Przetargi.pl
„Dowóz uczniów z miejscowości Pień i Partynia-Schabowiec do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Partyni oraz innych wyjazdów związanych z realizacją zadań szkolnych w roku szkolnym 2020/2021”

Gmina Radomyśl Wielki ogłasza przetarg

  • Adres: 39-310 Radomyśl Wielki, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 146 819 121, , fax. 146 819 123
  • Data zamieszczenia: 2020-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radomyśl Wielki
    Rynek 32
    39-310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie
    tel. 146 819 121, , fax. 146 819 123
    REGON: 851661228
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://radomyslwielki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dowóz uczniów z miejscowości Pień i Partynia-Schabowiec do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Partyni oraz innych wyjazdów związanych z realizacją zadań szkolnych w roku szkolnym 2020/2021”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: I. Część nr 1 1) Dowóz uczniów z miejscowości Pień i Partynia-Schabowiec do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Partyni. Dowóz uczniów będzie się odbywał na trasie Szkoła Podstawowa w Radomyślu Wielkim - Pień- Pień Koniec- Partynia Szkoła- Schabowiec- Partynia Szkoła- Szkoła Podstawowa w Radomyślu Wielkim. Zamawiający planuje 3 kursy dziennie. Dowóz i odwóz uczniów należy zapewnić w okresie od 1 września 2020 r. do 30 czerwca 2021 r. za wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy oraz zmianami ustalonymi decyzją dyrektora szkoły. Do kalkulacji cenowej należy przyjąć wykonywanie dowozu przez 180 dni w trakcie roku szkolnego, dzienna liczba kilometrów wynosi 100. Łącznie planowana liczba kilometrów wynosi 18 000 km. Dowóz obejmuje 43 uczniów z Pnia. 2) Dowóz uczniów z Pnia do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Partyni odbędzie się na godzinę 7:40. 3) Odwóz uczniów po lekcjach będzie się odbywał w dwóch turach zgodnie z planem lekcji. 4) Godziny odjazdów po lekcjach należy uzgodnić z dyrektorem szkoły. 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany: a) liczby dowożonych uczniów wynikający z naturalnego ruchu w trakcie roku szkolnego (zmiana szkoły przez ucznia, itp.). Zmiana liczby dowożonych uczniów nie wymaga aneksu do umowy. b) czasu dowozu i odwozu w zależności od rozkładu zajęć lekcyjnych. c). Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby przejechanych kilometrów. Podana liczba kilometrów jest szacunkowa niezbędna do wyliczenia wartości zamówienia II. Część nr 2 1) Przewóz uczniów na zawody sportowe, basen i inne przejazdy zlecone przez Zmawiającego. Zakres przewozów- autobusem szacuje się na 6000 km oraz busem na 1 000 km, przez okres obowiązywania umowy. 2) Zamówienie będzie realizowane w okresie od 01.09.2020 do 30.06.2021 r. w wyznaczone przez Dyrektorów dni. 3) Opiekę nad dowożonymi uczniami zapewnia Zamawiający. 4) Zamawiający informuje, że jest to szacunkowa ilość kilometrów niezbędna do wyliczenia wartości zamówienia. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby przejechanych kilometrów. III. Pozostałe wymagania 1) Zamawiający wymaga, aby pojazdy, którymi świadczona będzie usługa dowozu uczniów były w pełni sprawne technicznie. Wykonawca w tym zakresie zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ). 2) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia: - w pełni sprawnych technicznie pojazdów. Stan techniczny pojazdów świadczących usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Każdy z pojazdów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego. Usługa świadczona będzie pojazdami, które zostaną wykazane w złożonej ofercie; - odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody przejazdów; - przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów; - każdemu z uczniów miejsca siedzącego w autobusie lub busie; - w przypadku awarii autobusu lub busu – podstawienie pojazdu zapasowego, będącego w dyspozycji Wykonawcy. 3) W przypadku zmiany organizacji zajęć szkolnych polegającej na skróceniu godzin nauki (np. rekolekcje, święto szkoły itp. uroczystości) Wykonawca zostanie niezwłocznie powiadomiony przez dyrektora szkoły o zmianie terminu dowozu i odwozu uczniów. 4) Zamawiający zastrzega możliwość skrócenia bądź wydłużenia terminu wykonywania zamówienia, w związku ze zmianami w przepisach prawa lub przedłużającym się okresem zamknięcia szkół spowodowanym epidemią. 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany: a) liczby dowożonych uczniów wynikający z naturalnego ruchu w trakcie roku szkolnego (zmiana szkoły przez ucznia, itp.), b) czasu dowozu i odwozu w zależności od rozkładu zajęć lekcyjnych. c) Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby przejechanych kilometrów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty, które posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydanego na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach