Przetargi.pl
Dowożenie ucznia niepełnosprawnego z terenu gminy Andrespol do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Koluszkach w okresie od dnia 03.09.2018 r. do dnia 21.06.2019 r.

Gmina Andrespol ogłasza przetarg

  • Adres: 95020 Andrespol, ul. Rokicińska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422 132 440 , fax. 422 132 434
  • Data zamieszczenia: 2018-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Andrespol
    ul. Rokicińska 126
    95020 Andrespol, woj. łódzkie
    tel. 422 132 440, fax. 422 132 434
    REGON: 47205774400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrespol.bip.cc

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie ucznia niepełnosprawnego z terenu gminy Andrespol do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Koluszkach w okresie od dnia 03.09.2018 r. do dnia 21.06.2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa transportowa polegająca na dowożeniu i odwożeniu ucznia do i z placówki oraz sprawowania na nim opieki w czasie przewozu. 1.2. Dowóz odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem wakacji, ferii zimowych, dni świątecznych i innych dodatkowo dni wolnych od nauki szkolnej w terminie od dnia 03.09.2018 roku do dnia 21.06.2019 r. 1.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje trasę: Bedoń Wieś – Koluszki SOSW (ul. Budowlanych 8 – szacunkowa odległość 18 km. 1.4. Miejsce odbioru ucznia – Bedoń Wieś, ul. Narcyzowa. 1.5. Godzina przyjazdu i odjazdu: 1.5.1. Godzina przyjazdu do szkoły: poniedziałek – piątek: ok. godz. 7.45. 1.5.2. Godzina odjazdu ze szkoły: poniedziałek – piątek: ok. godz. 14.30. 1.6. Zamawiający przewiduje możliwość zmian godzin przyjazdu i odjazdu w trakcie trwania roku szkolnego. 1.7. Wykonawca będzie przestrzegał ustalonego rozkładu jazdy ustalonego ostatecznie w porozumieniu z dyrektorem placówki. 1.8. Łączna maksymalna szacunkowa ilość przewozów objętych zamówieniem w okresie od 03.09.2018 r. do 21.06.2019 r. wynosi 368 przewozów. 1.9. Przyjęta szacunkowa ilość dni nauki szkolnej w okresie od 03.09.2018 r. do 21.06.2019 r. wynosi 184 dni. 1.10. Łączna ilość przewozów podana przez Zamawiającego jest wielkością szacunkową określoną dla zapewnienia przewozu dla przewożonego ucznia w określonych godzinach każdego dnia nauki. W trakcie trwania umowy liczba faktycznie wykonanych przewozów w poszczególnych dniach może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji ilości wykonanych przewozów. 1.11. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia ilości przewożonych uczniów w trakcie trwania umowy. 1.12. Zamówienie nie obejmuje dojazdu autobusu do przystanku rozpoczynającego trasę z siedziby Wykonawcy ani powrotu pojazdu z przystanku kończącego trasę. 1.13. Wykonawca w czasie przewozu ucznia musi zapewnić mu odpowiednią opiekę. 1.14. Opieka powinna być sprawowana w czasie przewozu, wsiadania i wysiadania z pojazdu. Wykazany opiekun powinien doprowadzić ucznia do szkoły – rano przekazując go nauczycielowi lub osobie upoważnionej i z powrotem odebrać ucznia ze szkoły. Nie dopuszcza się by kierowca pojazdu był jednocześnie opiekunem. Uczeń po dowiezieniu do miejsca zamieszkania będzie przekazywany pod opiekę rodziców/ opiekunów prawnych lub osób wskazanych przez rodziców/opiekunów prawnych. Nie dopuszcza się przekazywania ucznia osobom nieupoważnionym. 1.15. Osoba sprawująca opiekę nad uczniem powinna posiadać odpowiednie przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych w stosunku do dzieci tj. świadectwo potwierdzające, co najmniej odbycie szkolenia w zakresie bhp i pierwszej pomocy przedmedycznej. 1.16. Pojazd wykonujący przewóz powinien być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich i oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie – sprawny technicznie, posiadać homologację, wyposażenie w pasy bezpieczeństwa, windę, rampę, najazd, stacjonarne mocowanie wózków inwalidzkich. 1.17. Pojazd, którym będzie świadczona usługa w okresie obowiązywania umowy musi posiadać ubezpieczenie OC, NW i aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu, a kierowca stosowne uprawnienia do kierowania takim pojazdem. W przypadku nieobecności kierowcy wykonującego przewozy Wykonawca zapewni kierowcę zastępczego posiadającego stosowne uprawnienia. 1.18. Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku, których uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna spowodowana jest działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy lub osób przy pomocy, których wykonuje usługę. Ubezpieczenie uczniów od wszelkich szkód i następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych podczas przewozów spoczywa na Wykonawcy. 2. UWAGA. Zamawiający wymaga - zgodnie z art. 29 ust. 3a PZP - aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. 2.1. Szczegółowe wymagania oraz sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - zostały określone w: Załączniku nr 7 do SIWZ – Wzór umowy, 2.2. Realizacja powyższego obowiązku nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę dodatkowych osób, które nie były dotychczas przez niego zatrudniane na podstawie umowy o pracę (nie były pracownikami Wykonawcy). 2.3. Za wystarczające Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę osobami aktualnie zatrudnionymi u Wykonawcy na umowę o pracę (dotychczasowi pracownicy Wykonawcy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60140000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w art. 5.1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017r. poz. 2200 z późn. zm.) lub aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.8. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach