Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-267 Białystok, ul. Akademicka
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 8748100, 8748102 , fax. 858 748 133
- Data zamieszczenia: 2019-03-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Białymstoku
ul. Akademicka 4
15-267 Białystok, woj. podlaskie
tel. 85 8748100, 8748102, fax. 858 748 133
REGON: 69000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: nik.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: organ kontroli państwowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOZÓR I UTRZYMANIE PORZĄDKU NA TERENIE POSESJI I W BUDYNKU DELEGATURY NIK W BIAŁYMSTOKU W LATACH 2019-2022 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ budynku administracyjnego przy ul. Akademickiej 4 w godz. 15.00 – 18.00, w tym: 1.1. Sprzątane we wszystkie dni robocze: 1.1.1. parter – 18 pomieszczeń o łącznej powierzchni 221,2 m2, 1.1.2. pierwsze piętro – 17 pomieszczeń o łącznej powierzchni 259,4 m2, 1.1.3. poddasze – pięć pomieszczeń o łącznej powierzchni 110,3 m2, 1.1.4. wiatrołapy, korytarze i klatki schodowe w piwnicy, na parterze, pierwszym piętrze i poddaszu budynku o łącznej powierzchni (183,7 m2), 1.2. Sprzątane jeden raz w miesiącu: 1.2.1. piwnica – osiem pomieszczeń o łącznej powierzchni 151,4 m2, 1.2.2. pierwsze piętro – jedno pomieszczenie o powierzchni 13,5 m2. 2. Utrzymanie porządku i czystości na posesji przy ul. Akademickiej 4, na której znajduje się siedziba Delegatury. Posesja o powierzchni 1.726 m2 jest ogrodzona z zamykanymi bramą wjazdową i wejściem oraz zabudowana 3-kondygnacyjnym budynkiem administracyjnym (z dwoma wejściami) o powierzchni zabudowy 481,32 m2 i kubaturze 4.879 m3. Na posesji znajduje się też wykonany z kostki betonowej parking z chodnikami i drogą o łącznej powierzchni ok. 940 m2. Na pozostałej części posesji wokół ogrodzenia znajduje się pas zieleni z krzewami i drzewami. 3. Ochrona mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej: 3.1. Ciągła ochrona elektroniczna siedziby Delegatury z wykorzystaniem lokalnego systemu alarmowego (System Sygnalizacji Włamania i Napadu - SSWIN) oraz systemu monitoringu pożarowego (System Sygnalizacji Pożaru - SSP), polegająca na monitorowaniu sygnałów i rejestracji zdarzeń w centrum operacyjnym wraz z gotowością i reakcją patrolu (czas dojazdu nie dłuższy niż 15 min.) weryfikacyjnego do alarmów (SSWIN i SSP) oraz na monitorowaniu i rejestracji sygnałów pożarowych, przekazywanych (natychmiastowo) radiowo i łączem telekomunikacyjnym do właściwego obiektu Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku (SSP). 3.2. Stały dozór posesji Delegatury i budynku (siedziby) Delegatury przez jednego pracownika ochrony (rezydującego w udostępnionym pomieszczeniu dozorcy na parterze budynku) przez siedem dni w tygodniu, w dniach roboczych w godz. 18.00 – 6.00 (poza godzinami urzędowania Delegatury), a w dniach wolnych od pracy – całodobowo. Dozór obejmować będzie zabezpieczenie chronionego obiektu przed kradzieżą i zniszczeniem mienia (likwidację zagrożeń powstałych w przypadku: napadu z włamaniem, pożaru lub awarii mienia), zgodnie z planem ochrony obiektu, przedłożonym Zamawiającemu do akceptacji. Pomieszczenie dozorcy wraz z wyposażeniem zostanie udostępnione wykonawcy zamówienia, przy czym stan i wyposażenie pomieszczenia w dniu jego udostępnienia oraz dniu zakończenia świadczenia usług przez wykonawcę zostanie potwierdzony w protokole, podpisanym przez przedstawicieli obu stron. Pracownik ochrony uzyska dostęp do istniejącego monitoringu wizyjnego (systemu telewizji dozorowej CCTV, obejmującego 12 kamer, w tym 10 wewnętrznych i dwie zewnętrzne) w zakresie bieżącej obserwacji obrazu z kamer na żywo, w trakcie pełnienia dyżuru w pomieszczeniu dozorcy. 4. Wykonawca we własnym zakresie zapewni sprzęt oraz środki właściwe i niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (o ile inaczej nie zaznaczono) obejmującego następujące czynności: 4.1. kompleksowe sprzątanie budynku (pkt 1): 4.1.1. odkurzanie pomieszczeń biurowych, w tym wykładzin oraz usuwanie kurzu z mebli, urządzeń biurowych, grzejników, parapetów, ścian, obrazów, drzwi itp., 4.1.2. uzupełnianie brakujących materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez zamawiającego, w tym ręczników papierowych, papieru toaletowego, mydła i płynu do zmywania, środków zapachowych, 4.1.3. zamiatanie i odkurzanie korytarzy, klatek schodowych w tym mycie powierzchni zmywalnych, usuwanie kurzu z obrazów, urządzeń biurowych i ścian, utrzymanie w dobrej kondycji roślin znajdujących się ciągach komunikacyjnych, 4.1.4. zmywanie naczyń po organizowanych okazjonalnie szkoleniach, naradach i konferencjach, 4.1.5. opróżnianie niszczarek oraz koszy na śmieci i wynoszenie odpadów do właściwych pojemników (zgodnie z ich oznaczeniem), znajdujących się na posesji Delegatury, stosownie do obowiązujących w Białymstoku zasad segregacji, publikowanych pod adresem http://odpady.bialystok.pl/ 4.1.6. mycie odpowiednimi środkami części szklanych i metalowych drzwi i witryn, 4.1.7. sprzątanie sanitariatów z zastosowaniem odpowiednich środków, w tym mycie powierzchni zmywalnych, 4.1.8. mycie 69 okien o powierzchni jednostronnej 131,2 m2 – co najmniej dwa razy w roku w trakcie trwania umowy, 4.1.9. mycie wewnątrz fasady szklanej na klatce schodowej o powierzchni 15,4 m2 – co najmniej dwa razy w roku w trakcie trwania umowy, 4.1.10. sprzątanie i usuwanie zabrudzeń powstałych w wyniku zdarzeń nadzwyczajnych (np. zalanie) lub pozostałych po ewentualnych pracach remontowych lub konserwacyjnych. Przy wykonywaniu ww. działań Wykonawca winien postępować zgodnie z ustalonymi – powszechnie stosowanymi w zakresie usług sprzątania i utrzymania porządku w obiektach – standardami jakościowymi. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem ww. usług. 4.2. Utrzymanie czystości i porządku posesji (pkt 2): 4.2.1. sprzątanie powierzchni utwardzonych i nieutwardzonych wokół budynku (w dni robocze), 4.2.2. odśnieżanie, w tym systematyczne (w dni robocze) usuwanie śniegu, błota i lodu z parkingu, chodników wewnętrznych, dróg wewnętrznych, podjazdów, schodów wejściowych oraz posypywanie ich odpowiednimi środkami przeciwpoślizgowymi, przy czym zamawiający dostarczy materiały do tych prac (piasek, sól), 4.2.3. niezbędna pielęgnacja roślin, w tym systematyczne koszenie trawników wokół budynku, a także pielęgnacja innej zieleni niskiej i wysokiej znajdującej się na terenie posesji, zgodnie ze sztuką ogrodniczą. Zakres zamówienia obejmuje również ewentualne uzupełniające wysiewy trawy i nasadzenia zieleni, a także uzupełnienia podłoża roślin, 4.2.4. usuwanie (siedem dni w tygodniu) błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodnika i podjazdu o powierzchni około 174,2 m2 położonego wzdłuż nieruchomości przy ul. Akademickiej 4 zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 4.3. Ochrona mienia, o której mowa w pkt. 3.2 powinna być wykonywana przez pracowników ochrony lub kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, stosownie do wymagań ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2018 r. poz. 2142, ze zm.). Wykonawca we własnym zakresie zapewni sprzęt, środki i instalacje umożliwiające ciągłą ochronę elektronicznej siedziby Delegatury z wykorzystaniem istniejącej infrastruktury (System Sygnalizacji Włamania i Napadu – SSWIN, System Sygnalizacji Pożaru - SSP). Sposób połączenia urządzeń sygnalizacyjno-alarmowych systemu SSP z właściwymi obiektami Państwowej Straży Pożarnej (PSP) powinien być uzgodniony z Komendantem Miejskim PSP w Białymstoku, stosownie do § 31 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109, poz. 719, ze zm.). 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących na terenie posesji i w budynku Delegatury czynności bezpośrednio związane z realizowaniem usług, stanowiących przedmiot zamówienia, w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, ze zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 10.000 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 25 1010 1049 0012 5413 9120 0000. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór wg Załącznika nr 8 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w prokuraturach okręgu suwalskiego na rok 2024
Dodano: 2023-11-15 - CAŁODOBOWA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA ORAZ MONITORING BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO SĄDU ADMINISTRACYJNEGO W BIAŁYMSTOKU
Dodano: 2023-11-10 - Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektu, obsługi systemów i urządzeń zabezpieczenia technicznego obiektu OiFP położonego w Białymstoku przy ulicy Odeskiej 1 w okresie 2023 - 2025
Dodano: 2023-11-09 - Świadczenie usługi ochrony obiektu i mienia w Szkole Podstawowej Nr 49 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Prymasa Tysiąclecia w Białymstoku
Dodano: 2023-10-01 - Ochrona Sądu Rejonowego w Białymstoku
Dodano: 2023-05-22 - Świadczenie usług ochronnych osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w obiektach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim
Dodano: 2023-05-04 - ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA POLSKIEGO RADIA BIAŁYSTOK S.A.
Dodano: 2023-04-25 - Usługa ochrony osób i mienia w budynku Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
Dodano: 2023-02-13 - Ochrona osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku i Rejonów z podziałem na części
Dodano: 2023-01-05 - Ochrona obiektów Sądu Okręgowego w Białymstoku
Dodano: 2023-01-02