Przetargi.pl
Dowóz uczniów z terenu gminy Kwidzyn do placówek oświatowych

Gmina Kwidzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 82500 Kwidzyn, ul. Grudziądzka
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 261-41-51, , fax. 552 792 306
  • Data zamieszczenia: 2017-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kwidzyn
    ul. Grudziądzka 30
    82500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 055 261-41-51, , fax. 552 792 306
    REGON: 17074776700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminakwidzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów z terenu gminy Kwidzyn do placówek oświatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Dowóz uczniów z terenu Gminy Kwidzyn do placówek oświatowych” Zakres obejmuje świadczenie usług przewozowych dzieci do następujących placówek oświatowych: szkoły podstawowej w Tychnowach i niepublicznego przedszkola w Marezie, szkoły podstawowej i niepublicznego przedszkola w Rakowcu, szkoły podstawowej w Liczu, szkoły podstawowej w Janowie, szkoły podstawowej w Nowym Dworze, szkoły podstawowej i przedszkola w Korzeniewie, Zespołu Szkół Specjalnych w Kwidzynie, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Barcicach, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Uśnicach, Przedszkola Inegracyjnego w Kwidzynie, Gimnazjum Nr 3 w Kwidzynie, II Liceum Ogólnokształcącego w Kwidzynie oraz Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Okrągłej Łące. Zadanie nr 1 – „Dowóz uczniów z terenu Gminy Kwidzyn do placówek oświatowych w Janowie, Korzeniewie, Nowym Dworze i Marezie od 4 września 2017 r. do 22 czerwca 2018 r.”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr A do SIWZ. Zadanie nr 2 – „Dowóz uczniów z terenu Gminy Kwidzyn do placówek oświatowych w Tychnowach, Marezie, Rakowcu, Liczu i Kwidzynie od 4 września 2017 r. do 22 czerwca 2018 r.” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr B do SIWZ. Zadanie nr 3 – „Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kwidzyn do placówek oświatowych: Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Barcicach, Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Uśnicach, Zespołu Szkół Specjalnych w Kwidzynie, Przedszkola Integracyjnego w Kwidzynie, Gimnazjum Nr 3 w Kwidzynie, Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Okrągłej Łące, II Liceum Ogólnokształcącego w Kwidzynie oraz uczniów do szkoły podstawowej w Rakowcu i Liczu oraz niepublicznego przedszkola w Rakowcu od 4 września 2017r. do 22 czerwca 2018r.” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr C do SIWZ. Zadanie nr 4 – „Przewóz osób zgodnie z potrzebami Gminy Kwidzyn w okresie od 1 września 2017r. do 31 sierpnia 2018r.” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr D do SIWZ. 1. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności polegające na prowadzeniu pojazdów będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 2. Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób oraz przedkładał dowody odprowadzenia składek ZUS przez cały okres realizacji zamówienia. 4. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę wykazu zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi usługę w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 3 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługę na podstawie umowy o pracę. 5. W uzasadnionych przypadkach, z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobami pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający w każdym czasie, w szczególności w przypadku podejrzenia lub stwierdzenia w trakcie realizacji zamówienia zatrudnienia osób w innej formie niż określonej w art. 22§ 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Kp) (Dz. U. z 2016 poz. 1666 z późn. zm.), zastrzega sobie prawo do zawnioskowania o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy (PIP). *art. 22 § 1 Kp: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany przebiegu tras, ilości uczniów oraz dni przejazdów, o czym poinformuje Wykonawcę na 3 dni robocze, przed planowanymi zmianami. W dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 400 000,00 zł, niezależnie od obowiązku ubezpieczenia OC pojazdów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: 22 000 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące zł 00/100). Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. Wadium przetargowe należy wnieść do Zamawiającego w jednej lub kilku następujących formach: • pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Powiślańskim Banku Spółdzielczym w Kwidzynie nr 78 8300 0009 0008 2123 2000 0060, w tytule przelewu należy podać nazwę niniejszego zamówienia z dopiskiem „Wadium- Zamówienie publiczne pn. Dowóz uczniów z terenu Gminy Kwidzyn do placówek oświatowych”. • Kserokopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty, • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804, oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w formie: poręczeń, gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych należy w formie nienaruszonego oryginału dołączyć do oferty w osobnej kopercie, na której zapisana będzie nazwa niniejszego zamówienia z dopiskiem „Wadium- Zamówienie publiczne pn. Dowóz uczniów z terenu Gminy Kwidzyn do placówek oświatowych”, złożona w terminie do dnia i godziny składania ofert (Biuro Obsługi Klienta – pokój nr 1). W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn niezależnych od niego. Wadium przetargowe wraz z odsetkami zatrzymuje Zamawiający w przypadku kiedy: A. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. B. Wykonawca którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, • zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego wydanego przez Starostę właściwego ze względu na siedzibę podmiotu, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1214);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (art. 24, ust.1, pkt 23 stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach