Przetargi.pl
,,Dowóz i odwóz uczniów do i ze szkół podstawowych z terenu Gminy Białaczów poprzez zakup biletów miesięcznych w roku szkolnym 2020/2021’’

Gmina Białaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-307 Białaczów, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 581 414 , fax. 447 581 414
  • Data zamieszczenia: 2020-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Białaczów
    ul. Piotrkowska 12
    26-307 Białaczów, woj. łódzkie
    tel. 447 581 414, fax. 447 581 414
    REGON: 59064782000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialaczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Dowóz i odwóz uczniów do i ze szkół podstawowych z terenu Gminy Białaczów poprzez zakup biletów miesięcznych w roku szkolnym 2020/2021’’
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: ,,Dowóz i odwóz uczniów do i ze szkół podstawowych z terenu Gminy Białaczów poprzez zakup biletów miesięcznych w roku szkolnym 2020/2021’’ . Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi polegającej na dowozie i odwozie uczniów do i ze szkół z terenu Gminy Białaczów w roku szkolnym 2020/2021 w okresie od dnia 01.09.2020r. do 25.06.2021r. 2. Zamówienie obejmuje swym zakresem świadczenie usługi polegającej na dowozie i odwozie uczniów do i ze szkół podstawowych przy szkołach podstawowych w Gminie Białaczów w ramach przewozów regularnych osób w krajowym transporcie drogowym w roku szkolnym 2020/2021, codziennie w dni nauki szkolnej w oparciu o zakup ulgowych biletów miesięcznych. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym na dzień odpracowywany. 3. Usługa realizowana będzie autobusami Wykonawcy min. 5 szt. o liczbie zarejestrowanych miejsc siedzących min. 45 oraz minibusem min. 19 miejsc zarejestrowanych. 4. Usługi będą świadczone przy użyciu środków transportu spełniających wymagane warunki techniczne, w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami prawa, zapewniający maksymalne bezpieczeństwo, higienę i wygodę przewożonych osób. 5. Wykonawca zapewni w autobusie miejsca siedzące dla wszystkich uczniów oraz jedno miejsce dla opiekuna podczas wykonywanych przewozów. 6. Zamawiający zapewnia w trakcie przewozu dzieci nadzór osoby sprawującej opiekę nad dziećmi. 7. W przypadku uczniów korzystających z dowozu w jedną stronę – do szkoły lub ze szkoły do miejsca zamieszkania, ceny biletów miesięcznych zmniejszone będą o 50% - fakt ten Zamawiający zgłosi Wykonawcy na co najmniej 3 dni przed początkiem kolejnego miesiąca roboczego. 8. W miesiącu, w którym planowane są ferie zimowe ceny biletów miesięcznych zmniejszone będą o 50%. Zniżka obejmuje jeden miesiąc w przypadku ustalenia ferii na przełomie dwóch miesięcy. 9. W okresie, gdy temperatura na zewnątrz pojazdu będzie niższa niż +5°C, wykonawca zobowiązany jest do ogrzewania pojazdu bez dodatkowego wynagrodzenia. 10. Zabieranie i wysadzanie dzieci odbywa się w wyznaczonych przez Zamawiającego przystankach i punktach przystankowych. 11. Wszystkie dzieci, które rozpoczynają zajęcia lekcyjne muszą być przywiezione do poszczególnych szkół przynajmniej na 10 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych. 12. Szczegółowy rozkład jazdy Wykonawca ma obowiązek ustalić z dyrektorami szkół przed rozpoczęciem roku szkolnego. Wykonawca dostosuje świadczenie usług do planu zajęć lekcyjnych, a także wszystkich zmian w czasie roku szkolnego. Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży z uwzględnieniem, ze dziecko powinno być dowiezione do szkoły w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez nie o czasie zajęć lekcyjnych i zabieranie po ich zakończeniu bez zbędnego oczekiwania. 13. Po uzgodnieniu szczegółowy rozkład jazdy z przebiegiem tras dowozu Wykonawca dostarczy Zamawiającemu. 14. Ostateczna liczba dowożonych uczniów, a także godziny i trasy dowozu mogą ulec zmianie nie wpływając na ceny biletów miesięcznych podanych w ofercie. W czasie obowiązywania umowy dopuszczalne są zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamówionych biletów miesięcznych ze względu na ruch uczniów w trakcie roku szkolnego m.in. zmiana miejsca zamieszkania, zmiana szkoły. Ewentualne zmiany liczby uczniów Zamawiający zgłosi Wykonawcy na co najmniej 3 dni przed początkiem kolejnego miesiąca roboczego. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu dzieci, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz liczby dzieci ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do i ze szkoły. 16. Przewoźnik w razie awarii własnego autobusu zobowiązany jest bezzwłocznie zapewnić pojazd zastępczy do przewozu uczniów, odpowiednio przystosowany do wykonania przewozu, sprawny technicznie i oznakowany. Pojazd zastępczy powinien spełniać warunki nie gorsze niż pojazdy przedstawione w wykazie przez Wykonawcę w ofercie. Nie zapewnienie pojazdu zastępczego spowoduje obciążenie Przewoźnika karą i kosztami za wynajem zastępczego środka transportu. 17. Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną tras dowozu, w szczególności sprawdzić ilość kilometrów na poszczególnych trasach w celu uzyskania informacji koniecznych do przygotowania oferty. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 18. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza zlecić podwykonawcom. 19. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznego przewozu uczniów w czasie dowozu i w drodze powrotnej. 20. W przypadku pozostawiania wolnych miejsc w autobusie Zamawiający wyraża zgodę na świadczenie usług na rzecz mieszkańców poprzez sprzedaż biletów. 21. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3 a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2018 poz. 917) dla osób wykonujących w zamówieniu funkcję kierowców autobusów. 22. Uprawienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3 a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań Zamawiający określił we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 23. Miejscowości, z których nastąpi dowóz i odwóz do poszczególnych szkół oraz przewidywane ilości przewożonych uczniów: a) Szkoła Podstawowa w Białaczowie: Parczów – 27 osób Zakrzów – 19 osób Sobień – 35 osób b) Szkoła Podstawowa w Miedznej Drewnianej: Miedzna Murowana – 7 osób Wąglany - 24 osoby Radwan - 26 osób Kolonia Żelazowice - 4 osoby Żelazowice - 34 osoby c) Szkoła Podstawowa w Petrykozach: Kuraszków - 12 osób Parczówek - 32 osoby Sędów – 1 osoba Skronina – 5 osób Petrykozy– 8 osób d) Szkoła Podstawowa w Skroninie: Sędów - 21 osoby Petrykozy – 7 osób Zakrzów – 4 osoby Łączna przewidywana ilość dowożonych osób: 270. 24. Proponowane wstępne godziny dowozu i odwozu uczniów: a) Zajęcia lekcyjne dla szkół w Białaczowie, Miedznej Drewnianej oraz Petrykozach rozpoczynają się o godz. 8.00, a dla Szkoły Podstawowej w Skroninie zajęcia rozpoczynają się o godz. 7.45. b) Koniec zajęć dla Szkoły Podstawowej w Białaczowie oraz Szkoły Podstawowej w Skroninie planowany jest około godz. 15.00. c) Koniec zajęć dla Szkoły w Miedznej Drewnianej jest planowany o godz. 15.00 z propozycją odwozu dzieci młodszych ok. godz. 13.30. d) Koniec zajęć dla Szkoły Podstawowej w Petrykozach jest planowany na godz. 15.10 z propozycją odwozu młodszych dzieci ok. godz. 12.35. Przywóz i odwóz uczniów nastąpi spod budynków szkół. 25. Proponowany dowóz i odwóz uczniów do szkół obejmują następujące trasy: I) do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Białaczowie: - obejmuje trasę: Parczów (2 km do szkoły w jedną stronę), Sobień (6 km do szkoły w jedną stronę), Zakrzów (2 km do szkoły w jedną stronę); II) do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Miedznej Drewnianej: - obejmuje trasę: Radwan (5 km do szkoły w jedną stronę), Miedzna Murowana (4 km do szkoły w jedną stronę), Żelazowice (4 km do szkoły w jedną stronę) , Żelazowice Kolonia (3 km do szkoły w jedną stronę), Wąglany (3 km do szkoły w jedną stronę); III) do Publicznej Szkoły Podstawowej w Petrykozach: - obejmuje trasę: Kuraszków (5 km do szkoły w jedną stronę), Parczówek (2 km do szkoły w jedną stronę), Petrykozy (2 km do szkoły w jedną stronę), Sędów (7 km do szkoły w jedną stronę), Skronina (4 km do szkoły w jedną stronę); IV) do Publicznej Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Skroninie: obejmuje trasę - obejmuje trasę: Sędów (3 km do szkoły w jedną stronę), Zakrzów (4 km do szkoły w jedną stronę), Petrykozy (4 km do szkoły w jedną stronę); W/w trasy zbliżone są do tras szczegółowych, które zostaną ustalone z dyrektorami poszczególnych szkół po opracowaniu planu zajęć lekcyjnych roku szkolnego 2020/2021. Szczegółowy rozkład jazdy z przebiegiem tras dowozu Zamawiający dostarczy Wykonawcy przed rozpoczęciem roku szkolnego po ustaleniu zajęć szkolnych. Zamawiający przewiduje zmiany przebiegu i długości tras po rozpoczęciu roku szkolnego i ustaleniu z dyrektorami ilości uczniów dowożonych z poszczególnych miejscowości. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu do pierwszego przystanku wyznaczonej trasy oraz powrotu autobusu do bazy z ostatniego kursu danej trasy. 26. Termin wykonania zamówienia: Wymagany termin realizacji umowy: od 01.09.2020r. do 25.06.2021r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wniesione powinno być przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium wniesione powinno być zgodnie z formą dopuszczoną przepisami art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 4. Złożenie oferty niezabezpieczonej wadium będzie skutkować odrzuceniem wykonawcy z postępowania. 5. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Białaczowie nr konta: 61 8992 0000 0013 5106 2000 0020 z adnotacją: Wadium dot. postępowania pn.: ,,Dowóz i odwóz uczniów do i ze szkół podstawowych z terenu Gminy Białaczów poprzez zakup biletów miesięcznych w roku szkolnym 2020/2021’’ znak sprawy: ZP.271.14.2020 6. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność kopię przelewu wadium należy dołączyć do oferty. 7. Oryginał wadium w pozostałych akceptowanych przez zamawiającego formach należy dołączyć do składanej oferty. 8. Poręczenie lub gwarancja stanowiące formę wadium powinny zawierać stwierdzenie, iż jest ono nieodwołalne, oraz że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium następuje jego bezwarunkowa wypłata, oraz powinny wskazywać wszystkie okoliczności uzasadniające zatrzymanie wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 58 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy (wg. załącznika nr 1 do SIWZ), - oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: nie podlega wykluczeniu – załącznik nr 3 do SIWZ, spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SWIZ, - pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy)- załącznik nr 4 do SIWZ, - potwierdzenie wniesienia wadium ( jeżeli dotyczy);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach