Przetargi.pl
Dowóz i odwóz uczniów szkół z Gminy Pełczyce na zajęcia pozalekcyjne w roku szkolnym 2017/2018 i 2018/2019

Gmina Pełczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 73260 Pełczyce, ul. Rynek Bursztynowy
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 957 685 038 , fax. 957 685 118
  • Data zamieszczenia: 2017-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pełczyce
    ul. Rynek Bursztynowy 2
    73260 Pełczyce, woj. zachodniopomorskie
    tel. 957 685 038, fax. 957 685 118
    REGON: 53055400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelczyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz i odwóz uczniów szkół z Gminy Pełczyce na zajęcia pozalekcyjne w roku szkolnym 2017/2018 i 2018/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I. Transport uczniów ze Szkoły Podstawowej w Pełczycach; Zamówienia obejmuje dowóz uczniów z miejsca zamieszkania na zajęcia edukacyjne pozalekcyjne prowadzone w Szkole Podstawowej w Pełczycach oraz odwóz uczniów ze szkoły do miejsca zamieszkania,. Realizacja usługi przypada na okres od dnia podpisania umowy do czerwca 2019 roku, usługi w większości będą wykonywana głównie w soboty. Pojazd powinien być wyposażony w min. 44 miejsca siedzące. Ponadto cz. I zamówienia obejmuje także transport uczniów spod szkoły do miejsc wycieczek szkolnych (tj. do Ogrodu Dendrologicznego w Przelewicach – II kw. 2018 ok. 20 uczniów + opiekunowie, do Drawieńskiego Parku Narodowego – II kw. 2019 ok. 20 uczniów + opiekunowie , do Zakładów Chemicznych w Policach – II kw. 2018 ok. 40 uczniów + opiekunowie oraz do Cukrowni w Kluczewie – III kw. 2018 ok. 40 uczniów + opiekunowie); Łączna max. ilość przejechanych kilometrów na wszystkich trasach, wszystkimi środkami transportu w okresie obowiązywania umowy wynosi:  w zakresie dowozów i odwozów na zajęcia edukacyjne ok. 3.900 km;  w zakresie transportu na wycieczki ok. 450 km. Część II. Transport uczniów ze Szkoły Podstawowej w Lubianie; Zamówienia obejmuje dowóz uczniów z miejsca zamieszkania na zajęcia edukacyjne pozalekcyjne prowadzone w Szkole Podstawowej w Lubianie oraz odwóz uczniów ze szkoły do miejsca zamieszkania. Realizacja usługi przypada na okres od dnia podpisania umowy do czerwca 2019 roku, usługi w większości będą wykonywana głównie od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych. Pojazd powinien być wyposażony w min. 44 miejsca siedzące. Ponadto cz. II zamówienia obejmuje także transport uczniów spod szkoły do miejsc wycieczek szkolnych Wyjazdy na wycieczki edukacyjne, np. do Centrum Eureka w Szczecinie – IV kw. 2017, Ostoja Przecław – I kw. 2018 , Festiwal Nauki w Szczecinie oraz oraz pozostałe wycieczki w grupach 40os.z przewod.;wyjazdy:maj 2018,wrzesień 2018, maj 2019. Łączna max. ilość przejechanych kilometrów na wszystkich trasach, wszystkimi środkami transportu w okresie obowiązywania umowy wynosi:  w zakresie dowozów i odwozów na zajęcia edukacyjne ok. 17.290 km;  w zakresie transportu na wycieczki ok. 900 km. Część III. Transport uczniów ze Szkoły Podstawowej w Będargowie; Zamówienia obejmuje odwozy uczniów ze szkoły do miejsca zamieszkania. Realizacja usługi przypada na okres od dnia podpisania umowy do czerwca 2019 roku, usługi będą wykonywana głównie od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych. Pojazd powinien być wyposażony w min. 44 miejsca siedzące. Łączna max. ilość przejechanych kilometrów na wszystkich trasach, wszystkimi środkami transportu w okresie obowiązywania umowy wynosi:  w zakresie dowozów i odwozów na zajęcia edukacyjne ok. 2.100 km.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje ważną licencją na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym. Przy ocenie spełnienia tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej, jest wymagane od każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim będą oni wykonywać usługę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca załącza WYŁĄCZNIE : a) formularz ofertowy (zał. Nr 1) b) oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu (zał. nr 2) oraz: c) odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw. Pełnomocnictwo należy załączyć w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej przez notariusza. d) (JEŻELI DOTYCZY) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia . Wykonawcy mogą sporządzić ofertę oraz oświadczenia na własnych formularzach pod warunkiem, że ich treść odpowiadać będzie warunkom określonym przez Zamawiającego w siwz oraz warunkom określonym w ustawie. Oferty i oświadczenia muszą być sporządzone w języku polskim. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane. Ponadto, zaleca się, aby wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, były parafowane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Zaleca się by w formularzu ofertowym Wykonawcy wpisali dane teleadresowe, na które ma być kierowana korespondencja od Zamawiającego i osoby do bieżącego kontaktu z Zamawiającym. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą część postępowania. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na jedną, dwie lub trzy części postępowania. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert wariantowych. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. W przedmiotowym postępowaniu nie zostanie przeprowadzona aukcja elektroniczna. Zaleca się by Wykonawca zamieścił ofertę w zamkniętej zewnętrznej i wewnętrznej kopercie z tym, że: a) zewnętrzna koperta powinna być zaadresowana na Zamawiającego i zawierać oznaczenie: „Dowóz i odwóz uczniów szkół z Gminy Pełczyce na zajęcia pozalekcyjne w roku szkolnym 2017/2018 i 2018/2019 ” dla części postępowania nr ….oraz „nie otwierać przed 11.10.2017 r. godz. 10:30” - z nazwą i pieczątką Wykonawcy, by umożliwić zwrot nieotwartej oferty w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie b) koperta wewnętrzna powinna zawierać ofertę i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca może zmienić lub wycofać ofertę przed terminem składania ofert: 1) w przypadku wycofania oferty, Wykonawca składa pisemne oświadczenie, że ofertę swą wycofuje, w zamkniętej kopercie zaadresowanej jak pkt.12, z dopiskiem „wycofanie”. 2) w przypadku zmiany oferty, Wykonawca składa pisemne oświadczenie, iż ofertę swą zmienia, określając zakres i rodzaj tych zmian. Zaleca się, by oświadczenie i ewentualne zmiany Wykonawca zamieścił w zamkniętej kopercie wewnętrznej i zewnętrznej, oznaczonych jak w ust. 12), przy czym koperta zewnętrzna powinna zawierać dopisek „zmiany”. Wykonawca nie może wprowadzić zmian do oferty oraz wycofać jej po upływie terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty po terminie Zamawiający niezwłocznie zwróci ją Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach