Przetargi.pl
Dowóz uczestników (osób niepełnosprawnych) na zajęcia rehabilitacyjno- terapeutyczne.

Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym - Koło w Sędziszowie Małopolskim ogłasza przetarg

  • Adres: 39-120 Sędziszów Małopolski, ul. Kościuszki 20
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-17 2216534 , fax. 0-17 2216534
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym - Koło w Sędziszowie Małopolskim
    ul. Kościuszki 20 20
    39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. 0-17 2216534, fax. 0-17 2216534
    REGON: 01205987000263
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Pomoc społeczna na rzecz osób niepełnosprawnych i chorych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczestników (osób niepełnosprawnych) na zajęcia rehabilitacyjno- terapeutyczne.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 1/ Przedmiotem zamówienia jest dowóz /wraz z przywozem/ osób niepełnosprawnych i ich opiekunów na zajęcia rehabilitacyjno- terapeutyczne do placówek rehabilitacyjno-terapeutycznych w Sędziszowie Małopolskim i ich filii w Wiercanach z następujących miejscowości : Będziemyśl, Klęczany, Zagorzyce, Szkodna, Brzezówka, Borek Wielki, Borek Mały, Wielopole, Iwierzyce, Nockowa, Sielec. 2/ Przedmiotowa usługa świadczona będzie codziennie od poniedziałku do piątku . Dowóz osób na godz. 7.00 . Odwóz osób o godz. 13.00 . Przewidywany (dzienny) przebieg wynosi około 250 km. Liczba przewożonych osób : 25-30. 3/ Zamawiający przyjmuje na siebie obowiązek zapewnienia opieki nad przewożonymi osobami niepełnosprawnymi poprzez zapewnienie dodatkowej osoby zwanej Opiekunem. 4/ Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych odpowiadających wymogom określonym w ustawie o transporcie. Usługa objęta zamówieniem ma być świadczona środkiem transportu przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych oraz spełniającym wszystkie wymogi bezpieczeństwa związane z przewozem pasażerskim, o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007r. Nr 125, poz. 874 z późn zm.) i ustawy o ruchu drogowym, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu . 5/ Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych osób. Wykonawca musi zapewnić przewożonym osobom oraz ich opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj: a/ utrzymywanie w czystości i porządku pojazdu , b/ przestrzeganie przepisów p.poż. i BHP , c/ ubezpieczenie pojazdu i osób na czas przewozu z tytułu szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia . 6/ Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby dowożonych osób oraz zmiany czasu dowozu i odwozu osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków : 1. Potencjał kadrowy Wykonawca musi dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem, w tym osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia do przewozu osób . 2. Potencjał techniczny Wykonawca winien dysponować środkiem transportu przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych. 3. Potencjał finansowo-ekonomiczny : Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń żądanych pkt 7 SIWZ, wg. formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2/ Aktualną na dzień składania ofert licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób obejmującą co najmniej obszar powiatu ropczycko-sędziszowskiego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. Nr 125 poz. 1371 ze zm.). 3/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. / załącznik nr 1 do siwz/ . 4/ Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. / załącznik nr 2 do siwz/ . 5/ Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 3 do siwz (Wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jego treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz. 6/ Oświadczenie informujące zamawiającego , iż Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia do przewozu osób. 7/ Oświadczenie informujące, że Wykonawca dysponuje środkiem/środkami transportu przystosowanym/i do przewozu osób niepełnosprawnych. 8/ Dokumenty potwierdzające aktualne badania diagnostyczne pojazdu, którym będzie realizowany dowóz tj. : - kserokopie aktualnych ubezpieczeń OC i NW ; - kserokopie aktualnego badania technicznego pojazdu . 9/ Polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1/ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Uwaga! Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt 1/ a zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow-mlp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach