Przetargi.pl
Dozór i ochrona nieruchomości przy ul. Sienkiewicza 76 w Kielcach w okresie od 24.03.2017 r. do 31.12.2017r.

Miejski Zarząd Budynków w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25004 Kielce, ul. Paderewskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 36 76 720 , fax. 41 36 76 917
  • Data zamieszczenia: 2017-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków w Kielcach
    ul. Paderewskiego 20
    25004 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 36 76 720, fax. 41 36 76 917
    REGON: 26026928400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dozór i ochrona nieruchomości przy ul. Sienkiewicza 76 w Kielcach w okresie od 24.03.2017 r. do 31.12.2017r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest stałe dozorowanie i bezpośrednia ochrona fizyczna nieruchomości przy ul. Sienkiewicza 76 w Kielcach w okresie od 24.03.2017 r. od godz. 14:00 do 31.12.2017 r. do godz. 24:00. Dozór i ochrona mienia powyższej nieruchomości składającej się z budynku biurowego i jego otoczenia, pomieszczeń w tym budynku oraz powierzonych rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach i na nieruchomości, realizowany będzie przez jednego pracownika ochrony w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 14:00 do godz. 8:00 dnia następnego oraz w dni wolne od pracy, tj. soboty, niedziele i święta przez 24 godziny na dobę w systemie zmianowym. Szacowana ilość godzin przewidziana w okresie trwania zamówienia wynosi 5 636 roboczogodzin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ. Usługa będzie wykonywana przez stałą grupę osób wskazaną przez Wykonawcę w Załączniku nr 2 do wzoru umowy. Każdorazowa zmiana osób, o których mowa w zdaniu jw. nie wymaga aneksu do umowy (Wykonawca przedstawia korektę listy osób wykonujących zamówienie do wiadomości Zamawiającego). Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust.3a Pzp – polegającą na zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, osoby wykonującej czynności związane z realizacją zamówienia na usługę ochrony. Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić odpowiednio do realizacji usługi na podstawie umowy o pracę - w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 1 pracownika, którego zadaniem w okresie realizacji zamówienia będzie wykonywanie prac określonych w Załączniku nr 8 do SIWZ. Sposób dokumentowania zatrudnienia osoby, o której mowa powyżej,uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł ( słownie : dwa tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. Informacje dotyczące wniesienia wadium zawarte są w rozdziale XII SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach