Przetargi.pl
Dozór i ochrona nieruchomości będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Budynków w Kielcach w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r.

Miejski Zarząd Budynków w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25004 Kielce, ul. Paderewskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 36 76 720 , fax. 41 36 76 917
  • Data zamieszczenia: 2017-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków w Kielcach
    ul. Paderewskiego 20
    25004 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 36 76 720, fax. 41 36 76 917
    REGON: 26026928400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzb.kielce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dozór i ochrona nieruchomości będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Budynków w Kielcach w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest stałe dozorowanie i bezpośrednia ochrona fizyczna nieruchomości będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Budynków w Kielcach w okresie od 01.01.2018 r. od godz. 0:00 do 31.12.2018 r. do godz. 24:00. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na nieruchomościach zlokalizowanych na terenie gminy Kielce w następujących lokalizacjach: 1) ul. Paderewskiego 20 – z budynkiem biurowym o powierzchni użytkowej 1 256 m2, 2) ul. Sienkiewicza 76 – z budynkiem biurowym o powierzchni użytkowej 4 595 m2 . Zakres usług obejmuje dozór i ochronę mienia każdej z powyższych nieruchomości składających się z budynku biurowego i jego otoczenia, pomieszczeń w tych budynkach oraz powierzonych rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach i na nieruchomościach, i realizowany będzie przez jednego pracownika na zmianie (nie są wymagani pracownicy będący na liście kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej) w wyznaczonych godzinach zgodnie z Załącznikiem nr 1 do wzoru umowy. Szacowana ilość godzin dozorowania przewidziana w okresie trwania zamówienia wynosi łącznie 16 020 roboczogodzin, w tym na nieruchomości przy ul. Paderewskiego 20 - 8 760 roboczogodzin, a na nieruchomości przy ul. Sienkiewicza 76 – 7 260 roboczogodzin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a także warunki realizacji usług na poszczególnych nieruchomościach oraz obowiązki Wykonawcy opisane są w Załączniku nr 8 do Ogłoszenia „ Opis przedmiotu zamówienia” oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do Ogłoszenia. Usługa będzie wykonywana przez stałą grupę osób wskazaną przez Wykonawcę w Załączniku nr 2 do wzoru umowy. Każdorazowa zmiana osób, o których mowa w zdaniu pierwszym niniejszego punktu nie wymaga aneksu do umowy (Wykonawca przedstawia korektę listy osób wykonujących zamówienie do wiadomości Zamawiającego). Zaleca się by Wykonawca dokonał oględzin obiektów i terenu, na którym mają być wykonywane usługi oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być niezbędne do prawidłowej realizacji usługi i jej wyceny. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim podczas świadczenia usługi. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosownie do art. 29 ust. 3a Pzp – wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę – w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.) – pracowników ochrony bezpośrednio uczestniczących w realizacji usług dozoru i ochrony mienia na wskazanych w pkt. 2 nieruchomościach, co najmniej 2 osoby (tj. co najmniej po 1 pracowniku ochrony na każdej nieruchomości), których zadaniem w okresie realizacji zamówienia będzie wykonywanie prac określonych w Załączniku nr 8 do Ogłoszenia. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób zatrudnionych w zarządzie czy nadzorze oraz osób, które będą koordynowały pracami objętymi zamówieniem. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do Ogłoszenia. Realizując obowiązek wskazany w pkt. 8 jw. niniejszego rozdziału Wykonawca winien złożyć w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do Ogłoszenia oświadczenie odnośnie wymaganego zatrudnienia osób. Klauzula społeczna będzie elementem kryterium oceny ofert .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego uprawnień do wykonywania działalności zawodowej, Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję, uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1432 ze zm. ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy ze wspólnie ubiegających się Wykonawców przedstawia aktualną koncesję.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony Formularzem oferty ( wg wzoru Załącznik nr 1 do Ogłoszenia o zamówieniu); 2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium; 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej – potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego do postępowania - albo wskazanie dostępności odpowiedniego dokumentu w formie elektronicznej pod adresem internetowym, zgodnie z pkt 14 Formularza ofertowego; 4) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych; 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli nie wynika to z dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji ( np. w przypadku spółki cywilnej – umowy spółki).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach