Przetargi.pl
„Dowożenie uczniów do szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Opole Lubelskie i odwożenie ze szkół w okresie od 1 grudnia 2020 r. do 30 czerwca 2021 r.

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Opolu Lubelskim ogłasza przetarg

  • Adres: 24-300 Opole Lubelskie, ul. Kościuszki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 273 221 , fax. 818 272 149
  • Data zamieszczenia: 2020-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Opolu Lubelskim
    ul. Kościuszki 4
    24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie
    tel. 818 273 221, fax. 818 272 149
    REGON: 43273453200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zeasopolelubelskie.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dowożenie uczniów do szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Opole Lubelskie i odwożenie ze szkół w okresie od 1 grudnia 2020 r. do 30 czerwca 2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie i odwożenie uczniów do: - Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Kornela Makuszyńskiego w Opolu Lubelskim, ul. Szkolna 5; - Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Oskara Kolberga w Opolu Lubelskim, ul. Fabryczna 28; - Szkoły Podstawowej im. bł. Jana Pawła II w Kluczkowicach, Kluczkowice 128 ; - Szkoły Podstawowej w Wandalinie, Wandalin 71; - Szkoły Podstawowej w Skokowie, Skoków 84; - Szkoły Podstawowej im. św. Maksymiliana Marii Kolbe w Pusznie Godowskim, Puszno Godowskie 99; realizowane w formie zakupu biletów miesięcznych. 2. Przedmiot zamówienia zapewnia również bezpłatny przewóz opiekunów, których Wykonawca zobowiązany jest zabrać z terenu miasta Opole Lubelskie w miejscu umówionym z Zamawiającym po podpisaniu umowy. 3. Długość poszczególnych tras nie obejmuje dojazdu autobusów do przystanków rozpoczynających oraz odjazdu z przystanków końcowych trasy, które Wykonawca musi wliczyć w koszt oferowanej usługi. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godzin przewozu uczniów. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia a także sugerowane trasy, które mogą ulec zmianie, określono w Załączniku nr 6 do SIWZ. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany godzin dowozu i odwozu uczniów w związku z organizacją wydarzeń szkolnych, np. rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego, rekolekcje świąteczne, itp. 6. Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany przebiegu trasy w związku z dowozem uczniów z miejscowości nieujętych w SIWZ. 7. Wskazana w załączniku nr 6 do SIWZ liczba uczniów może ulegać zmianom. 8. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. 9. Zmawiający wyraża zgodę na świadczenie usługi przewozu regularnego podczas godzin przewozu uczniów do i ze szkół opartego o minutowy rozkład jazdy na określonych trasach (załącznik nr 6 do SIWZ). 10. Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. 11. W przypadku awarii autobusów Wykonawca zobowiązany jest zapewnić autobus zastępczy na własny koszt. 12. Wykonanie usługi musi dokonywać się zgodnie z przepisami dotyczącymi ruchu drogowego, przepisami o kierujących pojazdami oraz bezpieczeństwa w czasie przewozu. Wymogiem jest by realizowane kursy dowozów i odwozów do i ze szkół odbywały się autobusami dostosowanymi do przewozu odpowiedniej liczby uczniów na poszczególnych trasach. 13. Zamawiający ma prawo kontroli pojazdów oraz wszystkich spraw związanych z realizacją usługi. 14. Wykonawca do dowozu uczniów do szkół ma wykorzystywać pojazdy dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich, odpowiednio oznakowane, ubezpieczone oraz spełniające wymogi niezbędne do dopuszczenia do ruchu drogowego. 15. Środki transportu, za pomocą których Wykonawca będzie świadczył przewóz, powinny być wyposażone w sprawny system ogrzewania zapewniający odpowiednią temperaturę w całym autobusie w okresie jesienno-zimowym oraz urządzenie klimatyzacyjno-wentylacyjne. 16. Wykonawca nie może przewozić większej liczby dzieci i towarzyszących im opiekunów niż liczba miejsc siedzących, w używanych do przewozu środków transportu. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli wykonywanych przewozów w zakresie: 1) punktualności dowozu do szkół; 2) ogrzewania i klimatyzacji 3) warunków sanitarnych i technicznych 4) uprawnień kierowców do wykonywania przewozu 18. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania przeglądów stanu technicznego danego pojazdu, niezależnie od przeglądów dokonywanych na podstawie przepisów o ruchu drogowym na koszt Wykonawcy w sytuacji wątpliwości, co do stanu technicznego danego pojazdu. 19. Z chwilą wejścia pasażerów do autobusu Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za ich bezpieczeństwo w ruchu drogowym. 20. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi. 21. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić, w terminie do 7 dni od rozpoczęcia realizacji umowy wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o tym, że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. 22. Zamawiający nie wyraża zgody aby Wykonawca przekazywał ani zlecał innym podmiotom prowadzenia całości lub części usług będących przedmiotem zamówienia. 23. Dodatkowe informacje w związku z epidemią spowodowaną SARS-CoV-2 : W związku z zagrożeniem epidemiologicznym wynikającym z rozprzestrzeniania się Koronawirusa SARS-CoV-2, ogłoszeniem przez WHO stanu zagrożenia zdrowia publicznego o znaczeniu międzynarodowym oraz w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo uczniów naszej Gminy, a także w celu przeciwdziałania COVID-19, w oparciu o zapisy ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych wymaga się by Wykonawca realizujący zamówienie zwracał szczególną uwagę na zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa uczniów podczas ich przewozu tzn. wymaga się by Wykonawca przeprowadzał staranną dezynfekcję pojazdu, każdorazowo przed i po każdym wykonywanym kursie. 24. Zamówienie nie będzie realizowane w ewentualnych okresach zamknięcia szkół związanych z epidemią COVID-19. Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za czas pozostawania w gotowości do świadczenia usług.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli posiada aktualną w okresie realizacji zamówienia, licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób w zakresie przewozu osób autobusem na terenie objętym przedmiotem zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach