Przetargi.pl
Dowożenie uczniów z terenu gminy Ochotnica Dolna na zajęcia szkolne w 2016 r.

Gmina Ochotnica Dolna ogłasza przetarg

  • Adres: 34-452 Ochotnica Dolna, Osiedle Dłubacze 160
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 262 09 10 , fax. 18 262 09 36
  • Data zamieszczenia: 2016-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ochotnica Dolna
    Osiedle Dłubacze 160 160
    34-452 Ochotnica Dolna, woj. małopolskie
    tel. 18 262 09 10, fax. 18 262 09 36
    REGON: 49189258700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie uczniów z terenu gminy Ochotnica Dolna na zajęcia szkolne w 2016 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia są przewozy dzieci z terenu gminy Ochotnica Dolna na zajęcia szkolne wraz z zapewnieniem opieki nad nimi w trakcie przewozów - w okresie od 15 lutego 2016 roku, do 31 grudnia 2016 roku. Przedmiot zamówienia składa się z 2 oddzielnych zadań, tj.: Zadanie I 1) przewozy uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II oraz Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Ochotnicy Dolnej; 2) przewozy uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. ks. prof. Józefa Tischnera w Ochotnicy Dolnej - Skrodne; 3) przewozy uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej oraz Gimnazjum nr 3 w Ochotnicy Górnej; Zadanie II - przewozy uczniów uczęszczających do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 w Nowym Targu. Wykonawca zapewni środki transportu wraz z kierowcami posiadającymi stosowne uprawnienia oraz osobami odpowiedzialnymi za opiekę nad dziećmi w trakcie przewozów - w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia. -Opieka nad przewożonymi dziećmi winna się odbywać przez osobę pełnoletnią, nie karaną za przestępstwo przeciwko dzieciom. -Osoba sprawująca opiekę nie może być również chora na choroby typu gruźlica, padaczka itp. -Obowiązków tych nie może pełnić osoba kierująca pojazdem. -Opieka powinna być sprawowana podczas trwania każdego kursu. Zamawiający dopuszcza możliwość wydzierżawienia samochodów dowożących dotychczas dzieci na przedmiotowych trasach będących własnością ZGK w Ochotnicy Dolnej. Posiadane samochody to: -Autobus marki Renualt SFR110, liczba miejsc 55, rok prod. 1986, -Autobus marki Iveco Daily 35.10V, liczba miejsc 21, rok prod. 1999, -Autobus marki Jelcz LO90M, liczba miejsc 45, rok prod. 2000, Na potrzeby niniejszej siwz przyjęto, że w roku 2016 dzieci dowożone będą do szkół przez max. 170 dni w roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z udzielenia części zamówienia. Przewozy obejmują dowiezienie dzieci z poszczególnych osiedli wskazanych w specyfikacji do szkół w odpowiednim czasie (nie później niż 10 minut) przed rozpoczęciem zajęć szkolnych oraz dowiezienie dzieci w odpowiednim czasie (nie później niż 60 minut) po zakończeniu zajęć szkolnych do miejsc ich zamieszkania. Poniżej wyszczególniono ilość dzieci korzystających z przewozów w poszczególnych szkołach wraz z miejscem ich zamieszkania (Ilości te mogą ulegać zmianie w okresie realizacji zamówienia), a także trasy przewozów oraz zakładane dzienne długości tras przewozów. W długościach tych nie uwzględniono tras dojazdów busów do miejsc rozpoczynanych tras i ich powrotów po odwiezieniu dzieci.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z dyspozycją art. 45 ust 2. Pzp Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 zł. (dotyczy Zadania I) oraz 3.000,00 zł. (dotyczy Zadania II). Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust 6. Pzp. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza należy je wpłacić przelewem do dnia 5.02.2016 r. do godz. 8,45 (decyduje data wpływu środków na konto, a nie data ich nadania) na konto Zamawiającego Łąckim Banku Spółdzielczym nr 77 8805 0009 0000 2206 2003 0028.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas podstawienia autobusu/pojazdu zastępczego w przyp. awarii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/ochotnica dolna
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach