Przetargi.pl
Dozór i ochrona mienia 5 -ciu budynków administracyjnych Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy. Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/84/17

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 03-719 Warszawa, Jagiellońska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48228186741 , fax. +48228186741
  • Data zamieszczenia: 2017-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy
    Jagiellońska 23
    03-719 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48228186741, fax. +48228186741
    REGON: 011513343
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn-praga-pn.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dozór i ochrona mienia 5 -ciu budynków administracyjnych Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy. Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/84/17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dozór i ochronę mienia w 5-ciu budynkach administracyjnych stanowiących siedziby Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy wraz z terenami do nich przynależnymi przy ulicach: Jagiellońskiej 23, Mackiewicza 11, Tarchomińskiej 14, Bródnowskiej 24 i Burdzińskiego 7 w Warszawie. Wszystkie budynki są: wolnostojące, jednoklatkowe, z terenem ogrodzonym, zamykanymi bramami. Obiekty nie są ujęte w ewidencji obiektów podlegających obowiązkowej ochronie. Dozór pełniony będzie jednoosobowo poza godzinami pracy ZGN w następujących godzinach: w dni powszednie: od poniedziałku do czwartku od 1530 do 730 do dnia następnego, w piątek od 1530 do 730 w poniedziałek, w dni wolne od pracy – całodobowo. Przewidywana maksymalna ilość godzin dozoru, w wymaganym okresie realizacji przedmiotu zamówienia nie przekroczy 33 820 godzin. Szczegółowy przedmiot zamówienia określono w Instrukcji dot. zakresu czynności i odpowiedzialności pracowników ochrony w obiektach ZGN i terenach do nich przynależnych - załącznik Nr 1 do umowy, która wraz z projektem umowy stanowi – Załącznik Nr 4 do siwz. Wykonawca zobowiązany będzie wyposażyć osoby skierowane do bezpośredniej ochrony w umundurowanie, identyfikatory, środki łączności bezprzewodowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony – art. 138o pzp Usługa społeczna o wartości mniejszej niż 750 000,00 euro Wadium w kwocie 15 000,00 zł. słownie: piętnaście tysięcy złotych. Szczegółowe informacje dotyczące wadium, zawarte są w Rozdziale VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku - ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy w Banku Citibank Handlowy ul. Senatorska 16 numer rachunku: 67 1030 1508 0000 0005 5087 2048.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia z okresem ważności obejmującym co najmniej okres realizacji przedmiotu zamówienia - ustawa z 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U.2016 poz. 1432). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców – każdy z wykonawców musi posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia z okresem ważności obejmującym co najmniej okres realizacji przedmiotu zamówienia - ustawa z 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U.2016 poz. 1432).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do siwz; 2) W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a pzp – tj. zaistnienia okoliczności o których mowa w Rozdziale V ust. 4 siwz składa zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zawierające w szczególności elementy określone w Rozdziale V ust. 4 pkt. 2 siwz; 3) wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy dołączyć w oryginale do oferty, natomiast w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu - Zamawiający zaleca dołączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu wadium - zgodnie z postanowieniami Rozdziału VIII niniejszej siwz; 4) pełnomocnictwo – w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, które w swej treści jednoznacznie wskazuje czynności do których pełnomocnik jest umocowany. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć również pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale V ust. 5 pkt. 2 siwz. 5) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach