Przetargi.pl
„Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Pacanów oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2022/2023 wraz z zapewnieniem opieki.”

Gmina Pacanów ogłasza przetarg

  • Adres: 28-133 Pacanów, Rynek
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413765403 , fax. 41/3765980
  • Data zamieszczenia: 2022-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pacanów
    Rynek
    28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie
    tel. 413765403, fax. 41/3765980
    REGON: 291010547
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ug.pacanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Pacanów oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2022/2023 wraz z zapewnieniem opieki.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie dowozu uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Pacanów poprzez sukcesywną sprzedaż wraz z dostawą biletów miesięcznych w roku szkolnym 2022/2023 do:- Szkoły Podstawowej w Pacanowie,- Szkoły Podstawowej w Ratajach Słupskich,- Szkoły Podstawowej w Oblekoniu,- Szkoły Podstawowej w Wójczy,- Samorządowego Przedszkola w Wójczy,- Samorządowego Przedszkola w Pacanowie.obejmującego łącznie 401 uczniów, 5 tras o łącznej długości ok 587 km. Przewidywana ilość dni nauki wynosi ok 182 dni tj. od 01.09.2022 r. do 23.06.2022 r.a) Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie dowozu i odwozu dzieci z terenu Gminy Pacanów z miejscowości Kwasów, Sroczków, Karsy Małe, Książnice, Pacanów, Słupia, - Podwale - Chrzanów, Grabowica, Komorów, Kółko Żabieckie, Kępa Lubawska, Oblekoń, Żabiec, Rataje Słupskie do Przedszkola Samorządowego w Pacanowie.b) Przewidywana liczba osób objętych dowozem w roku szkolnym 2022/2023 wynosi 27 + 1 opiekun (odpowiednio po 11 i 16 osób + opiekun) w każdym pojeździe przeznaczonym na dowóz, po dwa kursy dziennie (dowóz i odwóz). Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi ok. 124.c) Wskazana liczba dzieci może wzrosnąć lub zmniejszyć się z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.d) Dowóz i odwóz dzieci realizowany będzie codziennie, w dni nauki szkolnej, w okresie od 01.09.2022 do 31.07.2023 r. pojazdami przystosowanymi do przewozu dzieci.a) Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie dowozu uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki z terenu Gminy Pacanów do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Broninie w roku szkolnym 2022/2023.b) Przewidywana liczba osób objętych dowozem w roku szkolnym 2022/2023 wynosi 13 przy czym dowóz 8 uczniów odbywać się ma codziennie a 5 w ciągu tygodnia przebywać będzie w internacie.c) Wskazana liczba dzieci może wzrosnąć lub zmniejszyć się z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.d) Dowóz realizowany będzie codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć oraz ferii i dni świątecznych w roku szkolnym 2022/2023 pojazdem przystosowanym do przewozu dzieci niepełnosprawnych.a) Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie transportu i opieki 1 ucznia do Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego im. Jana Pawła II w Skrzynce 146, 33-230 Szczucin w roku szkolnym 2022/2023.b) W przypadku zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że realizacja przedmiotu zamówienia (wykonanie umowy) nie będzie leżało w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, np. zgłoszenie przez placówkę braku potrzeb przewozu uczniów niepełnosprawnych w danym roku szkolnym, rezygnacja ze szkoły lub wygaśnięcie ważności orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego, zastosowanie będą miały przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.c) Dowóz realizowany będzie codziennie za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć oraz ferii i dni świątecznych w roku szkolnym 2022/2023 pojazdem przystosowanym do przewozu dzieci niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości- w zakresie CZĘŚCI 1 – 4 000 zł,- w zakresie CZĘŚCI 2 – 1 000 zł,- w zakresie CZĘŚCI 3 – 750 zł- w zakresie CZEŚCI 4 - 350 zł.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. 16.08.2022 r. godz. 09.00, i utrzymuje nieprzerwanie do dniaupływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniuPolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: 58 8517 0007 00400400 0172 0020 z adnotacją: „Wadium – nr sprawy: OSO.271.3.2022 - Część ..........W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Zamawiający uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2–4, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 PZP dotyczących:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że;- posiada właściwe, co do działalności i zakresu terytorialnego, uprawnienia do wykonywania krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 r. o Transporcie drogowym (t.j. Dz. U z 2019 roku poz. 2140, z późn. zm.),2) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że;- dysponuje następującym wyposażeniem w celu wykonania zamówienia publicznego:W ZAKRESIE CZĘŚCI 1 – min. 5 autobusami, w tym dwoma o liczbie miejsc siedzących co najmniej 50, dwoma o liczbie miejsc siedzących co najmniej 45 i jednym o liczbie miejsc siedzących co najmniej 40 siedzących zgodnie z § 22 ust.1 pkt. 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2019 roku, poz. 2560 ze zm.)W ZAKRESIE CZĘŚCI 2 – min. 1 pojazdem o liczbie miejsc siedzących co najmniej 17 siedzących zgodnie z § 22 ust.1 pkt. 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2019 roku, poz. 2560 ze zm.),W ZAKRESIE CZĘŚCI 3 – min. 1 pojazdem o liczbie miejsc siedzących co najmniej 15 miejsc zgodnie z § 22 ust.1 pkt. 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2019 roku, poz. 2560 ze zm.)W ZAKRESIE CZĘŚCI 4 – min. 1 pojazdem o liczbie miejsc siedzących co najmniej 2 miejsc zgodnie z § 22 ust.1 pkt. 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (j.t. Dz. U. z 2019 roku, poz. 2560 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach