Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 41946 Piekary Śląskie, ul. F. Kotuchy
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 289 99 39 , fax. 032 289 99 39
- Data zamieszczenia: 2017-11-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
ul. F. Kotuchy 3
41946 Piekary Śląskie, woj. śląskie
tel. 032 289 99 39, fax. 032 289 99 39
REGON: 27211435900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.piekary.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka gminna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dozór i ochrona mienia Spółki - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dozór i ochrona mienia Spółki zlokalizowany przy ul. F. Kotuchy 3 w Piekarach Śl. oraz teren przy ul. Roździeńskiego w Piekarach Śl., a także otwieranie i zamykanie budynku dworca autobusowego w Piekarach Śl. ul. Papieża Jana Pawła II w okresie od 01.01.2018 do 31.12.2018r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień (koncesje, zezwolenia, licencje lub wpis do jedynego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca posiadają siedzibę, członkostwo w określonej organizacji od którego uzależnione jest prawo do świadczenia usługi objętej przedmiotem zamówienia w kraju pochodzenia wykonawcy lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę) - koncesja Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postepowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w postepowaniu, o którym mowa w pkt. VII.1 ppkt 2 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, - dokument wymagany ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r., Nr 145, poz. 1221 z poźn. zm.). 4) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość min.1.000.000,- zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi ochrony obiektów Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
Dodano: 2024-07-16 - USŁUGA FIZYCZNEJ OCHRONY LUDZI I MIENIA W SIEDZIBIE NOSPR
Dodano: 2024-07-12 - Ochrona obiektów, mienia i osób na terenie Sieć Badawcza Łukasiewicz – Górnośląski Instytut Technologiczny
Dodano: 2024-07-04 - „Ochrona osób i mienia Gminy Siemianowice Śląskie” – zamówienie podobne
Dodano: 2024-06-20 - Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w obiektach Teatru Śląskiego im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach
Dodano: 2024-06-18 - Usługa ochrony osób i mienia
Dodano: 2024-06-14 - Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
Dodano: 2024-05-31 - Usługa ochrony przestrzeni miejskiej.
Dodano: 2024-05-29 - ZP. 261.2. 2024Fizyczna ochrona ludzi i mienia budynku Sądu Okręgowego w Gliwicach ul. Kościuszki 15 i budynku Sali karnej przy Sądzie Okręgowym w Gliwicach
Dodano: 2024-05-27 - Całodobowa, stała, bezpośrednia, fizyczna ochrona osób i mienia, monitoring sygnałów alarmowych, interwencja samochodowej grupy interwencyjnej
Dodano: 2024-05-27