Przetargi.pl
Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Suwałki do szkół i ośrodków położonych na terenie gminy Suwałki i Miasta Suwałk

Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Kościuszki 71
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 5663121 , fax. 87 5663121
  • Data zamieszczenia: 2010-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Suwałkach
    ul. Kościuszki 71 71
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 5663121, fax. 87 5663121
    REGON: 79019271400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Suwałki do szkół i ośrodków położonych na terenie gminy Suwałki i Miasta Suwałk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm.) zwanej dalej ustawą o wartości szacunkowej poniżej 193 000 Euro. Do czynności podejmowanych w trakcie niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego stosuje się przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm.) oraz w sprawach nieuregulowanych ustawą przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) 1. Przedmiotem zamówienia jest dowiezienie i odwiezienie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Suwałki wraz z zapewnieniem opieki przewożonym uczniom w trakcie przejazdu, wsiadania i wysiadania, do szkół i ośrodków znajdujących się na terenie Gminy Suwałki i Miasta Suwałk w okresie od 2 styczeń 2011 r. do 22 czerwca 2011 r. Przedmiot zamówienia obejmuje systematyczne dowożenie wskazanych przez Zamawiającego dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Suwałki na trasie dom - szkoła/ośrodek - dom zgodnie z organizacją roku szkolnego w danej szkole/ośrodku oraz planem zajęć dzieci, które umożliwiają dzieciom realizację obowiązku szkolnego w okresie nauki szkolnej tj. od 2 stycznia 2011 r. do 22 czerwca 2011 r. Dowóz dzieci niepełnosprawnych do i ze szkół i ośrodków na trasie: 2. Okuniowiec 21, 16-402 Suwałki (teren Gminy Suwałki) - Szkoła Podstawowa Nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Suwałkach, ul. Szpitalna 66, 16-400 Suwałki ( teren Miasta Suwałk) - 7,40 km w jedną stronę - 1 dziecko niepełnosprawne 3. Gawrych Ruda 90 A, 16-402 Suwałki (teren Gminy Suwałki) - Ośrodek Rehabilitacyjno Edukacyjno Wychowawczy w Brodzie Nowym, Bród Nowy 15, 16-402 Suwałki (teren Gminy Suwałki) - 16,80 km w jedną stronę - 2 dzieci niepełnosprawnych Łączna długość dzienna trasy 48,40 km. Dowozy następować będą zgodnie z warunkami zawartymi we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca ma obowiązek ustalić szczegółowe godziny kursów z rodzicami/opiekunami dzieci niepełnosprawnych oraz placówkami na podstawie planu zajęć w szkołach i ośrodkach. Przewóz świadczony będzie zgodnie z planem zajęć poszczególnych dzieci, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii świątecznych, w przypadku odpracowywania zajęć w innym dnu, wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci, zgodnie z ustalonym rozkładem, w związku z tym ilość dni w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie. Wykonawca w terminie do dnia 10 stycznia 2011 r. przekaże Zamawiającemu szczegółowy rozkład dowozów dzieci. Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci niepełnosprawnych w tym na wózkach inwalidzkich, spełniających wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia. W przypadku zmiany przez dziecko niepełnosprawne szkoły/ośrodka w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do przewozu tego dziecka do nowej placówki z uwzględnieniem zmiany podanej trasy. W okresach zimowych pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane. W przypadku awarii wyznaczonego pojazdu Wykonawca podstawi pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. Pod pojęciem dowożenie rozumie się: dowożenie uczniów z domów (miejsca zamieszkania) do szkół/ośrodków i odwożenie uczniów ze szkół/ośrodków do domów (miejsca zamieszkania). Pod pojęciem opieka rozumie się odebranie dziecka z domu i odwiezienie dziecka do domu, pomoc w wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu, doprowadzenie dziecka na zajęcia w szkole/placówce oraz zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu dzieci. Wykonawca ma obowiązek zapewnić ubezpieczenie NW dla wszystkich przewożonych dzieci, a Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu w wyniku, których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością Wykonawcy. Zamawiający ma prawo do rutynowej kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służy (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego). Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie pobiera się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach