Przetargi.pl
„Dowożenie wraz z opieką w czasie przewozu, niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy Ozimek do szkół / przedszkoli /ośrodków opiekuńczych i rewalidacyjno - wychowawczych w roku szkolnym 2023/2024”

GMINA OZIMEK ogłasza przetarg

  • Adres: 46-040 Ozimek, ul. ks. Jana Dzierżona 4B
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA OZIMEK
    ul. ks. Jana Dzierżona 4B
    46-040 Ozimek, woj. opolskie
    REGON: 531413202
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozimek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dowożenie wraz z opieką w czasie przewozu, niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy Ozimek do szkół / przedszkoli /ośrodków opiekuńczych i rewalidacyjno - wychowawczych w roku szkolnym 2023/2024”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bezpieczny i punktualny transport dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Ozimek do i z:1) Zespołu Niepublicznych Szkół im. „Alicji po drugiej stronie lustra”, ul. Karola Miarki 10-12, 46-082 Kup;2) Zespołu Szkół Specjalnych przy Domu Pomocy Społecznej, ul. Zamkowa 5 47-175 Kadłub;3) Zespołu Szkół Specjalnych przy Domu Pomocy Społecznej, ul. Czarna 2, 47-120 Zawadzkie;4) Publicznej Szkoły Podstawowej numer 13 im J. Korczaka, ul. Książąt Opolskich 21 46-020 Opole;5) Szkoły Przysposabiającej Do Pracy W Zespole Szkół Specjalnych, ul. J. Bytnara Rudego 7, 45-265 Opole;6) Przedszkola Publicznego nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Ozimku ul. Korczaka 10, 46-040 Ozimek;7) Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej, ul. Daniecka 12a, 46-040 Ozimek.2. Przewóz do szkół i ośrodków opiekuńczych i rewalidacyjno-wychowawczych będzie realizowany w dniach, w których odbywać się będą zajęcia dydaktyczne, opiekuńcze i wychowawcze w roku szkolnym 2023/2024 tj. od 04.09.2023 r. do 21.06.2024 r. a do przedszkola od 04.09.2023 r. do 30.08.2024 r.3. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery linie, na których odbywa się przewóz. Każda z linii podlega osobnej wycenie.4. Dowóz uczniów zgodnie z przewidywanym harmonogramem stanowiącym Załącznik nr 2 do wzoru umowy. Harmonogram zostanie doprecyzowany po przekazaniu przewoźnikowi dokładnych adresów uczniów, a także po otrzymaniu od jednostek wymienionych w ust. 1 planów zajęć uczniów.5. Szczegółowy zakres prac zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia oraz w harmonogramie przejazdów – załącznik nr 2.6. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonych szczegółowo w umowie i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w punkcie 2.7. Zamawiający nie określa kluczowych części zamówienia, które mają być wykonane przez Wykonawcę.8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60140000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ust. 2 o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;1) Zamawiający nie określa tego warunku.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów;1) Wykonawca musi posiadać zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowegow zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 z późn. zm.)3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieniana kwotę min. 150.000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych)4. zdolności technicznej lub zawodowej1) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną usługę polegającą na transporcie osób, transporcie uczniów do szkoły lub transporcie osób niepełnosprawnycho wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto.UwagaW przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty inna niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBPna dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznychna portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.2) Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował)co najmniej następującymi osobami zdolną\ymi do wykonania zamówienia, tj.:a) co najmniej 4 osobami z co najmniej 2 letnim doświadczeniem i kwalifikacjamiw opiece nad dziećmi autystycznymi,b) co najmniej 4 kierowcami z co najmniej 2 letnim doświadczeniem i kwalifikacjami do transportu osób.3) Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) odpowiednim sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia:a) 3 pojazdy co najmniej 9 osobowe przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych wyposażone w windę.b) 1 pojazd z co najmniej 21 miejscami siedzącymi, wyposażony w windęi przystosowany do przewożenia osoby niepełnosprawnej na wózku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach