Przetargi.pl
Dozór i ochrona mienia na terenie trzech obiektów w terminie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 02.01.2023 r. przez okres 12 miesięcy.

Polkowicka Dolina Recyklingu sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-100 Polkowice, Dąbrowskiego 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polkowicka Dolina Recyklingu sp. z o.o.
    Dąbrowskiego 2
    59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    REGON: 368345060
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pdr-eko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dozór i ochrona mienia na terenie trzech obiektów w terminie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 02.01.2023 r. przez okres 12 miesięcy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona oraz nadzór zdalny poprzez system monitoringu wizyjnego dwóch lokalizacji (tj. Zakładu Gospodarki Odpadami (ZGO), ul. Działkowa 20 oraz Centralnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (CPSZOK), ul. Działkowa 18) przez 1 pracownika fizycznie przebywającego na ZGO 2. Miejsce wykonywania usługi:a) Zakład Gospodarki Odpadami, ul. Działkowa 20, Polkowice:- Zakład – Instalacja Komunalna- Składowisko Odpadów innych niż niebezpieczne i obojętneb) Centralny Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, ul. Działowa 18, Polkowice – nadzór zdalny poprzez system monitoringu wizyjnego z punktu Składowiska Odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne.Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w specyfikacji warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynikato z odrębnych przepisów:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże:- posiadanie uprawnień do wykonywania działalności polegającej na ochronie mienia – ważna koncesja wydana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzeniedziałalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osóbi mienia (Dz. U. z 2021 poz. 1995 t.j.).2) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże:a) należytą realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie co najmniej dwóchzamówień polegających na wykonywaniu usług ochrony mienia i budynków obejmujących sprawowanie ochrony mienia wraz z obsługą interwencyjną na zewnątrz obiektów o powierzchnimin 1500 m2 i o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto każda.Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu głównych usług oraz dowodów, czy zostały wykonane należycie lub sąwykonywane należycie oraz oświadczenia.b) możliwość dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotowegozamówienia, tj. minimum:- co najmniej 2 osoby zdolne do wykonania zamówienia, w wieku poniżej 65 roku życia, niekaralnymi i legitymującymi się min 2- letnim stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony, wykonujących czynności związane z ochroną mienia- co najmniej 2 osoby zdolne do wykonania zamówienia, w wieku poniżej 65 roku życia, niekaralnymi i legitymującymi się min 2- letnim stażem pracy na stanowisku grupy interwencyjno-patrolowej, wykonujących czynności prewencji (grupy interwencyjnej) mogącej zareagować na terenie chronionych obiektów w czasie do 15 minut od telefonicznego wezwania,działający 24h na dobę.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdz. VIII. pkt 2 ppkt. 2) i 4) SWZ zostaną spełnione wyłącznie jeżeli:1) każdy z nich wykaże:- posiadanie uprawnień do wykonywania działalności polegającej na ochronie mienia – ważna koncesja wydana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzeniedziałalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osóbi mienia (Dz. U. z 2021 poz. 1995 t.j.).2) co najmniej jeden z nich wykaże:- należytą realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie co najmniej dwóchzamówień polegających na wykonywaniu usług ochrony mienia i budynków obejmujących sprawowanie ochrony mienia wraz z obsługą interwencyjną na zewnątrz obiektów o powierzchnimin 1500 m2 i o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto każda.3) łącznie wykażą spełnienie pozostałych warunków udziału w postępowaniu.Zamawiający nie dopuszcza sumowania zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia, tzn. warunek nie zostanie uznany za spełniony w sytuacji, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie wykażą, że zrealizowali w sumie wymaganą przez Zamawiającego ilość zamówień, ale żaden z nich nie zrealizował samodzielnie ilości zamówień wymaganych przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach