Przetargi.pl
Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych Gminy Sobków w roku szkolnym 2019/2020 oraz 2020/2021

Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Oświaty w Sobkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 28-305 Sobków, ul. Źródłowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 871 025 , fax. 413 871 025
  • Data zamieszczenia: 2019-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Oświaty w Sobkowie
    ul. Źródłowa 4
    28-305 Sobków, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 871 025, fax. 413 871 025
    REGON: 29062721100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cuw.sobkow.biuletyn.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych Gminy Sobków w roku szkolnym 2019/2020 oraz 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportowej polegającej na codziennym (tj. od poniedziałku do piątku każdego tygodnia z wyłączeniem ferii i świąt) dowożeniu uczniów do szkół i placówek oświatowych na trasach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ). 2. Usługi przewozowe będą świadczone przez Wykonawcę wyłącznie w godzinach ustalonych przez Zamawiającego zgodnie z harmonogramem przejazdów, uzgodnionym z dyrektorami szkół i placówek oświatowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza łączenia usług przewozowych z kursami handlowymi. 4.Zamawiający nie wyraża zgody na przewóz innych osób niż uczniowie oraz opiekuna. 5. W celu minimalizacji ilości odbywanych kursów Wykonawca ma obowiązek zapewnić pojemność środków transportu dostosowaną do potrzeb ilości uczniów przewożonych na poszczególnych trasach. Zamawiający nie zapłaci za dodatkowe kursy wynikłe z braku odpowiedniej liczby miejsc w pojeździe. 6. Pojazdy, którymi będą realizowane zadania nie mogą być starsze niż 18 lat. 7. Zamówienie obejmuje dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2019/2020 oraz 2020/2021 w dni nauki szkolnej, a w przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć wskazanym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający w trakcie trwania umowy zastrzega sobie prawo zmiany rozkładu jazdy w przypadku zmiany w organizacji palcówek oświatowych, w szczególności wnikających ze zmiany planu zajęć oraz zmiany wyznaczonych przystanków. 9. Rozliczenia zamówienia będzie następowało w okresach miesięcznych zgodnie z rzeczywistą ilością przejechanych kilometrów. Zamawiający nie płaci Wykonawcy za kilometry dojazdowe i zjazdowe z poszczególnych tras. 10. Szczegółowy zakres zamówienia wraz z podziałem na Zadania oraz warunki realizacji zawierają: a) opis przedmiotu zamówienia stanowiący w Załączniku nr 5 do SIWZ b) wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ. 11. Przedmiot zamówienia dzieli się na następujące zadania: • Zadanie nr 1 - Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im Jana Pawła II w Sobkowie w roku szkolnym 2019/2020, 2020/2021 • Zadanie nr 2 - Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Mokrsku Dolnym w roku szkolnym 2019/2020, 2020/2021 • Zadanie nr 3 - Dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Brzegach w roku szkolnym 2019/2020, 2020/2021 12. Stosownie do art. 29 ust. 3a Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób (tj. kierowców) wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia tj. wykonujących czynności kierowania pojazdami przeznaczonymi do transportu uczniów do szkół i placówek oświatowych przez cały okres realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium: Dla zadania 1 w kwocie: 1500,00 zł (słownie złotych: tysiąc pięćset złotych 00/100), Dla zadania 2 w kwocie: 2500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset złotych 00/100), Dla zadania 3 w kwocie: 2500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (j.t. DZ. U. z 2019 r., poz. 58 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz podwykonawców (Zał. nr 12). 2. Zobowiązanie podmiotu, o którym mowa w art. 22a ustawy - PZP (Zał. nr 4).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach