Przetargi.pl
DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ W ROKU SZKOLNYM 2009/2010 POPRZEZ ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH.

Gmina Sędziszów Małopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 39-120 Sędziszów Małopolski, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2221600 , fax. 017 2216313
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sędziszów Małopolski
    ul. Rynek 1 1
    39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. 017 2221600, fax. 017 2216313
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow-mlp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ W ROKU SZKOLNYM 2009/2010 POPRZEZ ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przewozie (dowozie i odwozie) uczniów szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Sędziszów Małopolski w roku szkolnym 2009/2010 poprzez zakup biletów miesięcznych. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące placówki oświatowe : a) Gimnazjum w Sędziszowie Małopolskim, b) Gimnazjum w Czarnej Sędziszowskiej, c) Szkoła Podstawowa w Czarnej Sędziszowskiej, d) Gimnazjum w Zagórzycach Górnych, e) Szkoła Podstawowa w Zagórzycach Górnych. 2. Wykaz szkół wraz z ich odległościami od przystanków oraz prognozowaną ilością uczniów stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana otrzyma kserokopię wykazu imiennego uczniów . 3. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w ustawie o transporcie. Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa związane z przewozem pasażerskim o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007r. Nr 125, poz. 874 z późn zm.) i ustawy o ruchu drogowym, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. Wykonawca powinien zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących do wymagań danej trasy. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów. 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj: a/ utrzymywać w czystości i porządku pojazdy , b/ przestrzegać przepisy p.poż. i BHP , c/ ubezpieczyć pojazdy i dzieci na czas przewozu z tytułu szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia , d/ oznaczyć pojazd, na czas przewozu , że wykorzystywany jest do transportu dzieci szkolnych , 5. Usługi przewozowe - dowozy uczniów do przedmiotowych placówek oświatowych na terenie gminy Sędziszów Małopolski będą realizowane wyłącznie w dni nauki szkolnej tj. z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno - wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002r. Nr 46, póz. 432, z późn. zm.) tj. w okresie od dnia 1 września 2009r. do dnia 25 czerwca 2010r. 6. Zamawiający dopuszcza wykonywanie usługi przewozu - dowozu uczniów w innych dniach niż podane w pkt 4.4 w przypadku wystąpienia okoliczności nadzwyczajnych tj. jak np. dyskoteki, zawody sportowe i inne zajęcia wynikające z potrzeb szkoły. 7. Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania młodzieży szkolnej w podróży, z uwzględnieniem tego, że młodzież ma być dowieziona do szkoły w takim czasie, aby możliwe było terminowe rozpoczęcie przez nią zajęć lekcyjnych. Szczegółowy harmonogram przewozu młodzieży , Wykonawca przekaże Zamawiającemu, Dyrektorowi Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli Gminy Sędziszów Małopolski p. Irenie Lewickiej, w terminie do 3 dni od rozpoczęcia świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia, po dokonaniu uzgodnień z dyrektorami poszczególnych szkół, do których uczęszcza młodzież objęta dowozem. W przypadku zmiany organizacji zajęć szkolnych polegającej na skróceniu godzin nauki (np. rekolekcje, święto szkoły itp. uroczystości) Wykonawca zostanie niezwłocznie powiadomiony przez Dyrektora szkoły o zmianie terminu dowozu i odwozu uczniów. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość : a/ zmiany liczby dowożonych uczniów wynikający z naturalnego ruchu w trakcie roku szkolnego (zmiana szkoły przez ucznia, itp.), b/ zmiany czasu dowozu i odwozu w zależności od rozkładu zajęć lekcyjnych. 9. Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek zapewnienia opieki nad przewożonymi uczniami poprzez zapewnienie dodatkowej osoby zwanej Opiekunem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ; 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków : Potencjał techniczny : Wykonawca musi dysponować pojazdami, których data produkcji nie może być starsza niż 1999 rok lub są po kapitalnym remoncie silnika, nie później jednak niż w 2006 roku. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunki wykonawcy mogą spełniać łącznie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń żądanych pkt 7 SIWZ, wg. formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2/ Aktualną na dzień składania ofert licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób obejmującą co najmniej obszar powiatu ropczycko-sędziszowskiego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. Nr 125 poz. 1371 ze zm.). 3/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. / załącznik nr 2 do siwz/ . 4/ Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. / załącznik nr 3 do siwz/ . 5/ Wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 4 do siwz (Wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jego treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz. 6/ Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - z wykazu musi wynikać, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował pojazdami, których data produkcji nie może być starsza niż 1999 rok lub są po kapitalnym remoncie silnika, nie później jednak niż w 2006 roku. Należy wypełnić załącznik nr 5 do siwz. Do w/w wykazu należy dołączyć : - kserokopie aktualnych ubezpieczeń OC i NW ; - kserokopie aktualnego badania technicznego pojazdu ; - zaświadczenie autoryzowanego punktu obsługi pojazdów potwierdzającego, że kapitalny remont silnika był nie wcześniej niż w 2006r. 7/ Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów , jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6, wykonawca wskazał pojazdy , którymi będzie dysponował . 8/ Wykaz kierowców ( należy wypełnić załącznik nr 6 do siwz) pojazdów, którymi ma być świadczona usługa . 9/ Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 7.1.1 niniejszej specyfikacji, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Uwaga! Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt 7.1.9 a zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty żądane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1/ Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2/ Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow-mlp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach