Gmina Dobra ogłasza przetarg
- Adres: 62-730 Dobra, plac Wojska Polskiego 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-63 279-90-11 , fax. 0-63 279-90-11
- Data zamieszczenia: 2012-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobra
plac Wojska Polskiego 10 10
62-730 Dobra, woj. wielkopolskie
tel. 0-63 279-90-11, fax. 0-63 279-90-11
REGON: 00052819000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Dobrej w roku szkolnym 2012/2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozowa uczniów w dni nauki szkolnej do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Dobrej w roku szkolnym 2012/2013 z miejscowości wchodzących w skład obwodu Szkoły Podstawowej w Dobrej ( z wyłączeniem Szkoły Filialnej w Piekarach ) i Gimnazjum w Dobrej po trasach opisanych w Przewidywanym Harmonogramie Dowozów stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ . Przewidywana liczba kilometrów do przejechania dziennie - 280 km. Ostateczna liczba kilometrów dziennego przebiegu zostanie ustalono i podana przez Zamawiającego w terminie najpóźniej do 31.08.2012r. wraz z szczegółowymi trasami i czasem przejazdu. Przejazdy odbywać się będą w dni nauki szkolnej ( szacunkowo 188 dni) zarówno po drogach asfaltowych jak i gruntowych. Przewiduje się 3 trasy dowozów i odwozów, po których każdy z pojazdów będzie realizował po dwa kursy w ramach przywoz uczniów do Zespołu oraz po dwa kursy w ramach odwozów uczniów ( pierwszy po piątej, drugi po siódmej godzinie lekcyjnej ). Szczegółowe ustalenia tras dowozu uczniów, godzin przejazdów autobusów i ich odjazdów dokonane zostaną przez Zamawiającego po wyborze Wykonawcy i ustaleniu planu lekcji w Zespole, lecz nie później niż do 31 sierpnia 2012r. Ustalone przez Zamawiającego trasy mogą ulec zmianie w trakcie roku szkolnego w szczególności w przypadku: 1) zmiany liczby dzieci zamieszkałych w obrębie danej trasy ; 2) zmiany liczby dni realizacji zamówienia; 3) zmiany trasy dowozów; 4) zmian związanych z organizacją nauczania w Zespole w poszczególnych dniach tygodnia 5) z innych nieprzewidzianych przyczyn, których nie można było przewidzieć w momencie podpisania umowy. Wymagana ilość posiadanych autobusów - 3 szt. : - 2 autobusy o minimalnej liczbie miejsc siedzących - 51, - 1 autobus o minimalnej liczbie miejsc siedzących - 27 . Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zadania sprawnymi technicznie pojazdami przystosowanymi do przewozu osób, każdego dnia roboczego, z wyjątkiem okresów wolnych od zajęć lekcyjnych zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobra.nowoczesnagmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci do szkół i przedszkola na terenie gminy Władysławów w formie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 01.09.2016 do 31.12.2016 r.
Dodano: 2016-07-27 - Usługi dowozu dzieci do szkół na terenie Gminy Orchowo
Dodano: 2016-07-27 - Dowóz uczniów do szkół z terenu gminy Ślesin na podstawie biletów miesięcznych w 2016 r.
Dodano: 2016-07-21 - Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i sprawowanie opieki nad nimi z terenu Gminy Rogoźno w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-15 - Dowóz dzieci z terenu Gminy Bojanowo do placówek oświatowych na podstawie biletów miesięcznych szkolnych wraz z odwozem w terminie od 01.09.2016 do 22.12.2016 r.
Dodano: 2016-07-08 - Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Golina w okresie od 01.09.2016 r. do 31.12.2016 r. na podstawie biletów miesięcznych
Dodano: 2016-07-08 - Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do placówek szkolnych na terenie Miasta i Gminy Pleszew w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-07 - Dowóz uczniów z terenu Gminy Ostrowite do szkół podstawowych i gimnazjum oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Słupcy w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-30 - Dowozy dzieci szkolnych do szkół na terenie Gminy Siedlec oraz do szkoły specjalnej w Wolsztynie
Dodano: 2016-06-29 - Zakup biletów miesięcznych dla uczniów oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Rawicz do placówek oświatowych w okresie od września do grudnia 2016 roku
Dodano: 2016-06-14