Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół podstawowych i klas gimnazjalnych z terenu Miasta i Gminy Morawica w roku szkolnym 2018/2019, dodatkowe przewozy organizowane przez Miasto i Gminę Morawica oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych.

Miasto i Gmina Morawica ogłasza przetarg

  • Adres: 26-026 Morawica, Spacerowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 114 691
  • Data zamieszczenia: 2018-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Morawica
    Spacerowa 7
    26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 114 691
    REGON: 55068600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.eobip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół podstawowych i klas gimnazjalnych z terenu Miasta i Gminy Morawica w roku szkolnym 2018/2019, dodatkowe przewozy organizowane przez Miasto i Gminę Morawica oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje usługi w zakresie: a) dowozu uczniów do szkół podstawowych i klas gimnazjów z terenu Miasta i Gminy Morawica w roku szkolnym 2018/2018, b) dodatkowe przewozy organizowane przez Miasto i Gminę Morawica w okresie od 01.09.2018 r. do 31.08.2019 r., c) przewóz uczniów niepełnosprawnych do ośrodków szkolno – wychowawczych w okresie od 03.09.2018 r. do 31.08.2019 r. organizowany przez Miasto i Gminę Morawica. Dowóz uczniów do szkół odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w okresie od 3 września 2018 r. do 21 czerwca 2019 r. Szczegółowy opis przebiegu tras dowozu uczniów do szkół z podziałem na części I – V, planowaną liczbę kursów i rodzaj pojazdów, którymi usługi winny być wykonywane zawiera pkt. 4 SIWZ. Dodatkowe przewozy organizowane przez Miasto i Gminę Morawica będą realizowane w okresie od 01.09.2018 r. do 31.08.2019 r. Usługi obejmują przewozy na wycieczki edukacyjne, wyjazdy rekreacyjno – edukacyjne, wyjazdy na doraźne imprezy kulturalne, wyjazdy na zawody sportowe i inne tego rodzaju stosownie do potrzeb Zamawiającego. Usługi będą wykonywane na podstawie jednostkowych zleceń autobusem o liczbie miejsc co najmniej 55 lub autobusem o liczbie miejsc od 20 do 39 stosownie do potrzeb Zamawiającego. Szczegółowy opis trybu zlecania dodatkowych przewozów i warunków świadczenia usług z podziałem na części VI i VII zawiera pkt. 4 SIWZ. Przewóz uczniów niepełnosprawnych do ośrodków szkolno – wychowawczych będzie organizowany przez Miasto i Gminę Morawica w okresie od 03.09.2018 r. do 31.08.2019 r. Szczegółowy opis warunków świadczenia usług zawiera pkt. 4 SIWZ w części VIII. Zamawiający wymaga aby wykonawca zadeklarował w ofercie czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku usług w częściach: I, II, III, IV, V i VIII, na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 4 A i 4C do SIWZ . Zamawiający wymaga aby wykonawca zadeklarował w ofercie terminy płatności należności za świadczenia usług w częściach: VI i VII, na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 4B do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: - CZĘŚĆ I - Trasa nr I - 2.500 zł, - CZĘŚĆ II - Trasa nr II - 1.200 zł, - CZĘŚĆ III - Trasa nr III - 1.000 zł, - CZĘŚĆ IV - Trasa nr IV - 1.200 zł, - CZĘŚĆ V - Trasa nr V - 3.000 zł, - CZĘŚĆ VI- Trasa nr VI - 200,00 zł, - CZĘŚĆ VII- Trasa nr VII- 300,00 zł, - CĘŚĆ VIII - Trasa nr VIII- 2.500,00 zł, - RAZEM 11.900 zł, Termin wniesienia wadium: do 16 lipiec 2018 r. do godz. 1000. Wykonawca, który składa ofertę na poszczególne części wnosi wadium w wysokości przewidzianej dla tej części. Każdy wykonawca posiada swobodny wybór sposobu wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - Pieniądzu, - Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - Gwarancjach bankowych, - Gwarancjach ubezpieczeniowych, - Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium zgodnie z trybem określonym w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto: Bank Spółdzielczy w Kielcach oddział w Morawicy Nr 70 8493 0004 0070 0200 0185 0029 Z dopiskiem: „Wadium w przetargu na dowóz uczniów w roku szkl. 2018/2019 dla części: ….…" (wpisać nr części na które wpłaca się wadium). W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, załącznikiem do oferty może być oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę przelewu wpłaty wadium. Wadium składane w innej formie niż pieniądz, winno być złożone wyłącznie w formie oryginału, do depozytu w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Morawicy pok. nr 1, do oferty należy dołączyć potwierdzenie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada kompetencje i uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej w zakresie przewozu osób jeżeli: - w odniesieniu do części I – V i VIII posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego oraz zezwolenie na wykonywanie przewozów regularnych specjalnych na terenie świadczenia usług, - w odniesieniu do części VI – VII posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), samodzielnie (bez odrębnego wezwania) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi składającymi ofert w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP) –wg załącznika nr 9 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, winien złożyć: a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – z wykorzystaniem wzoru – zał. nr 8 do SIWZ, b) w celu oceny czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu , - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu Zamówienia. Zamawiający żąda od wykonawcy przedłożenia w odniesieniu do podmiotów z zasobów których korzysta przedstawienia: a/ zaświadczenia odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. b/zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c/ zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d/ oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie § 7 ust. 1 pkt 2 lit. a Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia tj. dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, b/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy nie wydaje dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje je się dokumentem zawierającym odpowiednie oświadczenie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach