Przetargi.pl
Dowożenie uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Gniewkowo w roku szkolnym 2019/2020

Gmina Gniewkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 88-140 Gniewkowo, ul. 17 Stycznia
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 543 014 , fax. 523 543 037
  • Data zamieszczenia: 2019-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gniewkowo
    ul. 17 Stycznia 11
    88-140 Gniewkowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 543 014, fax. 523 543 037
    REGON: 92350748000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniewkowo.bipgmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Gniewkowo w roku szkolnym 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych położonych na terenie gminy Gniewkowo oraz odwożenie ich do miejscowości zamieszkania po zakończeniu zajęć szkolnych na podstawie imiennych biletów miesięcznych w miesiącach wrzesień-grudzień 2019 roku oraz styczeń-czerwiec 2020 roku. 2) Przewóz zostanie realizowany w oparciu o utworzone przez Wykonawcę linie komunikacji regularnej z pierwszeństwem przejazdu dzieci i młodzieży. 3) Linie komunikacji regularnej zostaną ułożone i oznaczone w taki sposób, aby umożliwiały uczniom dojazd autobusami z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej oraz odwożenie ich z placówki oświatowej do miejsca zamieszkania, przy zachowaniu norm bezpieczeństwa obowiązujących w zakresie transportu drogowego osób, a także dostosowaniu liczby kursów oraz pojemności (liczba przewożonych osób nie może przekraczać liczby miejsc siedzących i stojących określonych w dowodzie rejestracyjnym) autobusów na poszczególnych trasach do ilości przewożonych uczniów. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest umożliwić przejazdy uczniom do placówek oświatowych i z powrotem (na podstawie biletów miesięcznych), w celu realizacji zajęć pozalekcyjnych przez cały okres trwania umowy. 4) Liczbę dowożonych uczniów do placówek oświatowych ujęto w załączniku nr 1 do siwz, natomiast planowane trasy przewozów, godziny przyjazdów i odjazdów autobusów ujęto w załączniku nr 2 do siwz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany: trasy przewozów, ilości kursów autobusów, lokalizacji przystanków, godziny przyjazdów i odjazdów autobusów oraz liczby dowożonych uczniów do placówek oświatowych na poszczególnych liniach przez cały okres trwania umowy. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony harmonogram dowozu, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy. 6) Zamówienie będzie realizowane we wszystkie dni nauki szkolnej, bez ferii zimowych, dni świątecznych a także dni, w których szkoła jest nieczynna. 7) W przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na odpracowywaniu zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć (np. sobota) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz i odwóz dzieci, zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. Wykonawca o odpracowywaniu zajęć zostanie powiadomiony przez Zamawiającego za pośrednictwem Kierownika Samorządowego Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Gniewkowie. 8) Ustalenie ostatecznego rozkładu jazdy Wykonawca, wybrany w niniejszym postępowaniu przetargowym, dokona w porozumieniu z Zamawiającym. 9) Opiekę nad przewożonymi uczniami organizuje i zapewnia Zamawiający. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego przewozu opiekunów. 10) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wykonania na rzecz Zamawiającego usługi przewozu osób na odległość do 3000,00 km, która zostanie zrealizowana na potrzeby Zamawiającego określone w pisemnych zleceniach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2018.110 z późn. zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy - Piastowski Bank Spółdzielczy w Janikowie O/Gniewkowo nr rachunku: 47 8185 0006 0200 0172 2000 0005 z adnotacją: "Wadium – Dowożenie uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Gniewkowo w roku szkolnym 2019/2020" 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna za warunek spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualnie obowiązującą koncesję, zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 58 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy, 2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3. w przypadku Wykonawców polegających na zdolności podmiotu trzeciego- dokument służący wykazaniu udostępniania potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ustawy Pzp, 4. pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych- złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, 5. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp., będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach