Przetargi.pl
Dowóz i odwóz uczniów do szkół podstawowych na terenie gminy Czarnocin w roku szkolnym 2020 / 2021

Gmina Czarnocin ogłasza przetarg

  • Adres: 28-506 Czarnocin, Czarnocin
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 512 028 , fax. 413 512 029
  • Data zamieszczenia: 2020-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarnocin
    Czarnocin 100
    28-506 Czarnocin, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 512 028, fax. 413 512 029
    REGON: 29101003300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnocin.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz i odwóz uczniów do szkół podstawowych na terenie gminy Czarnocin w roku szkolnym 2020 / 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja dowozu uczniów do szkół podstawowych na terenie gminy Czarnocin wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2020 / 2021 , które obejmuje świadczenie usług przewozowych taborem przystosowanym do usług transportu zbiorowego w celu dowiezienia uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania ucznia i zapewnienie opieki uczniom w czasie przejazdu według tras stanowiących Załącznik Nr 1 do SIWZ i harmonogramu stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ oraz zgodnie z rozkładem jazdy i dostosowanym do planu lekcji uczniów. 2 Dopuszcza się zmianę trasy w sytuacji spowodowanej przez trudne warunki atmosferyczne lub remont drogi. Zmiana trasy każdorazowo będzie ustalana przez Zamawiającego i podana do wiadomości Wykonawcy. Zmiana trasy może nastąpić również po uzyskaniu stosownej informacji od Wykonawcy. 3.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości uczniów objętych dowozem w wyniku sytuacji nieprzewidzianych w momencie podpisania umowy np. związanych ze zmianą miejsca zamieszkania ucznia lub innych. Wykonawca nie świadczy usług w okresie odwołania zajęć w szkołach z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Za ten okres nie przysługuje mu żadne wynagrodzenie. 4. Zamawiający wymaga, aby w trakcie przewozu zapewnić uczniom i opiekunowi miejsca siedzące. Ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa przewozu uczniów, realizacja przedmiotu zamówienia musi odbywać się przy pomocy autobusów i busów o odpowiednim stanie technicznym, sprawnych i dopuszczonych do ruchu, z aktualnym badaniem technicznym, spełniających wymogi sanitarne i estetyczne, ogrzewanych. W przypadku uszkodzenia lub awarii pojazdu, lub zaistnienia innych okoliczności uniemożliwiających Wykonawcy świadczenie usług, minimalny dopuszczalny czas podstawienia sprawnego technicznie pojazdu zastępczego w miejsce awarii wynosi 20 minut a maksymalny czas nie może przekroczyć 60 min.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 724,00 zł (słownie: cztery tysiące siedemset dwadzieścia cztery złote). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018r. poz. 110). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Busku Zdroju, ul. Stefana Batorego 1A, 28-100 Busko Zdrój Nr rachunku 07 8480 0004 2003 0006 3627 0002 z adnotacją:” Wadium do przetargu nieograniczonego znak sprawy: OR.271.4464.1.2020 „ 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz- oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy w Czarnocinie, Czarnocin 100, w pokoju nr 10, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy Pzp, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach, określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust.1 pkt 7b ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy na dzień składania ofert: 1) Spełnią warunki udziału w postępowaniu, 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 oraz ust.5 pkt 1-8 ustawy Pzp, 2. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – określenie warunków: 1) Posiadanie aktualnej licencji lub zezwolenia na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( Tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 58 z późn. zm), 3.Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – określenie warunków: 1) Posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200 000,00 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych) . 4.Zdolność techniczna lub zawodowa – określenie warunków: 1). Dysponowanie niezbędną do wykonania zamówienia ilością w pełni sprawnych środków transportowych wraz z kierowcami, którzy posiadają odpowiednie uprawnienia do prowadzenia pojazdów, którymi będzie świadczony dowóz i odwóz. Są to : co najmniej 1 autobus z min. 44 miejscami siedzącymi, co najmniej 1 autobus z min. 38 miejscami siedzącymi, co najmniej 1 bus z min. 17 miejscami siedzącymi, co najmniej 1 bus z min. 23 miejscami siedzącymi, co najmniej 1 bus z min. 24 miejscami siedzącymi (w tym uwzględniono 1 miejsce dla opiekuna ) Jeżeli Wykonawca nie dysponuje pojazdami z minimalną liczbą miejsc ma możliwość we własnym zakresie (Zamawiający nie ponosi kosztów za dodatkowe kilometry) wprowadzenia innego środka transportu na danej trasie, tak aby zapewnić wszystkim uczniom dojazd do szkół zgodnie z harmonogramem. 2). Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę związaną z dowozem uczniów do szkoły o wartości łącznej nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według Załącznika Nr 8 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach