Przetargi.pl
„Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2019/2020”

Gmina Radomyśl Wielki ogłasza przetarg

  • Adres: 39-310 Radomyśl Wielki, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 146 819 121, , fax. 146 819 123
  • Data zamieszczenia: 2019-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radomyśl Wielki
    Rynek 32
    39-310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie
    tel. 146 819 121, , fax. 146 819 123
    REGON: 851661228
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://radomyslwielki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2019/2020”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: 1. Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunem bezpośrednio z miejsca zamieszkania do szkoły i odwóz po zajęciach do ich miejsca zamieszkania. Pod pojęciem dowóz uczniów rozumie się dowóz do Niepublicznej Szkoły Podstawowej (NSP), Niepublicznej Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy (NSPP) w okresie od 01.09.2019 do 30.06.2020r. w dni nauki szkolnej oraz w dni pracy Ośrodka Rewalidacyjno- Wychowawczego (ORW) w Pniu w okresie 01.09.2019 do 31.07.2020. Dowóz uczniów do szkół i placówek w Mielcu odbywać się będzie w okresie od 01.09.2019 r. do 30.06.2020 r. 2. Zakres zamówienia składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji. Zamówienie podstawowe obejmuje dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych położonych na terenie gminy Radomyśl Wielki w zakresie maksymalnie 57 000 km (przez okres obowiązywania umowy). Zamówienie opcjonalne obejmuje dowóz uczniów do szkół i placówek na terenie Mielca w zakresie maksymalnie 27 000 km. Maksymalny zakres przedmiotu zamówienia wynosi 84 000 km (tj. zamówienie podstawowe i opcjonalne). 3. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby kilometrów w zamówieniu podstawowym. 4. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu zakresu zamówienia podstawowego o dodatkową liczbę kilometrów, dla których maksymalną wielkość (ilość) w ramach prawa opcji określono na 27 000 km. 5. Usługi objęte prawem opcji będą realizowane w terminie realizacji umowy, tj. do dnia 31.07.2020r. 6. Przesłanki skorzystania z prawa opcji zostały wskazane w SIWZ oraz we wzorze umowy. 7. Realizacja zakresu zamówienia objętego opcją nie powoduje zmiany umowy. 8. Warunkiem uruchomienia zamówienia objętego opcją jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie (np. wystawienie pisemnego zlecenia na zakres usług objętych opcją), przy czym Wykonawca jest obowiązany do jego wykonania. 9. Opcja ma charakter fakultatywny, co oznacza, iż w razie nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie tego zakresu zamówienia. Brak złożenia przez Zamawiającego oświadczenia wyraźnie wyrażającego jego wolę w tym zakresie, powoduje, że Wykonawca zwolniony jest z wykonania zamówienia opcjonalnego. 10. Podstawą do ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy za usługi zlecone w ramach opcji będą stawki jednostkowe wskazane w formularzu cenowym oferty oraz rzeczywiste ilości kilometrów zrealizowanych w ramach opcji. 11. Przewidywana liczba dowożonych osób do szkół i placówek: 28 uczniów oraz po jednym opiekunie na jednego busa. Podana liczba uczniów może ulec zmianie w czasie trwania roku szkolnego (zestawienie liczby uczniów wg miejscowości stanowi Rozdział III SIWZ). Opiekę nad dowożonymi uczniami zapewnia Zamawiający. 12. Szczegółową trasę przejazdu Wykonawca uzgodni z dyrektorem szkoły w Dulczy Małej oraz ORW i NSPP w Pniu, przed rozpoczęciem realizacji zadania. Zamawiający wyznacza początek trasy pod Urzędem Miejskim w Radomyślu Wielkim. 13. Imienny wykaz przewożonych osób i ich adresy będą udostępnione przy podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą. 14. Godziny przyjazdów i odjazdów należy uzgodnić z dyrekcją szkół. 15. Dowóz do szkół i placówek winien odbywać się dwoma busami posiadającymi łącznie min. 40 miejsc pasażerskich (bez kierowców), oraz jednym małym busem (min. 9 miejsc siedzących), przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych. Wszystkie miejsca mają być wyposażone w pasy bezpieczeństwa, w każdym busie winny być szyny podjazdowe dla wózków inwalidzkich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 1.500,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty, które posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydanego na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach