Przetargi.pl
„Dowóz uczniów do szkół podstawowych i przedszkola na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie w okresie od 02-09-2019r. do 20-12-2019r. oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek w Barlinku i Laskowie w okresie od 02-09-2019r. do 26-06-2020r.”

Gmina Strzelce Krajeńskie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-500 Strzelce Krajeńskie, Al. Wolności
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 763 11 30, , fax. 957 633 294
  • Data zamieszczenia: 2019-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzelce Krajeńskie
    Al. Wolności 48
    66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie
    tel. 95 763 11 30, , fax. 957 633 294
    REGON: 21096676300000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dowóz uczniów do szkół podstawowych i przedszkola na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie w okresie od 02-09-2019r. do 20-12-2019r. oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek w Barlinku i Laskowie w okresie od 02-09-2019r. do 26-06-2020r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I „Dowóz uczniów do szkół podstawowych i przedszkola na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie w okresie od 02-09-2019r. do 20-12-2019r. „ Dowóz uczniów do szkół podstawowych w Bobrówku, Ogardach, Tucznie, Wielisławicach, Strzelcach Krajeńskich, Przedszkola Samorządowego nr 1 w Strzelcach Krajeńskich, Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Strzelcach Krajeńskich odbywać się będzie na podstawie imiennych biletów miesięcznych w ramach regularnej komunikacji autobusowej. Część II „Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek w Barlinku i Laskowie w okresie od 02-09-2019r. do 26-06-2020r.” Dowóz do placówki prowadzonej przez Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom „Bratek” w Barlinku i Laskowie. Dowożonych będzie 10 dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych w miejscowościach: Sławno, Strzelce Krajeńskie, Wielisławice, Bobrówko.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 24 8362 0005 0399 1822 2000 0130 w Banku: Lubusko – Wielkopolski Bank Spółdzielczy; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2019 poz. 310) Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w ust. 13 rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce „tytułem” sformułowanie „wadium w sprawie nr SCOPO.221.8.2019 Część I „Dowóz uczniów do szkół podstawowych i przedszkola na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie w okresie od 02-09-2019r. do 20-12-2019r.” lub Część II „Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek w Barlinku i Laskowie w okresie od 02-09-2019r. do 26-06-2020r.” Kopię dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty. UWAGA! Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w ust. 13 pkt 2) – ust. 13 pkt 5) SIWZ, kopię dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty, natomiast oryginał dokumentu wniesienia wadium należy umieścić w oddzielnej kopercie z adnotacją na kopercie – SCOPO.221.8.2019 Część I „Dowóz uczniów do szkół podstawowych i przedszkola na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie w okresie od 02-09-2019r. do 20-12-2019r.” lub Część II „Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek w Barlinku i Laskowie w okresie od 02-09-2019r. do 26-06-2020r.” Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Część I, II Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał uprawnienia do prowadzenia działalności w przedmiocie zamówienia tj. aktualną na dzień składania ofert, licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 58);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w części III SIWZ, do oferty należy dołączyć oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ; 2) Zamawiający wymaga aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom zamieścił w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 informacje o tych Podwykonawcach, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia; 3) Wykonawcy, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, dotyczącej otwartych ofert o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazują zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach