Przetargi.pl
Dowozy dzieci do szkół na terenie Gminy Gomunice w roku szkolnym 2018/2019, 2019/2020

Gmina Gomunice ogłasza przetarg

  • Adres: 97545 Gomunice, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 6850245, 6842485 , fax. 44 6842468; 6842485 w. 230
  • Data zamieszczenia: 2018-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gomunice
    ul. Armii Krajowej 30
    97545 Gomunice, woj. łódzkie
    tel. 44 6850245, 6842485, fax. 44 6842468; 6842485 w. 230
    REGON: 59064795400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gwgomunice.finn.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowozy dzieci do szkół na terenie Gminy Gomunice w roku szkolnym 2018/2019, 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dowozy dzieci do szkół na terenie Gminy Gomunice w roku szkolnym 2018/2019, 2019/2020. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1.: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dowozy dzieci do szkół na terenie Gminy Gomunice, w tym: -przewozy podstawowe – w dni nauki szkolnej, -przewozy dodatkowe tj. zajęcia pozalekcyjne, zabawy choinkowe, zawody, itp. – w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2. Szacunkowa ilość przewozów przedstawia się następująco: 1) PRZEWOZY PODSTAWOWE Ilość przewozów od poniedziałku do piątku Przywozy do Szkoły Chruścin – Ks. Z. Haraziaka Chrzanowice – PG: Ilość km – 1 kurs – 23, Ilość kursów tygodniowo – 5, Łączna ilość km – 115, Słostowice: Ilość km – 1 kurs – 6, Ilość kursów tygodniowo – 5, Łączna ilość km – 30, Chrzanowice – Gertrudów – Chruścin – SP Chrzanowice: Ilość km – 1 kurs – 28, Ilość kursów tygodniowo – 5, Łączna ilość km – 140, Kocierzowy – Wąglin: Ilość km – 1 kurs – 16, Ilość kursów tygodniowo – 5, Łączna ilość km – 80, Piaszczyce: Ilość km – 1 kurs – 17, Ilość kursów tygodniowo – 5, Łączna ilość km – 85, Kol. Kletnia – Kocierzowy – Wąglin: Ilość km – 1 kurs – 18, Ilość kursów tygodniowo – 5, Łączna ilość km – 90, Łączna ilość km tygodniowo: 540 Łączna ilość km dziennie: 108 Odwozy do domu Słostowice - Kocierzowy – Wąglin – Piaszczyce: Ilość km – 1 kurs – 28+6, Ilość kursów tygodniowo – 10, Łączna ilość km – 340, Chrzanowice – Gertrudów – Chruścin (PG i SP Chrzanowice): Ilość km – 1 kurs – 28, Ilość kursów tygodniowo – 5, Łączna ilość km – 140, Kletnia – Kocierzowy: Ilość km – 1 kurs – 10, Ilość kursów tygodniowo – 2, Łączna ilość km – 20, Łączna ilość km tygodniowo: 500 Łączna ilość km dziennie: 100 Ilość podanych kilometrów w ciągu dnia może ulec zmianie jeżeli będzie to wynikać z planu pracy szkół w roku szkolnym 2018/2019, 2019/2020. 2) PRZEWOZY DODATKOWE Przewozy dodatkowe szacuje się w ilości 1200 km przez cały okres trwania zamówienia tj. średnio 15 km/tydzień. Szczegółowy harmonogram dowozów i odwozów (rozkład godzin oraz trasy dowozu i odwozu) wraz z ilością dzieci zostanie dostarczony na 3 dni przed rozpoczęciem roku szkolnego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu w zależności od potrzeb, pod warunkiem poinformowania Wykonawcy z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. 3. Warunki dotyczące zamówienia: a. Usługa będzie realizowana w roku szkolnym 2018/2019, 2019/2020. Dowozy i odwozy w ramach przewozów podstawowych będą realizowane tylko w miesiącach szkolnych bez miesięcy wakacyjnych, bez ferii zimowych, dni świątecznych a także dni, w których szkoła jest nieczynna. b. Dowóz dzieci będzie się odbywać w dni nauki szkolnej. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym z Przedstawicielem Zamawiającego. c. Przewozy dodatkowe będą się odbywać w zależności od potrzeb Zamawiającego i po wcześniejszym uzgodnieniu terminu przewozu z Wykonawcą. d. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich wymogów prawnych dotyczących przewozów dzieci szkolnych. e. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. f. Dowożenie dzieci ma się odbywać ubezpieczonymi autobusami posiadającymi aktualny przegląd techniczny. Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu oraz pozostających w związku z przewozem. g. Autobusy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc na określonej trasie. h. Opiekę nad dziećmi i młodzieżą w czasie przewozów organizuje i zapewnia Zamawiający. i. Wykonawca bez dodatkowych opłat zapewni miejsce siedzące osobie sprawującej opiekę nad dziećmi i młodzieżą. j. Rozliczenie usługi będzie następowało w okresach miesięcznych, jako iloczyn rzeczywiście wykonanych kilometrów przewozów w ramach realizacji usługi i stawki za 1 km przewozu, na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury. k. Do wykonania zamówienia Wykonawca musi dysponować co najmniej 3 autobusami. l. Autobusy muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa dla każdego siedzenia. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę osobom trzecim podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3. Nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 60.14.00.00-1 – Nieregularny transport osób 4. Na podstawie art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 22 § 1 Kodeksu pracy) pracowników fizycznych, którzy będą wykonywać czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj. czynności z zakresu dowozu dzieci do szkół (kierowcy). 4.1. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 3.4 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 3.4 czynności w trakcie realizacji zamówienia: ­ oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; ­ poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 4.3. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów w terminie wskazanym przez Zamawiającego bądź też przedstawienie dokumentów, które nie będą potwierdzać spełnienia wymagań, o których mowa w pkt 3.4.1 będzie traktowane jako niespełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. 4.4. Za niespełnienie wymogu zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 3.4 na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisu Kodeksu Pracy – Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 1.000,00 zł za każdy stwierdzony przypadek skierowania do wykonywania prac osoby nie zatrudnionej na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy (kara może być nakładana wielokrotnie wobec tej samej osoby, jeżeli Zamawiający podczas kolejnej kontroli stwierdzi, że nie jest ona zatrudniona na umowę o pracę). 4.5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia ww. osób przez okres realizacji wykonywanych przez nich czynności. W przypadku uniemożliwienia Zamawiającemu kontroli przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w pkt 3.4 Zamawiającemu przysługuje kara umowna w wysokości 1.000,00 zł za każde uniemożliwienie przeprowadzenia takiej kontroli.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60140000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 12.1 SIWZ. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w ESBANKU Banku Spółdzielczym z siedzibą w Radomsku: Nr rachunku: 91 8980 0009 2003 0017 5564 0004 z dopiskiem: Wadium – „Dowozy dzieci do szkół na terenie Gminy Gomunice w roku szkolnym 2018/2019, 2019/2020” Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 8.3 ppkt 2-5 wówczas Wykonawca dołączy do oferty kopię dokumentu potwierdzoną przez Wykonawcę lub właściwą(-e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy. Oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – w Sekretariacie w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą, z dopiskiem „WADIUM”. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „ZP.271.2.2018” 5. Oferta wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 6. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy. 7. Okres ważności wadium: Wykonawca zabezpiecza ofertę wymaganą kwotą na okres 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy: a) posiadali aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Wykaz robót, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 8 do SIWZ (Wykonawca, który nie będzie powierzał prac podwykonawcom przy realizacji przedmiotu zamówienia, nie dołącza do oferty ww. załącznika). 4. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 5. Wypełniony formularz ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach