Przetargi.pl
Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do szkół z terenu Gminy Borzęcin w roku szkolnym 2018/2019 z podziałem na 2 części.

Gmina Borzęcin ogłasza przetarg

  • Adres: 32825 Borzęcin,
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 684-61-08 , fax. 014 684-63-72
  • Data zamieszczenia: 2018-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Borzęcin
    32825 Borzęcin, woj. małopolskie
    tel. 014 684-61-08, fax. 014 684-63-72
    REGON: 53218000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borzecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do szkół z terenu Gminy Borzęcin w roku szkolnym 2018/2019 z podziałem na 2 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn: Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do szkół z terenu Gminy Borzęcin w roku szkolnym 2018/2019 z podziałem na 2 części. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: CZĘŚĆ I: Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do szkół z terenu Gminy Borzęcin w roku szkolnym 2018/2019 z następujących miejscowości: 1) z sołectwa Jagniówka, Borzęcin Dolny do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borzęcinie Górnym Trasa dowozu i odwozu: 1) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borzęcinie Górnym – Jagniówka – Borzęcin Dolny – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borzęcinie Górnym – 11,4 km Wyjazd spod Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borzęcinie Górnym o godz. 725 Odwóz na wymienionej trasie zostanie rozpisany szczegółowo po ustaleniu planu zajęć szkolnych. W roku szkolnym przyjmuje się do 190 dni zajęć szkolnych. Szacowana ilość uczniów wynosi: 1) z sołectwa Jagniówka i Borzęcin Dolny: rok szkolny 2018/2019 – 9 uczniów, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości uczniów objętych dowozem, w wyniku sytuacji nieprzewidzianych w momencie podpisania umowy, np. związanych ze zmianą miejsca zamieszkania ucznia. W czasie dowozu i odwozu szkoły zapewniają opiekę uczniom, dlatego wyjazd następuje spod szkoły i powrót następuje pod szkołę. Zamawiający wymaga, aby w trakcie przewozu zapewnić uczniom i opiekunowi miejsca siedzące. Ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa przewozu uczniów, realizacja przedmiotu zamówienia musi odbywać się przy pomocy autobusów o odpowiednim stanie technicznym, sprawnych i dopuszczonych do ruchu, z aktualnym badaniem technicznym, spełniających wymogi sanitarne i estetyczne, ogrzewanych. W przypadku uszkodzenia lub awarii autobusu, maksymalny dopuszczalny czas podstawienia sprawnego technicznie pojazdu zastępczego nie może przekroczyć 40 minut. Zalecane jest dokładne zbadanie każdej wyszczególnionej w przedmiocie zamówienia trasy dowozu i odwozu. CZĘŚĆ II: Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do szkół z terenu Gminy Borzęcin w roku szkolnym 2018/2019 z następujących miejscowości: 1) z przysiółka Łazy – Podszumin do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borzęcinie Górnym, 2) z miejscowości Waryś do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borzęcinie Górnym. Trasa dowozu i odwozu: 1) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borzęcinie Górnym – Łazy – Podszumin – Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borzęcinie Górnym - Waryś - Zespół Szkolno-Przedszkolny w Borzęcinie Górnym – 22,2 km Wyjazd spod Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borzęcinie Górnym o godz. 715 Odwóz na wymienionej trasie zostanie rozpisany szczegółowo po ustaleniu planu zajęć szkolnych. W roku szkolnym przyjmuje się do 190 dni zajęć szkolnych. Szacowana ilość uczniów wynosi: 1) z przysiółka Łazy – Podszumin: rok szkolny 2018/2019 – 13 uczniów, 2) z miejscowości Waryś: rok szkolny 2018/2019 – 22 uczniów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości uczniów objętych dowozem, w wyniku sytuacji nieprzewidzianych w momencie podpisania umowy, np. związanych ze zmianą miejsca zamieszkania ucznia. W czasie dowozu i odwozu szkoły zapewniają opiekę uczniom, dlatego wyjazd następuje spod szkoły i powrót następuje pod szkołę. Zamawiający wymaga, aby w trakcie przewozu zapewnić uczniom i opiekunowi miejsca siedzące. Ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa przewozu uczniów, realizacja przedmiotu zamówienia musi odbywać się przy pomocy autobusów o odpowiednim stanie technicznym, sprawnych i dopuszczonych do ruchu, z aktualnym badaniem technicznym, spełniających wymogi sanitarne i estetyczne, ogrzewanych. W przypadku uszkodzenia lub awarii autobusu, maksymalny dopuszczalny czas podstawienia sprawnego technicznie pojazdu zastępczego nie może przekroczyć 40 minut. Zalecane jest dokładne zbadanie każdej wyszczególnionej w przedmiocie zamówienia trasy dowozu i odwozu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający, zarówno w sytuacji gdy wykonawca składa ofertę na jedną czy na dwie części zamówienia, uzna powyższy warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że: a) posiada licencje w zakresie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 2200)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Inne dokumenty składane wraz z ofertą: 1) Formularz ofertowy– sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ), 3) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (zał. nr 3 do SIWZ), 4) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy), 5) Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (protokołu z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg załącznika nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach