Przetargi.pl
Dowożenie i odwożenie dzieci do przedszkoli oraz szkół podstawowych w gminie Pakosław w roku szkolnym 2019 / 2020

Gmina Pakosław ogłasza przetarg

  • Adres: 63-920 Pakosław, ul. Kolejowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-65 54 78 332, , fax. 0-65 54 78 332
  • Data zamieszczenia: 2019-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pakosław
    ul. Kolejowa 2
    63-920 Pakosław, woj. wielkopolskie
    tel. 0-65 54 78 332, , fax. 0-65 54 78 332
    REGON: 41105075800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pakoslaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowożenie i odwożenie dzieci do przedszkoli oraz szkół podstawowych w gminie Pakosław w roku szkolnym 2019 / 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci do przedszkoli oraz do szkół podstawowych na terenie gminy Pakosław, przez cały rok szkolny 2019/2020, od dnia 02.09.2019r. do 26.06.2020r., od poniedziałku do piątku z wyłączeniem wakacji letnich, ferii zimowych, dni świątecznych i innych dni dodatkowo wolnych od nauki szkolnej wraz z opieką podczas przewozu. 2. Do wykonania zamówienia Wykonawca musi dysponować, co najmniej trzema autobusami do przewozu jednorazowo 55 osób, odpowiednio przygotowanymi pod względem stanu technicznego, które będzie wykorzystywać przy realizacji zamówienia. 3. W każdym autobusie musi znajdować się opiekun. Funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca autobusu. Opiekunem może być tylko osoba pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Opiekunowie przed przystąpieniem do wykonywania swoich obowiązków winni zostać przeszkoleni przez Wykonawcę z zakresu przepisów prawa ruchu drogowego. 4. Wykonawca musi zatrudniać przynajmniej trzech pracowników na stanowisku kierowców z uprawnieniami do prowadzenia autobusu. Wykonawca zapewnia także opiekunów w takiej liczbie, aby na jeden autobus przypadał, co najmniej jeden opiekun. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom przewożonym właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny oraz niezbędnych wygód zgodnie z przepisami i zasadami określonymi w prawie przewozowym, ze szczególnym uwzględnieniem zasad przewozu dzieci i młodzieży szkolnej. 6. Łączna średnia trasa trzech autobusów w ciągu jednego dnia wynosi około 200 km. Trasy autobusów przedstawia załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. 7. Przedmiot zamówienia nie obejmuje swoim zakresem ilości kilometrów przejechanych z miejsca postoju do początku trasy (miejsca, w którym rozpoczyna się dowóz) oraz od miejsca, w którym kończy się dowóz do miejsca postoju autobusów. Wykonawca w cenę musi wliczyć sobie koszt dojazdu do miejsca świadczenia usługi i powrotu na miejsce postoju. 8. Ilość uczniów odwożonych jest taka sama jak liczba uczniów przywożonych. 9. Okres realizacji zadania – od 2 września 2019r. do 26 czerwca 2020 r. 10. Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek pełnienia funkcji koordynatora w stosunku do kierowców i opiekunów. 11. W przypadku awarii środka transportu (z jakichkolwiek przyczyn) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu w czasie pozwalającym na kontynuowanie nauki przez dzieci, jednak nie dłuższym niż czas zadeklarowany w ofercie. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian treści załącznika/ów w zakresie ilości wozokilometrów, ilości dzieci do przewiezienia oraz godzin dowożenia i odwożenia, a także uruchamiania bądź zawieszania dodatkowych kursów, co zostanie poprzedzone stosownym wnioskiem Dyrektora Szkoły w uzgodnieniu z dyrektorem pozostałych szkół. Zmiany takie muszą być uzgodnione z Wykonawcą z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. 13. W celu umożliwienia oceny kryterium Wykonawca winien dołączyć do oferty dokumenty umożliwiające członkom komisji dokonanie oceny. 14. Zamawiający musi być informowany o konieczności wykonania dodatkowych usług przewozowych. 15. Płatność będzie się odbywała fakturami, wystawionymi za okresy miesięczne i dotyczącymi usług wykonanych w tym okresie. Wykonawca wystawi faktury odrębnie na każdy obwód szkolny, wskazując jako płatnika daną szkołę. Szkoła ma obowiązek zapłaty faktur w terminie dni 14 licząc od daty ich doręczenia wraz z dokumentami rozliczeniowymi. 16. Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, tj. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą oraz ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla każdego z autobusów wykorzystywanych przy wykonywaniu usługi dowozów szkolnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Za spełnienie warunku Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub licencję na wykonywanie transportu drogowego osób lub są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty (stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ), 2) dokumenty wymienione w rozdziale VIII i IX SIWZ, w tym także na załączonych wzorach do niniejszej SIWZ, 3) oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza (jeżeli dotyczy), 4) oryginał zobowiązania innych podmiotów (jeżeli Wykonawca korzysta z tych uprawnień) podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu (zgodnie z treścią podaną w załączniku nr 6a lub 6b do SIWZ), 5) opracowane przez Zamawiającego i załączone do SIWZ załączniki stanowią propozycję co do formy wymaganych dokumentów. Dopuszcza się przedstawienie wymaganych załączników w formie własnej opracowanej przez Wykonawcę, pod warunkiem, iż dokumenty będą zawierać wszystkie wymagane przez Zamawiającego informacje zawarte w załącznikach i niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach