Przetargi.pl
„Dowozy uczniów z terenu Gminy Ośno Lubuskie do szkół i przedszkola na podstawie ulgowych imiennych biletów miesięcznych w 2021 roku wraz z zapewnieniem opieki”.

Centrum Usług Wspólnych w Ośnie Lubuskim ogłasza przetarg

  • Adres: 69-220 Ośno Lubuskie, ul. Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7571338, 95 7575080, , fax. 95 7571338, 95 7575080
  • Data zamieszczenia: 2020-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Ośnie Lubuskim
    ul. Rynek 1
    69-220 Ośno Lubuskie, woj. lubuskie
    tel. 95 7571338, 95 7575080, , fax. 95 7571338, 95 7575080
    REGON: 21030701000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ze-as_osno/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dowozy uczniów z terenu Gminy Ośno Lubuskie do szkół i przedszkola na podstawie ulgowych imiennych biletów miesięcznych w 2021 roku wraz z zapewnieniem opieki”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu uczniów z terenu Gminy Ośno Lubuskie do Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ośnie Lubuskim, Samorządowego Przedszkola Publicznego w Ośnie Lubuskim oraz Szkoły Podstawowej w Smogórach i z powrotem na podstawie ulgowych imiennych biletów miesięcznych w 2021 roku wraz z zapewnieniem im opieki. Uczniowie wysiadają na następujących przystankach: - dowożeni do Szkoły Podstawowej w Ośnie Lubuskim – przystanek NŻ przy ul. Szkolnej, - dowożeni do Samorządowego Przedszkola Publicznego (oddział „0”) w Ośnie Lubuskim – przywozy – przystanek ul. Strumykowa, odwozy – przystanek ul. Szkolna, - dowożeni do Szkoły Podstawowej w Smogórach – przystanek NŻ przy szkole. Przewozy na podstawie ulgowych imiennych biletów miesięcznych dotyczą dni w 2021 roku, w których odbywają się zajęcia dydaktyczno – wychowawcze zgodnie z organizacją roku szkolnego, wyłączając wakacje, przerwy świąteczne oraz dodatkowe dni, w których uczniowie nie mają obowiązku dojeżdżania do szkoły (oddziału „0”). Wykonawca będzie realizował zamówienie w oparciu o minutowy rozkład jazdy dla poszczególnych tras przedstawiony Zamawiającemu i przez Zamawiającego zatwierdzony. Na wniosek Zamawiającego z powodu zmiany planu lekcji lub zmian organizacyjnych w Szkole Podstawowej w Ośnie Lubuskim lub Szkole Podstawowej w Smogórach, Wykonawca ma obowiązek dokonania zmian w minutowym rozkładzie jazdy. HARMONOGRAM PRZEWOZÓW: I.PRZYWOZY – TRASY: 1. Sienno – Podośno – Ośno Lubuskie, ul. Strumykowa, ul. Szkolna NŻ, 2. Świniary – Ośno Lubuskie, ul. Strumykowa, ul. Szkolna NŻ, 3. Gronów – Ośno Lubuskie, ul. Szkolna NŻ, 4. Połęcko – Grabno – Ośno Lubuskie, ul. Szkolna NŻ, 5. Radachów – Ośno Lubuskie, ul. Szkolna NŻ, 6. Trześniów – Smogóry Kopalnia – Smogóry (szkoła) NŻ, 7. Lubień – Smogóry (szkoła) NŻ – Ośno Lubuskie ul. Szkolna NŻ, 8. Smogóry (szkoła) NŻ – Smogóry Kopalnia – Ośno Lubuskie, ul. Szkolna NŻ ,Przywozy do Szkoły Podstawowej w Ośnie Lubuskim – przystanek ul. Szkolna (tabela nr 1) Przywozy nie mogą rozpocząć się wcześniej niż o 6:45 i zakończyć nie później niż o 7:55. Przewidywana liczba uczniów z poszczególnych miejscowości: Lp. Miejscowość Przewidywana liczba uczniów Przewidywana liczba uczniów: w okresie od 01.01.2021r. do końca roku szkolnego 2020/2021 w okresie od 01.09.2021r. do 31.12.2021r. 1. Sienno 17 22, 2. Podośno 5 3, 3. Świniary 22 21, 4. Gronów 6 5, 5. Radachów 26 28, 6. Połęcko 21 23, 7. Grabno 7 8, 8. Smogóry 1 1, RAZEM 105 111, Przywozy do Samorządowego Przedszkola Publicznego w Ośnie Lubuskim (klasa „0”) – przystanek ul Strumykowa (tabela nr 2). Przywozy nie mogą rozpocząć się wcześniej niż o 6:45 i zakończyć nie później niż o 7:55. Przewidywana liczba uczniów z poszczególnych miejscowości: Lp. Miejscowość Przewidywana liczba uczniów Przewidywana liczba uczniów w okresie od 01.01.2021r. do końca roku szkolnego 2020/2021 w okresie od 01.09.2021r. do 31.12.2021r.: 1. Sienno 2 - 3. Świniary 1 - RAZEM 3 - Przywozy do Szkoły Podstawowej w Smogórach – przystanek przy szkole – Smogóry 10 (tabela nr 3), Przywozy nie mogą rozpocząć się wcześniej niż o godzinie 6:45 i zakończyć nie później niż o 7:55. Przewidywana liczba uczniów z poszczególnych miejscowości: Lp. Miejscowość Przewidywana liczba uczniów Przewidywana liczba uczniów w okresie od 01.01.2021r. do końca roku szkolnego 2020/2021 w okresie od 01.09.2021r. do 31.12.2021r., 1. Trześniów 15 11, 2. Lubień 18 15, 3. Smogóry Kopalnia 19 19, RAZEM 52 45, II. ODWOZY: Odwozy nr 1 – trasy: 1. Ośno Lubuskie, ul. Szkolna NŻ – Gronów – Podośno – Sienno – Świniary, 2. Ośno Lubuskie, ul. Szkolna NŻ – Radachów – Połęcko - Grabno - Smogóry, 3. Smogóry (szkoła) NŻ – Lubień, 4. Smogóry (szkoła) NŻ – Smogóry Kopalnia – Trześniów, Przewidywana liczba uczniów z poszczególnych miejscowości: 1. Odjazdy ze Szkoły Podstawowej w Ośnie Lubuskim i Samorządowego Przedszkola Publicznego w Ośnie Lubuskim (klasa „0”), przystanek NŻ ul. Szkolna – planowany początek odwozów – 13:15 (tabela nr 4): Lp. Miejscowość Przewidywana liczba uczniów Przewidywana liczba uczniów w okresie od 01.01.2021r. do końca roku szkolnego 2020/2021 w okresie od 01.09.2021r. do 31.12.2021r. 1. Sienno 7 7, 2. Podośno 1 2, 3. Świniary 6 7, 4. Gronów 0 1, 5. Radachów 10 9, 6. Połęcko 12 11, 7. Grabno 3 5, 8. Smogóry 1 1, RAZEM 40 43, 2. Odjazdy ze Szkoły Podstawowej w Smogórach, przystanek NŻ przy szkole –- planowany początek odwozów – 12:30 (tabela nr 5): Lp. Miejscowość Przewidywana liczba uczniów Przewidywana liczba uczniów w okresie od 01.01.2021r. do końca roku szkolnego 2020/2021 w okresie od 01.09.2021r. do 31.12.2021r.: 1. Trześniów 7 6, 2. Lubień 7 8, 3. Smogóry Kopalnia 7 6, RAZEM 21 20, Odwozy nr 2 – trasy: 1.Ośno Lubuskie, ul. Szkolna NŻ – Gronów – Podośno – Sienno – Świniary, 2. Ośno Lubuskie, ul. Szkolna NŻ – Grabno – Połęcko, 3. Ośno Lubuskie, ul. Szkolna NŻ – Radachów, 4. Smogóry (szkoła) NŻ – Lubień, 5. Smogóry (szkoła) NŻ – Smogóry Kopalnia – Trześniów ,Przewidywana liczba uczniów z poszczególnych miejscowości: 1. Odjazdy ze Szkoły Podstawowej w Ośnie Lubuskim i Samorządowego Przedszkola Publicznego w Ośnie Lubuskim (klasa „0”), przystanek NŻ ul. Szkolna – planowany początek odwozów – 14:45, dwa razy w tygodniu – 15:15 (tabela nr 6): Lp. Miejscowość Przewidywana liczba uczniów Przewidywana liczba uczniów w okresie od 01.01.2021r. do końca roku szkolnego 2020/2021 w okresie od 01.09.2021r. do 31.12.2021r., 1. Sienno 14 15, 2.Podośno 4 1, 3. Świniary 18 14, 4.Gronów 6 4, 5. Radachów 16 19, 6. Połęcko 9 12, 7.Grabno 4 3, RAZEM 71 68, 2. Odjazdy ze Szkoły Podstawowej w Smogórach, przystanek NŻ przy szkole – planowany początek odwozów – 14:10 (tabela nr 7): Lp. Miejscowość Przewidywana liczba uczniów Przewidywana liczba uczniów w okresie od 01.01.2021r. do końca roku szkolnego 2020/2021 w okresie od 01.09.2021r. do 31.12.2021r. 1. Trześniów 10 7, 2. Lubień 9 6, 3. Smogóry Kopalnia 12 12, RAZEM 31 25, Przewidywana liczba ulgowych biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych z poszczególnych miejscowości – TABELA NR 8: Lp. Trasa (od miejsca zamieszkania do miejscowości, w której mieści się szkoła) Przewidywana liczba ulgowych biletów miesięcznych Przewidywana liczba ulgowych biletów miesięcznych W okresie od 1.01.2021 r. do 30.06.2021 r. W okresie od 1.09.2021 r. do 31.12.2021 r. 1. Sienno – Ośno Lubuskie 19 22, 2. Podośno – Ośno Lubuskie 5 3, 3. Świniary – Ośno Lubuskie 23 21, 4. Gronów – Ośno Lubuskie 6 5, 5. Radachów – Ośno Lubuskie 26 28, 6. Połęcko – Ośno Lubuskie 21 23, 7. Grabno – Ośno Lubuskie 7 8, 8. Trześniów - Smogóry 15 11, 9. Lubień - Smogóry 18 15, 10. Smogóry Kopalnia - Smogóry 19 19, 11. Smogóry – Ośno Lubuskie 1 1. Rzeczywiste godziny rozpoczęcia odwozów mogą się nieznacznie różnić od podanych w niniejszym SIWZ. W przypadku konieczności zmiany godzin odwozów, Zamawiający przekaże Wykonawcy informację o nowych obowiązujących godzinach odwozów na tydzień przed planowaną zmianą. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu oraz Dyrektorom szkół i przedszkola minutowy rozkład jazdy autobusów na wyznaczonych trasach na 4 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia oraz przed rozpoczęciem roku szkolnego 2021/2022. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieznacznych zmian godzin rozpoczęcia przywozów lub odwozów. Wykonawca przed opracowaniem minutowego rozkładu jazdy autobusów dokona szczegółowych uzgodnień z Zamawiającym. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia czytelnych rozkładów jazdy autobusów na przystankach autobusowych w miejscowościach, z których dowożeni będą uczniowie: na 2 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia, na 2 dni przed rozpoczęciem roku szkolnego 2021/2022 oraz w całym okresie jego realizacji. Zamawiający zastrzega, że podana ilość uczniów jest ilością planowaną. Ilość uczniów może ulec zmianie w związku z np. nie ukończeniem szkoły, ruchem uczniów itp. Wykonawca ma obowiązek zapewnić ulgowe bilety miesięczne dla wszystkich uczniów objętych obowiązkiem dowożenia do szkół i przedszkola (oddział „0”) z terenu Gminy Ośno Lubuskie, nawet w przypadku znacznego wzrostu ich ilości. Wykonawca nie może przewozić więcej osób niż liczba miejsc w autobusie. Środki transportu, służące do wykonywania zamówienia muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie dla wszystkich uczniów. Kierowcy autobusów muszą posiadać wszystkie uprawnienia wynikające z przepisów prawa. Do sprawowania opieki nad uczniami Wykonawca zapewnia opiekuna. Opiekun musi być osobą pełnoletnią, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, niekaraną za przestępstwa popełnione umyślnie. Opiekun czuwa nad bezpieczeństwem uczniów podczas przewozów. Opiekunem nie może być kierowca autobusu. Opiekun powinien być wyposażony w kamizelkę odblaskową. Zamawiający wymaga, by opiekun posiadał ukończone szkolenie z bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz kurs pierwszej pomocy przedmedycznej ogólny. Opiekun i kierowca współpracują ze sobą, celem zapewnienia bezpieczeństwa wszystkim dowożonym uczniom. Do zakresu obowiązków opiekuna należy nadzór i opieka nad uczniami w trakcie dowozów, w czasie wsiadania i zajmowania miejsca, w czasie wysiadania z pojazdu oraz sprawdzanie zgodności przewozów z harmonogramem (m.in. sprawdzanie stanu ilościowego uczniów na danym kursie i na danym przystanku). Opiekun sprawuje opiekę nad uczniami w czasie każdego kursu. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić bezpieczeństwo transportu uczniów zgodnie z obowiązującymi w trakcie realizacji zamówienia przepisami. W okresach jesienno-zimowych pojazdy dowożące uczniów muszą być ogrzewane, system ogrzewania powinien zapewnić utrzymanie w autobusach minimalnej temperatury +10ºC wewnątrz pojazdu przy rozpoczęciu pierwszego kursu. Na stopniach wejściowych do autobusów nie może zalegać lód i śnieg, stopnie nie mogą być śliskie. Wykonawca zobowiązuje się do powiadamiania Zamawiającego o przewidywanych lub zaistniałych przeszkodach w przewozie natychmiast po zaistnieniu lub powzięciu takiej informacji. W przypadku zaistnienia wypadku lub innego zdarzenia drogowego kierowca i opiekun są zobowiązani udzielić pierwszej pomocy, powiadomić odpowiednie służby, zabezpieczyć miejsce zdarzenia oraz powiadomić odpowiednio Dyrektora właściwej szkoły lub przedszkola i Zamawiającego. W razie uszkodzenia pojazdu wykonującego dowozy uczniów lub awarii, Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia pojazdu zastępczego (autobusy/busy) o odpowiedniej liczbie miejsc, spełniającego właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym, nie później niż w ciągu l godziny od zdarzenia. W czasie oczekiwania na przyjazd pojazdu zastępczego opiekun sprawuje opiekę nad uczniami. Jeżeli Wykonawca nie zapewni pojazdów zastępczych w wyznaczonym czasie, Zamawiający może zlecić wykonanie przewozu na danym kursie podmiotowi trzeciemu na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez cały okres realizacji zamówienia ważnego ubezpieczenia obowiązującego przy przewozach osób, jak również do posiadania i aktualizacji wszelkiego rodzaju uprawnień, licencji i badań technicznych pojazdów, wymaganych przy wykonaniu tego rodzaju przewozów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków kierowców i opiekunów oraz uczniów i osób trzecich, powstałe w związku z wykonywanym zamówieniem. Dyrektorzy szkół i przedszkola do 25 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, na który Wykonawca wystawi ulgowe bilety miesięczne, przekażą Wykonawcy imienne wykazy uczniów celem wystawienia ulgowych biletów miesięcznych – zamówienie. W uzasadnionych przypadkach spowodowanych ruchem uczniów, Dyrektor szkoły lub przedszkola ma prawo złożyć zamówienie na ulgowe bilety miesięczne w miesiącu, w którym uczeń rozpocznie dojeżdżanie do szkoły lub przedszkola. Z dniem powstania obowiązku dowozu Wykonawca wystawi ulgowy bilet miesięczny. Za realizację przedmiotu umowy Wykonawca wystawi fakturę vat i otrzyma miesięczne wynagrodzenie obliczone na podstawie złożonych przez poszczególne szkoły i przedszkole zamówień w oparciu o zaoferowane w przetargu przez Wykonawcę ceny jednostkowe ulgowych biletów miesięcznych. W przypadku konieczności przerwania usługi z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego (m.in. zamknięcie szkół z powodu epidemii COVID-19 lub zawieszenia zajęć dla części uczniów): a) jeżeli Dyrektorzy szkół lub przedszkola złożyli zamówienie w terminie do 25 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, na który Wykonawca ma wystawić ulgowe bilety miesięczne, a Wykonawca został powiadomiony o zawieszeniu dowozów i przez cały miesiąc począwszy od 1 dnia tego miesiąca nie realizował dowozów na danych trasach, w takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe wynoszące 25% wartości ulgowych biletów miesięcznych na danych trasach, wyliczone jako iloczyn ceny jednostkowej ulgowego biletu miesięcznego i ilości uczniów dowożonych z danej miejscowości zgodnie z tabelą nr 8 SIWZ, b)jeżeli Dyrektorzy szkół lub przedszkola złożyli zamówienie w terminie do 25 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, na który Wykonawca ma wystawić ulgowe bilety miesięczne, a ze względu na zawieszenie zajęć przez cały miesiąc dla części uczniów, Dyrektorzy mają prawo w terminie do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, na który miały być wystawione ulgowe bilety miesięczne skorygować zamówienie. W takim przypadku Wykonawca wystawi ulgowe bilety miesięczne zgodnie ze złożoną korektą zamówienia, c) jeżeli wznowienie usługi nastąpi w trakcie miesiąca Dyrektorzy niezwłocznie złożą zamówienie, zaś Wykonawca wystawi ulgowe bilety miesięczne i uruchomi przewozy od dnia obowiązku ich wznowienia. W takim przypadku Wykonawca otrzyma wynagrodzenie zgodne ze złożonym zamówieniem, d) w przypadku, gdy wielkość ostatecznie sprzedanych ulgowych biletów miesięcznych w danym miesiącu dla uczniów na danej trasie będzie mniejsza o więcej niż 20% w stosunku do ilości uczniów wynikającej z tabeli nr 8 SIWZ, Zamawiający dopuszcza zwiększenie ceny jednostkowej ulgowego biletu miesięcznego na danej trasie o 10% od ceny jednostkowej wskazanej w ofercie Wykonawcy. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: kierowca autobusu. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie zmiany w realizacji przedmiotu umowy w przypadku jeśli: a)wystąpi konieczność zmiany tras dowozów i odwozów ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Należy wykazać, że Wykonawca posiada aktualne zezwolenie (licencję) na wykonywanie przewozu drogowego osób, zgodnie z ustawą z 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach