Przetargi.pl
Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Golina w roku szkolnym 2015/2016 na podstawie biletów miesięcznych

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół ogłasza przetarg

  • Adres: 62-590 Golina, ul. Wolności 20
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 249 36 27 , fax. 0-63 249 36 27
  • Data zamieszczenia: 2015-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół
    ul. Wolności 20 20
    62-590 Golina, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 249 36 27, fax. 0-63 249 36 27
    REGON: 00114285400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: golina@golina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Golina w roku szkolnym 2015/2016 na podstawie biletów miesięcznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających z terenu gminy Golina do placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Golina, w celu korzystania z usługi przewozów regularnych osób w krajowym transporcie drogowym w ramach linii regularnych obejmujących miejscowości, z których dojeżdżają uczniowie do gimnazjum w Golinie, szkół podstawowych w Golinie, Kawnicach, Przyjmie i Radolinie wraz z zapewnieniem im opieki podczas dowozu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: golina@golina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach