Przetargi.pl
Dowóz kruszywa, piasku i pospółki wraz z rozplantowaniem na drogi gminne na terenie gminy Rząśnik w 2020 roku

Gmina Rząśnik ogłasza przetarg

  • Adres: 07-205 Rząśnik, ul. Jesionowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 59 29 260 , fax. 29 59 29 285
  • Data zamieszczenia: 2020-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rząśnik
    ul. Jesionowa 3
    07-205 Rząśnik, woj. mazowieckie
    tel. 29 59 29 260, fax. 29 59 29 285
    REGON: 55066810800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzasnik.pl, www.bip.rzsnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz kruszywa, piasku i pospółki wraz z rozplantowaniem na drogi gminne na terenie gminy Rząśnik w 2020 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    .1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszywa naturalnego w ilości 6500 ton (gruzu kruszonego 500 ton, piasku/żwiru 1000 ton, pospółki 5 000 ton) z przeznaczeniem na remont dróg. Dostarczony tłuczeń, żwir i piasek muszą spełniać wymagania materiału do podbudowy dróg. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu dostaw o 30 procent. Zakres przetargu obejmuje zakup i dostawę (załadunek, transport, rozładunek, rozplantowanie i profilowanie) żwiru i piasku na drogi gminne na terenie gminy Rząśnik. W zakres zamówienia wchodzi w szczególności: - zakup kruszywa jego załadunek transport na wskazane miejsce na terenie gminy Rząśnik, oraz rozładunek i rozplantowanie i profilowanie, - dostarczane kruszywo powinno spełniać wymagania techniczne określone w załączniku Nr 3 do Zarządzenia Nr 102 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 19 listopada 2010 r. oraz normy PN-EN 13242 , - rozplantowanie i profilowanie na bieżąco dostarczonego kruszywa na drodze w sposób umożliwiający utrzymanie przejezdności. Wykonanie dostawy polegać będzie na dostarczeniu na wskazaną przez Zamawiającego drogę/odcinek dróg/ materiału utwardzającego, rozplantowanie go sprzętem mechanicznym i uformowanie korony drogi. Profilowanie nawierzchni drogi należy wykonać przy użyciu równiarki (oraz ewentualnie innego sprzętu uzupełniającego jeżeli zajdzie taka potrzeba) w taki sposób aby usunąć wszelkie nierówności i nadać jej właściwe pochylenie poprzeczne od 2 do 5%, jednostronne lub daszkowe, zależnie od otoczenia). Z uwagi na zróżnicowany charakter dróg gruntowych, oraz różny stopień ich zniszczenia liczbę przejazdów równiarki należy dostosować do uzyskania docelowego profilu drogi. Zamawiający wymaga wykonania zamówienia z materiału posiadającego atest lub certyfikat stwierdzający przydatność materiału do wbudowania zgodnie z obowiązującymi normami lub laboratoryjnego orzeczenia o jakości i przydatności kruszywa naturalnego na nawierzchnie drogowe. 2 Wyprofilowaną drogę należy następnie zagęścić walcem drogowym o masie min. 10 ton. 3. Jeżeli podczas prowadzenia robót uszkodzona zostanie jakakolwiek infrastruktura drogowa, Wykonawca niezwłocznie ją odtworzy. 4. Prace wykonywane będą każdorazowo po zleceniu przez Zamawiającego. Zlecenie zawierało będzie wskazanie miejsca wykonania prac, określenie rodzaju prac i ich wielkość. Wykonawca wykona prace w ciągu 2 dni roboczych od daty otrzymania zlecenia. Zlecenia mogą być przesłane Wykonawcy fax-em, lub e-mail-em, bądź telefonicznie. 5 Wykonawca ma obowiązek właściwego zabezpieczenia oraz czasowego oznakowania prowadzonych robót na własny koszt zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zobowiązuje się do wykonywania robót w kamizelkach odblaskowych, zgodnie z zasadami BHP. 6 Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza materiały, urządzenia, sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia. 7 Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność z obowiązującymi normami, instrukcjami oraz ze sztuką budowlaną. 8 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną oraz materialną w stosunku do osób trzecich za skutki zdarzeń wywołanych wykonanymi robotami jak również za jakość użytych materiałów i produktów bez względu na fakt odbioru robót. 9. W przypadku 3 krotnego stwierdzenia przez Zamawiającego nienależytego wykonania umowy, Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym (przez nienależyte wykonanie umowy należy rozumieć m. in. nie wykonanie prac w wyznaczonym terminie, lub niezgodnie z przedmiotem zamówienia, obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym bądź sztuką budowlaną. Podstawą do naliczenia kary umownej będzie protokół kontroli wykonania zamówienia sporządzony przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego przekazany do wiadomości Wykonawcy bądź sporządzony przy udziale Wykonawcy. 10. Rozliczenie za wykonane prace: - Faktury za wykonane roboty wystawiane będą na koniec każdego miesiąca, termin płatności wynosić będzie od 7 do 30 dni od daty ich złożenia, w zależności jaki termin Wykonawca zaproponuje w formularzu oferty (7, 15, 30), -Podstawą do wystawienia faktury za dany miesiąc będą zatwierdzone przez Zamawiającego protokoły odbioru prac sporządzone każdorazowo po wykonaniu zlecenia. - O zakończeniu prac Wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego na piśmie (ew. fax-em bądź e-mail-em) lub telefonicznie oraz przekaże sporządzone zestawienie i obmiary wykonanych robót oraz atest lub certyfikat stwierdzający przydatność materiału do wbudowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia – nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2. wypełniony formularz cenowy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, 3. dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach