Przetargi.pl
DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ GMINY AUGUSTÓW W ROKU SZKOLNYM 2020/2021

Zespół Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Augustów ogłasza przetarg

  • Adres: 16-300 Augustów, Mazurska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 876 432 240, , fax. 876 432 240
  • Data zamieszczenia: 2020-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Augustów
    Mazurska 1C
    16-300 Augustów, woj. podlaskie
    tel. 876 432 240, , fax. 876 432 240
    REGON: 79019371900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zoes.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ GMINY AUGUSTÓW W ROKU SZKOLNYM 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu uczniów do i ze szkół w roku szkolnym 2020/2021, która będzie odbywała się w dwóch formach ( po przez przelicznik kilometrowy oraz zakup biletów miesięcznych przez zamawiającego). -przelicznik kilometrowy, który będzie obejmował trasy 1-5 według załącznika do siwz od 9 do 1- zakup biletów miesięcznych przez Zamawiającego trasa nr 6- Mazurki - Biernatki- Pruska Wielka- Posielanie- Pruska Mała- Chomontowo- Mikołajówek- Janówka (szkoła): łącznie 44 bilety według załącznika nr 14 do siwz a/ Dowóz uczniów do szkół Gminy Augustów wg tras stanowiących załącznik 9-13 do siwz oraz wg zakupu biletów miesięcznych przez zamawiającego stanowiący załącznik 14. b/ Przewozy uczniów muszą odbywać się wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020r. poz. 110 z późn. zm.) . c/ Wykonawca zapewnia uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. e/ Wykonawca na każdy miesiąc kalendarzowy zabezpieczy bilety i przekaże protokołem zdawczo- odbiorczym pracownikowi Zespołu Obsługi Ekonomicznej Szkół (ZOES) w terminie 25 do każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym,bedą obowiązywały bilety. d/ Wykonawca oprócz biletów miesięcznych zapewni opiekę nad przewożonymi uczniami, podczas wsiadania do autobusu, przewozu i wysiadania z autobusu . Ilość opiekunów musi być dostosowana do liczby wykonywanych kursów w taki sposób, aby w każdym wykonywanym kursie był opiekun. e/ Autobusy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących na określonej trasie. f/ Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu. g/ Czas odjazdu z miejscowości zaczynającej kurs – nie wcześniej niż 700, uczniowie dowiezieni do szkół na terenie gminy Augustów nie później niż 755 . h/ Szczegółowe rozkłady jazdy ustala Wykonawca z dyrektorami szkół. Wykonawca dostosuje świadczenie usług do planu zajęć lekcyjnych, a także wszystkich zmian w czasie roku szkolnego i/ Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu autobusów z bazy i na bazę Wykonawcy. j/ Zamawiający nie przewiduje możliwości powierzenia zadania podwykonawcy. k/ Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów - Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. l/ Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany długość tras. Zmiana długości tras powoduje zmianę wynagrodzenia Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria. Ofertą najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta która odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i otrzyma najwyższą liczbę punktów sumując punktację części I zamówienia i części II zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 3 000,00 zł (słownie: Trzy tysiące złotych) Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2020 poz. 299 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: PKO Bank Polski 82 1020 1332 0000 1902 1053 3448 z adnotacją: "Wadium na dowóz uczniów do szkół Gminy Augustów w roku szkolnym 2020/2021" UWAGA: Kopię dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wnosi się na okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium , na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca , którego oferta została wybrana: 1/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia musi spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej (określone szczegółowo w pkt 5.3 SIWZ). Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp) – wg załącznika Nr 3 wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach