Przetargi.pl
Dowóz i odwóz uczestników Dziennego Domu Pomocy w Dębiakach w Gminie Tuszów Narodowy w ramach projektu pn. „Słoneczna jesień życia IV” .

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 39-332 Tuszów Narodowy, Tuszów Narodowy
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    Tuszów Narodowy
    39-332 Tuszów Narodowy, woj. podkarpackie
    REGON: 690007068
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszownarodowy.naszops.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz i odwóz uczestników Dziennego Domu Pomocy w Dębiakach w Gminie Tuszów Narodowy w ramach projektu pn. „Słoneczna jesień życia IV” .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dowóz i odwóz uczestników Dziennego Domu Pomocy w Dębiakach w Gminie Tuszów Narodowy w ramach projektu pn. „Słoneczna jesień życia IV” współfinasowanego ze środków UE w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 priorytet 7/FEPK.07 złożonego w ramach konkursu FEPK.07.18-IP.01-001/23 Miejsce realizacji zadania: Gmina Tuszów Narodowy.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na dowozie do dziennego domu pomocy nie wcześniej niż 7:00, a nie później niż 8:00 (nie więcej niż 35 osób) z miejsca zamieszkania (teren gminy Tuszów Narodowy — dokładna lokalizacja będzie podawana z tygodniowym wyprzedzeniem) do dziennego domu pomocy mającego lokalizację: Dębiaki 46, 39-332 Tuszów Narodowy oraz odwozie tychże osób między godziną: nie wcześniej niż 16:00, a nie później niż 17:00 z dziennego domu pomocy do miejsca zamieszkania. Przewidywana ilość kilometrów: nie więcej niż 127 km dziennie, łącznie nie więcej niż 64 008 km. Usługa będzie realizowana w dni funkcjonowania dziennego domu pomocy, w dni robocze. W związku z faktem, iż transport będzie odbywał się z różnych miejsc położonych na terenie gminy, Wykonawca zapewnia odpowiednią ilość pojazdów wskazanych do obsługi tras przewozowych (tak, aby nie wydłużać czasu przejazdu ponad weryfikowalny czas i trasę przejazdu). W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zapewnia podstawienie pojazdu zastępczego w ciągu max 30 minut pozwalającego na wykonanie usługi zgodnie z umową. Środki transportu wykorzystywane do wykonania usługi muszą być przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych lub mających problem z samodzielnym poruszaniem się. Nie dopuszcza się do świadczenia usługi pojazdów nieprzystosowanych do osób starszych i niepełnosprawnych, np. z wysokimi stopniami, wąskimi przejściami. W związku z faktem, iż transport będzie odbywał się do różnych miejsc położonych na terenie gminy, Wykonawca zapewnia odpowiednią ilość pojazdów i kierowców wykazanych do obsługi minimum 3 tras przewozowych. Wykonawca nie może przewozić większej liczby osób niż liczba miejsc siedzących w używanych do przewozu środkach transportu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich w trakcie realizacji zadania o czym będzie informował Wykonawcę każdorazowo z tygodniowym wyprzedzeniem. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty ubezpieczenia pojazdów i przewożonych osób od następstw nieszczęśliwych wypadków mogących wystąpić w trakcie wykonywania usługi.Usługa dowozu musi być świadczona pojazdami samochodowymi dopuszczonym do ruchu zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym, spełniającym minimalne parametry techniczne: 1) pojazd wyposażony w siedzenia z pasami trzypunktowymi, sprawnym technicznie (posiadającym aktualne badania techniczne lub świadectwo homologacji), 2) pojazd posiada system ABS/ASR, 3) pojazd oznakowany właściwie do charakteru przewozów (zgodnie z art. 57 ust. 1 i art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym oraz zgodnie z § 45 i § 47 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych), 4) pojazd wyposażony w rampę (pochylnię) lub szyny najazdowe lub podjazdy/podnośniki lub platformy, a także w system zabezpieczający wózek inwalidzki przed przemieszczaniem się po pojeździe w czasie jazdy, 5) pojazd wyposażony w gaśnice przeciwpożarowe z aktualnym badaniem 6) pojazd wyposażony w sprawną klimatyzację, ogrzewanie, nawiewy powietrza i oświetlenie,7) pojazd posiada zdolność przewozową (liczbę miejsc siedzących) odpowiednią dla liczby przewożonych osób. Wykonawca zobowiązuje się przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnacji z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywania przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówOpis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób lub aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym. Zezwolenia lub licencje udzielone na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów będą akceptowane jeżeli zachowały moc prawną, nie wygasły bądź nie zostały cofnięte.zdolności technicznej lub zawodowejOpis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:zdolność technicznaOpis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę polegającą na dowozie osób do np. szpitali, szkoły, przedszkola, żłobku, domu opieki, przy czym wartość tej usługi nie może być mniejsza niż 100.000,00 zł (brutto). Usługa była realizowana w ramach jednego kontraktu (umowy) przez okres co najmniej 12 miesięcy. W przypadku usług wykonywanych część zamówienia już faktycznie wykonana, musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego w warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach