Przetargi.pl
Dowóz i odwóz uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Łukawcu i Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Wielkich Oczach w roku szkolnym 2020/2021

Gmina Wielkie Oczy ogłasza przetarg

  • Adres: 37-627 Wielkie Oczy, Leśna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166310126 , fax. 166310126
  • Data zamieszczenia: 2020-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielkie Oczy
    Leśna 2
    37-627 Wielkie Oczy, woj. podkarpackie
    tel. 166310126, fax. 166310126
    REGON: 65090058800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wielkieoczy.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz i odwóz uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Łukawcu i Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Wielkich Oczach w roku szkolnym 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Łukawcu i Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Wielkich Oczach w roku szkolnym 2020/2021, tj. od września 2020 r. do czerwca 2021 r. we wszystkie dni zajęć szkolnych określonych na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. z 2017 r., poz. 1603 ze zm.). Uczniami są dzieci klas od I do VIII oraz dzieci pięcioletnie i sześcioletnie objęte wychowaniem przedszkolnym. Pod pojęciem dowóz – odwóz uczniów rozumie się przywóz z miejsca zamieszkania do szkoły i ich odwóz do miejsca zamieszkania wraz z opiekunem, zapewniającym opiekę nad dziećmi. Wykonawca na własny koszt zapewni opiekuna, którego zadaniem - zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny – będzie zapewnić przewożonym dzieciom opiekę w trakcie wsiadania i wysiadania oraz podróży autobusem. Dowóz powinien odbywać się na podstawie biletu miesięcznego z poszczególnych miejscowości. Dowóz i odwóz uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Łukawcu: Dowozy uczniów: 1. Trasa I (Majdan Lipowiecki – Tarnawskie - Łukawiec) – 24 uczniów, długość trasy ok. 8 km: a) godz. 7:15 Majdan za kościołem – Majdan przystanek PKS – 16 dzieci, b) godz. 7:20 Tarnawskie - przystanek PKS – 8 dzieci. 2. Trasa II (Bihale - Łukawiec) - 23 uczniów, długość trasy ok. 8,5 km: a) godz. 7:40 Bihale (obok kościoła), b) godz. 7:42 „Niwa 1”: c) godz. 7:44 „Niwa 2:, d) godz. 7:46 „ Sople” (przystanek PKS) Uczniowie powinni być dowiezieni w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez nich zajęć o godz. 8:00. Dowóz nie powinien rozpocząć się wcześniej, niż o godz. 7:15. Odwozy uczniów: 1. Około godz. 13:15 - dzieci nauczania przedszkolnego i uczniowie edukacji wczesnoszkolnej na Tarnawskie i Majdan Lipowiecki. 2. Około. godz. 14:05 - dzieci nauczania przedszkolnego i uczniowie edukacji wczesnoszkolnej na Bihale. 3. Około godz. 14:55 – pozostali uczniowie na Tarnawskie i Majdan Lipowiecki. 4. Około godz. 15:10 – pozostali uczniowie na Bihale. Dowóz i odwóz uczniów Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Wielkich Oczach: Dowozy uczniów: 1. Trasa I ( Korczowa ( Kopań) – Wielkie Oczy) – 44 uczniów, długość trasy ok. 16 km: a) godz. 7:05 Kopań ( Korczowa) - 4 dzieci b) godz. 7:10 Budzyń - 7 dzieci c) godz. 7:20 Hrycki – 5 dzieci d) godz. 7:25 Kobylnica Wołoska - 22 dzieci e) godz. 7:30 Szczeble - 2 dzieci f) godz. 7:35 Geregi - 4 dzieci 2. Trasa II (Skolin - Czaplali – Wielkie Oczy) – 25 uczniów, długośc trasy ok. 6 km: g) godz. 7:35 Czaplaki – 6 dzieci h) godz. 7: 40 Skolin – 19 dzieci 3. Trasa III (Żmijowiska – Wielkie Oczy) - 21 uczniów, długość trasy ok. 2,5 km: a) godz. 7:45 Żmijowiska 4. Trasa IV (Potok Jaworowski – Wielkie Oczy) – 16 uczniów, długość trasy ok. 8 km: b) godz. 7:15 Potok Jaworowski – 3 dzieci c) godz. 7:20 Kobylnica Ruska – 13 dzieci Uczniowie powinni być dowiezieni w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez nich zajęć o godz. 8:00. Dowóz nie powinien rozpocząć się wcześniej, niż o godz. 7:05 Odwozy uczniów: 1. Około godz. 13:40 - Geregi, Szczeble, Potok Jaworowski, Kobylnica Ruska, Kobylnica Wołoska, Hrycki, Budzyń, Kopań (łącznie ok. 24 km); 2. Godz. 13:40 – Skolin, Czaplaki; 3. Godz. 14:15 Żmijowiska; 4. Godz. 15:05 – Geregi, Szczeble, Potok Jaworowski, Kobylnica Ruska, Kobylnica Wołoska, Hrycki, Budzyń (łącznie ok. 16 km). 5. Godz. 15:05 Skoln, Czaplaki. Uwaga: Liczba uczniów, tras oraz godziny przywozu/odwozu w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie ze względu na zmianę miejsca zamieszkania uczniów, realizację zadań statutowych szkoły, planowaną przebudowę mostu na rzece Szkło (Kobylnica Ruska-Budzyń) oraz inne zdarzenia losowe. Rozliczenie przedmiotu zamówienia następować będzie na podstawie zestawienia sprzedanych biletów miesięcznych; podstawą do sprzedaży biletów miesięcznych szkolnych będą imienne listy uczniów zawierające dane ucznia oraz relacje przewozu; dyrektor szkoły zobowiązany będzie dokonywać aktualizacji imiennej listy uczniów w przypadku, gdy taka okoliczność wystąpi i zobowiązany będzie niezwłocznie przekazać zaktualizowaną listę Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia należy wykonać taką ilością autobusów, aby zapewnić miejsca siedzące każdemu uczniowi w trakcie przewozu. Autobusy muszą być sprawne techniczne, dopuszczone do ruchu według przepisów o ruchu pasażerskim i oznakowane stosownie do charakteru świadczonych usług, a także utrzymane w czystości, dezynfekowane zgodnie z obowiązującym reżimem sanitarnym. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działania kierowcy i opiekuna w czasie przewozu uczniów. Określona liczba kilometrów nie obejmuje dojazdów autobusów z bazy Wykonawcy do miejsc rozpoczęcia tras i ich powrotów do bazy po odwiezieniu uczniów do miejsca ich zamieszkania. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług przewozowych na poszczególnych trasach, według ustalonego w porozumieniu z dyrektorami szkół rozkładu jazdy. Kurs autobusu nie może być odwołany, Wykonawca musi zapewnić sprawny technicznie pojazd zastępczy bez dodatkowej opłaty. Godziny przyjazdu i odjazdu są godzinami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie w zależności od godzin funkcjonowania danej szkoły. W przypadku zaistnienia odmiennej organizacji pracy szkoły, Wykonawca zapewni transport uczniów w godzinach ustalonych z dyrektorem szkoły. Zmiana organizacji dowozów lub odwozów nie stanowi dodatkowych zadań, należy ja wkalkulować w cenę biletu. Podstawowy zakres obowiązków ciążących na opiekunach podczas przewozu uczniów to w szczególności: odpowiedzialność za bezpieczeństwo podróżujących uczniów w autobusie, dopilnowanie zajęcia miejsc siedzących przez uczniów w autobusie, sprawdzenie przed rozpoczęciem jazdy zamknięcia drzwi w autobusie, pomoc uczniom przy wsiadaniu do autobusu i wysiadaniu z autobusu, sprawdzenie czy dziecko przedszkolne i z klas młodszych wysiadło na prawidłowym przystanku docelowym i czy zostało odebrane z przystanku przez rodzica/opiekuna, pomoc w przeprowadzeniu ucznia na drugą stronę jezdni, tak by zapewnić mu bezpieczny powrót do domu. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.): 1) przewóz uczniów (kierowca autobusu), 2) opieka nad uczniami w trakcie realizacji zamówienia (opiekun). Wyjątkiem objęte są sytuacje, gdy prace w/w wykonuje osobiście osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą. 3.10. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim pkt czynności będzie polegało na: 1) Na etapie ofertowania - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika 2.1. do SIWZ. 2) Na etapie po zawarciu umowy - Wykonawca w terminie do 5 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia potwierdzającego sposób zatrudnienia osób wykonujących powyższe czynności tj. oświadczenie, że osoby wykonujące w/w czynności są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Nie przedstawienie we wskazanym terminie w/w oświadczenia, będzie podstawą do naliczenia kar umownych, zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. 3) Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu oświadczenie na temat stanu i sposobu zatrudnienia osób zaangażowanych w wykonywanie czynności wskazanych w SIWZ, tj. oświadczenie o zatrudnieniu na umowę o pracę. W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o zatrudnieniu, Wykonawca płacić będzie każdorazowo karę w wysokości 200,00 zł. W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji wymaganych czynności osób na podstawie umowy o pracę, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 2000,00 zl za każdą osobę zatrudnioną w oparciu o inny stosunek prawny niż stosunek pracy. Nie wypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Zadanie zostanie sfinansowane z środków własnych Gminy Wielkie Oczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium . Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Bank Spółdzielczy w Lubaczowie Filia w Wielkich Oczach nr 21 9101 1013 2005 5100 2293 0013 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę lub nr postępowania co umożliwi identyfikację wpłaty) b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że co innego wynika z przepisów prawa. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 15.2.a) IDW rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 p.z.p. Zamawiający zatrzyma wadium w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy spełnią warunek jeżeli wykażą się uprawnieniami do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia tj. zezwoleniem, koncesją na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub licencją na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r., poz. 2140 ze zm.), Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r., poz. 220). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek musi spełnić każdy Wykonawca konsorcjum;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p., przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Części 3 SIWZ (Załącznik 3.4. do SIWZ). - Uwaga: Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach