - Usługa winna być wykonana z należyta starannością wymaganą przy świadczeniu usług tego typu oraz zgodnie z przepisami prawa. - Wykonawca zobowiązuje się do zapoznania z obiektem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983411408
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w postępowaniu. Wysokość wadium Zamawiający ustalił w kwocie: 2 950,00 zł. Słownie: dwa tysiące dziewięćset pięćdziesiąt złotych a) w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu - przelew na rachunek Powiatu Głogowskiego prowadzony przez bank PKO S.A. I Oddział w Lubinie, Filia 1 w Głogowie; nr rachunku 97 1240 6843 1111 0000 4985 2664. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium. b) W przypadku pozostałych form wnoszenia wadium dopuszczonych w Pzp- oryginał dokumentu w zamkniętej kopercie należy dostarczyć do Biura Zamówień Publicznych - III piętro pokój nr 302-303, kopię - potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: oznacza to, iż w momencie upływu terminu przewidzianego na składanie ofert, tj. 6 grudnia 2010r. godz. 10:00, środki na zabezpieczenie znajdują się w dyspozycji Zamawiającego, tzn. są one na jego koncie (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sbip.pl/nglogowsp/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przechowywanie pojazdów usuniętych z dróg powiatu jeleniogórskiego w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz dozór nad pojazdami nieodebranymi przez właścicieli w ciągu 3 miesięcy licząc od dnia usunięcia
Dodano: 2016-05-31 - Kompleksowe letnie i zimowe utrzymanie MOP Michałowice Północ (kat. III)
Dodano: 2016-05-31 - Obsługa i zabezpieczenie funkcjonowania Ogrodu Japońskiego w Parku Szczytnickim we Wrocławiu
Dodano: 2016-03-29 - Przechowywanie pojazdów usuniętych z dróg powiatu jeleniogórskiego w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz dozór nad pojazdami nieodebranymi przez właścicieli w ciągu 3 miesięcy licząc od dnia usunięcia
Dodano: 2015-12-14 - Usługa dozoru obiektów Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 1 we Wrocławiu
Dodano: 2015-11-03 - Obsługa i zabezpieczenie funkcjonowania Ogrodu Japońskiego w Parku Szczytnickim we Wrocławiu
Dodano: 2015-06-12 - Usługa dozoru i ochrony mienia Cmentarza Komunalnego przy ul.Cmentarnej 1 w Lubinie
Dodano: 2015-05-12 - Usługa kompleksowego sprzątania i dozoru mienia oraz fizycznej ochrony obiektów i mienia Nadleśnictwa Przemków
Dodano: 2015-03-06 - Ochrona osób i mienia nieruchomości Zakładu Gospodarowania Odpadami GAĆ Sp. z o.o. w m. Gać
Dodano: 2015-02-04 - Usługi ochrony mienia
Dodano: 2014-12-11