Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Szpitalna
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48338723111 , fax. +480338723111
- Data zamieszczenia: 2018-06-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 22
34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
tel. +48338723111, fax. +480338723111
REGON: 000304415 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułow nabiałowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ: Pakiet nr 1- artykuły nabiałowe i przetwory Pakiet nr 2 - mleko Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Podczas dostawy dokonywana będzie ocena dostarczanych artykułów, z uwzględnieniem parametrów, które mają wpływ na jakość zdrowotną żywności. Upoważniony pracownik będzie dokonywał oceny poprzez skontrolowanie: • Dokumentacji dostawy > zezwolenie nadzoru sanitarnego na transport żywności określonym środkiem transportu > zapisy dotyczące czyszczenia, mycia i dezynfekcji środka transportu ze szczególnym zwróceniem uwagi na daty zapisów, rodzaje zastosowanych środków myjących i dezynfekujących > zapisy z monitoringu temperatury dostaw żywności z rygorami termicznymi przechowywania • Higieny osobistej dostawcy > higiena osobista > odzież ochronna > stan zdrowia • Stanu sanitarno - technicznego środka transportu > bieżąca czystość przestrzeni ładunkowej, > stan techniczny powierzchni ładunkowej, która powinna być gładka, nienasiąkliwa, łatwa do utrzymania w czystości, > obecność obcych zapachów, > obecność ewentualnych innych towarów przewożonych w przestrzeni ładunkowej mogących zagrozić jakości zdrowotnej przewożonych towarów. • Stanu sanitarno - technicznego opakowań > stan techniczny i sanitarny opakowań, w których dostarczany jest towar > prawidłowość oznakowania opakowań jednostkowych /zbiorczych: - nazwa, - termin przydatności do spożycia/ data minimalnej trwałości, - dane identyfikujące dostawcę, - warunki przechowywania, - oznaczenie partii produkcyjnej, - inne niezbędne informacje w zależności od rodzaju dostarczane towaru (znaki weterynaryjne, warunki przechowywania, sposób przygotowania itp.). • Jakości dostarczonego towaru > kontrola temperatury, w przypadku towaru o rygorach termicznych - pomiar temperatury dostaw > kontrola parametrów zewnętrznych dostawy - wygląd, barwa, zapach - odpowiednio do dostawy W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości towar zostanie zwrócony Dostawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15550000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. (Arkusz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania). 3. Oświadczenia wymienione w punkcie 5.1 specyfikacji ( załącznik nr 2 i 2a do SIWZ). 4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 5. Załącznik nr 4-oświadczenie RODO (jeśli dotyczy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną