Przetargi.pl
Dowóz uczniów z terenu gminy Wielgie w roku szkolnym 2016/2017

Gmina Wielgie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-603 Wielgie, ul. Starowiejska 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 2897380 , fax. 54 2897795
  • Data zamieszczenia: 2016-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielgie
    ul. Starowiejska 8 8
    87-603 Wielgie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 2897380, fax. 54 2897795
    REGON: 00054977200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wielgie.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów z terenu gminy Wielgie w roku szkolnym 2016/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów z terenu gminy Wielgie w roku szkolnym 2016/2017. Przedmiot zamówienia obejmuje codzienny dowóz uczniów z miejsc wskazanych przez Zamawiającego do szkoły i z powrotem ze szkoły do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w okresie od dnia 01.09.2016 r. do 30.06.2017 r., z wyłączeniem przerw przewidzianych organizacją roku szkolnego. 2. Zakres usługi obejmuje następujące placówki oświatowe: a) Zespół Placówek Oświatowych w Wielgiem, ul. Szkolna 5, 87-603 Wielgie, b) Szkoła Podstawowa w Czarnem, Czarne 7, 87-603 Wielgie; c) Szkoła Podstawowa w Zadusznikach, Zaduszniki 4, 87-603 Wielgie; 3. Przystanki na trasie wyznacza Zamawiający w każdej z wymienionych miejscowości. Przystanki docelowe znajdują się przy szkołach. 4. Wykonawca zabezpieczy niezbędną ilość autobusów do realizacji zadania na poszczególnych trasach uwzględniając ilość przewożonych uczniów aby zapewnić wszystkim miejsca siedzące. 5. Dowóz nie może rozpoczynać się wcześniej niż od godz. 6:30 i dojazd do szkół najpóźniej do godz. 7:50. 6. Ustalenie rozkładu jazdy Wykonawca dokona w porozumieniu z Zamawiającym nie później niż do dnia 26.08.2016. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby przewożonych uczniów na poszczególnych trasach. 8. Przewóz uczniów do placówek szkolnych odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 ze zm.). 9. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym z Zamawiającym. 10. Wykonawca zobowiązuje się do punktualnego i solidnego zabezpieczenia dowozu. 11. Wykonawca nie może odwołać żadnego kursu. W przypadku awarii środka transportu lub innych przyczyn Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia zastępczego środka transportu w ciągu 30 min., bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów z tym związanych. 12. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje: a) zapewnienie odpowiedniej ilości środków transportu niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, sprawnych technicznie, przystosowanych do przewozu dzieci zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. Z 2012r. Poz. 1137 ze zm.) b) zatrudnienie kierowców, do realizacji w/w przedmiotu zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych wymaganych przepisami prawa z aktualnymi badaniami lekarskimi. Kierowcy prowadzący pojazd muszą wykazywać się odpornością psychiczną na nietypowe, często głośne zachowanie dzieci oraz prowadzić pojazdy w sposób łagodny nie powodujący u dzieci choroby lokomocyjnej, c) zapewnienie odpowiedniego standardu przewozu uczniów,, bezpieczeństwa, bezawaryjności i punktualności oraz opieki nad dziećmi w ramach przedmiotu zamówienia ( w tym świadczenie pomocy dzieciom i opiekunowi w zależności od zgłoszonych potrzeb, np.: wejście/wyjście z/do pojazdu) d) przestrzeganie przepisów prawa regulujących ruch drogowy, e) odpowiednie oznakowanie pojazdu zgodnie z obowiązującymi przepisami f) poniesienie wszelkich kosztów związanych z utrzymaniem i obsługą pojazdu, np.: wynagrodzenie kierowcy, wynagrodzenie opiekuna, zakup paliwa, utrzymanie czystości, ubezpieczenie OC i NNW, przeglądów technicznych, napraw i innych kosztów eksploatacyjnych g) odpowiedzialność za opiekę i bezpieczeństwo dzieci w drodze z pojazdu do budynku szkoły lub placówki oświatowej oraz w drodze z budynku szkoły lub placówki oświatowej do pojazdu, zapewnienie bezpieczeństwa i odpowiedniej opieki nad przewożonymi dziećmi na trasie do i ze szkoły poprzez zatrudnienie opiekuna. Obowiązki opiekuna w szczególności: -Opiekun jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo uczniów w trakcie wsiadania i wysiadania ze środka transportu oraz w trakcie przejazdu. -W trakcie wykonywania czynności związanych z opieką, ściśle współpracuje z kierowcą pojazdu w zakresie bezpieczeństwa przewozu, a w szczególności: -w trakcie realizacji przewozu przebywa wewnątrz środka transportu (w miejscu zapewniającym dobrą widoczność wszystkich uczniów); -w trakcie wsiadania uczniów, po zatrzymaniu pojazdu, otwiera drzwi pojazdu i wychodzi na zewnątrz, -sprawdza, czy w miejscu wsiadania nie występują jakiekolwiek zagrożenia, -w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej dzieciom natychmiastowe podjęcie działań zapewniających bezpieczeństwo dzieci oraz poinformowanie o tym fakcie, Zamawiającego i Wykonawcę, -po wejściu wszystkich uczniów do pojazdu opiekun sprawdza, czy uczniowie zajęli miejsca siedzące, -w trakcie przejazdu opiekun na bieżąco kontroluje stan ładu i bezpieczeństwa w pojeździe, podejmując skuteczną interwencję w razie jego naruszenia (bez użycia siły fizycznej), -w trakcie wysiadania uczniów, opiekun otwiera drzwi pojazdu i wychodząc na zewnątrz sprawdza, czy zachowane są warunki bezpiecznego wysiadania, -nadzoruje wysiadanie uczniów, służąc im w razie potrzeby pomocą, -zwraca uwagę na zachowanie się dzieci podczas przewozu, -po opuszczeniu autobusu opiekun dokonuje przeglądu pojazdu i w przypadku znalezienia przedmiotów pozostawionych przez uczniów (np. torba, odzież, telefon) powiadamia o tym fakcie kierowcę i dyrektora szkoły, -w przypadku awarii lub wypadku autobusu opiekun sprawuje opiekę nad dowożonymi uczniami zapewniając im bezpieczeństwo do czasu przyjazdu autobusu zastępczego lub rodziców uczniów. Opiekun informuje o tym Zamawiającego. O liczbie opiekunów w autobusie/samochodzie decyduje Wykonawca. h) ponoszenie odpowiedzialności za działania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu umowy, i) współpracę z Zamawiającym w zakresie przedmiotu zamówienia j) posiadanie przez kierowców autobusów telefonów komórkowych. 13. Liczba przewożonych osób nie może być większa od dopuszczalnej liczby określonej w dowodzie rejestracyjnym danego pojazdu. 14. Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów i pozostających w związku z przewozem. 15. Dla obliczenia ceny zamówienia publicznego Zamawiający przyjął następujące założenia: a) ilość uczniów dziennie szacunkowo - 448 uczniów, b) dni dowozów w roku szkolnym 2016/2017 - 188 dni, c) szacunkowa ilość kilometrów dowozów w dniach nauki szkolnej - 95068 km, podane ilości nie obejmują dojazdu do miejsca rozpoczęcia kursów oraz zjazdów do miejsca garażowania. 16. Przewidywane w pkt. 15 dane zostały ustalone na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu publicznym, Zamawiający zastrzega, że mogą one ulec zmianie w trakcie roku szkolnego. 17. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia przez Wykonawcę innych rozwiązań przebiegu tras dowozu i odwozu uczniów niż zaproponowane przez Zamawiającego jedynie w przypadku rozwiązań bardziej praktycznych, efektywnych i korzystnych dla Zamawiającego. W takim przypadku Zamawiający musi wyrazić pisemną zgodę na dokonanie zmiany tras dowozu i odwozu uczniów. 18. Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie raportów z tras, które uwzględniają wykonane trasy z uwzględnienie ich długości. 19. Zamawiający informuje, iż na trasę nr 3 ma podpisaną umowę z Wykonawcą do dnia 31.12.2016r. w związku z czym realizacja zamówienia na tej trasie rozpocznie się od 01.01.2016r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wielgie.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach