Przetargi.pl
Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Widuchowa realizowany w oparciu o komunikację regularną na podstawie biletów miesięcznych i jednorazowych oraz przewóz dzieci niepełnosprawnych do szkół specjalnych w oparciu o linię regularną specjalną - od 01 września 2020 roku do 25 czerwca 2021 roku.

Gmina Widuchowa ogłasza przetarg

  • Adres: 74-120 Widuchowa, Grunwaldzka
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 167 255 , fax. 914 167 255
  • Data zamieszczenia: 2020-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Widuchowa
    Grunwaldzka 8
    74-120 Widuchowa, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 167 255, fax. 914 167 255
    REGON: 54646600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.widuchowa.pl/zamowienia

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Widuchowa realizowany w oparciu o komunikację regularną na podstawie biletów miesięcznych i jednorazowych oraz przewóz dzieci niepełnosprawnych do szkół specjalnych w oparciu o linię regularną specjalną - od 01 września 2020 roku do 25 czerwca 2021 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Widuchowa realizowany w oparciu o komunikację regularną na podstawie biletów miesięcznych i jednorazowych oraz przewóz dzieci niepełnosprawnych do szkół specjalnych w oparciu o linię regularną specjalną - od 01 września 2020 roku do 25 czerwca 2021 roku w następującym zakresie: Zadanie nr 1 - dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Widuchowa, realizowany w oparciu o komunikację regularną, na podstawie biletów miesięcznych i jednorazowych w roku szkolnym 2020/2021 na trasie z domu do szkoły i z powrotem, we wszystkie dni realizacji zajęć szkolnych i przedszkolnych tj. od dnia 01 września 2020 roku do dnia 25 czerwca 2021 roku z wyłączeniem przerw w zajęciach dydaktyczno-wychowawczych: przerw świątecznych, ferii zimowych i letnich i innych dni wolnych od Zadanie 2 – dowóz uczniów posiadających orzeczenie o niepełnosprawności z miejsca ich zamieszkania do wskazanych placówek położonych poza gminą Widuchowa w oparciu o linię regularną specjalną w roku szkolnym 2020/2021 na poszczególnych trasach: I TRASA: Żarczyn – Krzywin – Widuchowa – Dębogóra - Nowe Czarnowo – Gryfino – Szczecin. Dowóz uczniów realizowany jest do placówek: - Przedszkole Nr 4 w Gryfinie, ul. Kościuszki 17, - Zespół Szkół Specjalnych w Nowym Czarnowie, - Dzienny Ośrodek Edukacyjno-Terapeutyczny w Szczecinie, ul. Tkacka 55, Publiczne Przedszkole Specjalne nr 21 „Chatka Puchatka” ul. Malczewskiego 23 w Szczecinie. Szacowana liczba km do przejechania dziennie ok. 68 km w jedną stronę. II TRASA: Widuchowa – Krzywin - Chojna Dowóz uczniów realizowany jest do placówki: - Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczego w Chojnie, ul. Podmurze 4 . Szacowana liczba km do przejechania dziennie ok. 23 km w jedną stronę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) jednak nie później niż do godziny 15. 00 na 1 dzień przed upływem terminu składania ofert. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Urzędu Gminy Widuchowa Bank Spółdzielczy w Gryfinie Filia Widuchowa 28 9377 0000 0200 0244 2002 0003 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo = kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), 3) w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, poz. 836). 3. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji – Gminy Widuchowa) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt. 6 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 5. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, jeżeli nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 6 ppkt 2). 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: oświadczenie wykonawcy co do spełnienia na rzecz zamawiającego określonego w niniejszej siwz świadczenia, w zadeklarowany sposób i za oferowaną cenę, składane na formularzu oferty oraz wszystkie pozostałe wymagane dokumenty (w tym oświadczenia, załączniki itp.). Wykonawcy sporządzą oferty zgodnie z wymaganiami siwz. Składając oferty wykonawcy akceptują wzór umowy, będący załącznikiem nr 1 do siwz. Zamawiający przekazuje wzór formularza ofertowego do wykorzystania przez wykonawców. Wykonawcy mogą go nie wykorzystać i sporządzić ofertę na własnym formularzu pod warunkiem, że jego treść odpowiadać będzie warunkom określonym przez zamawiającego w siwz oraz warunkom określonym w ustawie pzp. Oferty i oświadczenia muszą być sporządzone czytelnie, w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty musi być dołączone do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. Wykonawca, bez wezwania ze strony zamawiającego, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert złoży oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej. Jeśli wykonawca przynależy do grupy kapitałowej wspólnie z innym wykonawcą, który złożył ofertę w postępowaniu, wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku ofert wspólnych oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej i ewentualne dowody na brak zakłócenia konkurencji składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej musi zostać złożone w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach