Przetargi.pl
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Krośnice do szkół podstawowych i gimnazjalnych oraz do ośrodków edukacyjnych działających na terenie gminy Milicz w okresie od 1 września 2019 r. do 30 czerwca 2020 r.

Gmina Krośnice ogłasza przetarg

  • Adres: 56-320 Krośnice, ul. Sportowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 846 019 , fax. 713 846 015
  • Data zamieszczenia: 2019-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krośnice
    ul. Sportowa 4
    56-320 Krośnice, woj. dolnośląskie
    tel. 713 846 019, fax. 713 846 015
    REGON: 93193470400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.krosnice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Krośnice do szkół podstawowych i gimnazjalnych oraz do ośrodków edukacyjnych działających na terenie gminy Milicz w okresie od 1 września 2019 r. do 30 czerwca 2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Krośnice do szkół podstawowych i gimnazjalnych oraz do ośrodków edukacyjnych działających na terenie gminy Milicz zapewniających tym uczniom realizację obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego, obowiązku szkolnego oraz obowiązku nauki, w okresie od 01 września 2019 do 30 czerwca 2020 roku oraz zapewnienie opieki nad uczniami w czasie przewozu w okresie od dnia 01 września 2019 do 30 czerwca 2020 roku. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) realizowanie dowozów w dni nauki szkolnej wg harmonogramu uzgodnionego z dyrektorami szkół, do których uczęszczają uczniowie niepełnosprawni, na następujących trasach: • dowóz i odwóz: Milicz – Czeszyce – Kuźnica Czeszycka – Stara Huta – Suliradzice – Grabownica – Żeleźniki – Wierzchowice – Milicz 110 km dziennie. Przewóz 17 osób + kierowca i opiekunka, • dowóz i odwóz: Milicz – Krośnice – Wąbnice – Milicz 70 km dziennie. Przewóz 17 osób (w tym jedna na wózku inwalidzkim) + kierowca i opiekunka, • dowóz i odwóz: Milicz – Pierstnica Mała – Pierstnica – Bukowice – Lędzina – Brzostowo – Krośnice – Milicz 110 km dziennie. Przewóz 16 osób (w tym dwie na wózku inwalidzkim)+ kierowca i opiekunka, • dowóz i odwóz: Milicz – Łazy Małe – Milicz – 70 km dziennie. Przewóz 2 osób (w tym jedna na wózku inwalidzkim, pozostałe w fotelikach lub na specjalistycznych siedziskach) + kierowca i opiekunka, b) zapewnienie w czasie przewozu opieki sprawowanej przez posiadającą kwalifikacje pedagogiczne oraz ukończony kurs w zakresie udzielania pierwszej pomocy osobę - inną niż kierowca. Przez kwalifikacje pedagogiczne należy rozumieć posiadanie kwalifikacji niezbędnych do zajmowania stanowiska nauczyciela w rozumieniu przypisów art. 9 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 967 ze zm.), ukończenie kursu pedagogicznego lub ukończenie kursu kierowników wycieczek; c) umożliwienie bezpiecznego wsiadania i wysiadania z pojazdu pasażerów na przystankach wskazanych przez dyrektorów szkół, do których uczęszczają uczniowie niepełnosprawni; d) zapewnienie ogrzewania pojazdu w okresie od 1 listopada 2019 do 30 kwietnia 2020 roku e) zapewnienie zastępstwa w razie niemożności osobistego wykonywania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. f) Wykonawca powinien wykazać się również, poza pojazdami, posiadaniem opiekuna, który zapewni bezpieczeństwo przejazdu osobom niepełnosprawnym; opiekun powinien mieć pisemne rekomendacje potwierdzające min. 3 letnie doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi, w tym autystycznymi, g) konstrukcja samochodu powinna uwzględniać i umożliwiać sprawne korzystanie osobom z różnymi niepełnosprawnościami, h) samochód powinien być wyposażony w miejsce umożliwiające transport osoby na wózku inwalidzkim, nawet jeśli w chwili obecnej nie jest przewidziany przewóz takiej osoby, z powodu możliwości wystąpienia takiej konieczności w trakcie realizacji umowy, i) podłoga samochodu powinna znajdować się na wysokości umożliwiającej swobodne wsiadanie osobom z niepełnosprawnością ruchową, w przypadku podłogi na dużej wysokości samochód powinien być wyposażony w dodatkowy stopień, j) ze względu na osoby z niepełnosprawnością ruchową samochód powinien być wyposażony w poręcze ułatwiające wsiadanie i wysiadanie oraz płaską podłogą, wyłożoną antypoślizgową wykładziną, przestronne przejścia pomiędzy fotelami w celu ułatwienia poruszania się w samochodzie, k) samochód powinien posiadać oznakowania (świetlne lub odblaskowe) ułatwiające wsiadanie lub wysiadanie osobom niedowidzącym, l) powinien również być wyposażony w foteliki, odpowiednie z uwagi na wiek, wagę oraz niepełnosprawność; zgodnie z przepisami dzieci do 3 lat powinny jeździć w odpowiednim foteliku dziecięcym, dzieci od 3 lat, poniżej 150 cm wzrostu i ważące poniżej 36 kg muszą używać odpowiedniego fotelika, fotelika podwyższającego lub podstawki podwyższającej, m) w przypadku osób z niepełnosprawnościami takimi jak: mózgowe porażenie dziecięce lub wiotkość mięśni samochód powinien być wyposażony w fotelik, skonstruowany w sposób odpowiednio pozycjonujący tułów. Przedmiotowe usługi muszą być wykonywane pojazdami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób na wózkach inwalidzkich. Przez samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych rozumie się oznakowany samochód z wydzielonymi stanowiskami do przewozu osób na wózkach inwalidzkich wyposażony w specjalistyczne podjazdy do wózków lub windę, szyny i pasy do mocowania wózków oraz osób na wózkach, podłogę antyposlizgową, poręcze ułatwiające wsiadanie osobom niepełnosprawnym". Przedmiotowe usługi muszą być wykonywane pojazdami dopuszczonymi do ruchu t. j. z ważnymi badaniami technicznymi oraz ważnymi polisami ubezpieczenia komunikacyjnego OC. Koszty napraw pojazdów, ich utrzymania w sprawności, przeglądu itd. obciążają Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60140000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1 Ustala się wadium w wysokości: 3.000,00 zł, słownie: (trzy tysiące złotych 00/100); płatne do dnia: 03.07.2019 r., do godz.: 1000 na konto: Nr r- ku: 77 9582 1023 2002 0200 0101 0004 Dla potwierdzenia wniesienia wadium zaleca się dołączenie do oferty kopii dowodu wpłaty wadium. Wskazany termin oznacza, że wadium najpóźniej do dnia 03.07.2019 do godz. 1000 musi wpłynąć na konto Zamawiającego ( o czym poniżej). 13.2 Wadium może być wnoszone w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsię-biorczości (tj. Dz. U. z 2019 roku, poz. 310 ze zm.). 13.3 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 13.4 Oferta niezabezpieczona wadium w wymaganej formie zostanie wykluczona z postępo-wania. 13.5 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Krośnice przy ul. Sportowej 4, 56-320 Krośnice w sekretariacie pok. 17 (I piętro) lub dołączyć do oferty. 13.6 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu 14.9 niniejszej S. I. W. Z. 13.7 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 13.8 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 14.6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13.9 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświad-czeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13.10 Zamawiający żąda, by oferent składając wadium w formie innej niż pieniężna (przelewu) zawarł w treści dokumentu wadialnego zapis, iż wadium zostaje za-trzymane przez zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a Ustawy ( o którym mowa w punkcie 14.9 niniejszej S. I. W. Z. ). 13.11 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wyni-kającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, po-mniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za prze-lew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13.12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13.13 W ofercie należy podać numer konta, na jakie zamawiający dokonuje zwrotu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie podsiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie krajowego transportu osób.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy RODO – załącznik Nr 8 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach