Przetargi.pl
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Gródek do placówek szkolno-wychowawczych

Gmina Gródek ogłasza przetarg

  • Adres: 16-040 Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7180664 , fax. 085 7180684
  • Data zamieszczenia: 2013-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gródek
    ul. A. i G. Chodkiewiczów 2 2
    16-040 Gródek, woj. podlaskie
    tel. 085 7180664, fax. 085 7180684
    REGON: 05065930300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Gródek do placówek szkolno-wychowawczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na dowozie dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Gródek do placówek szkolno-wychowawczych zlokalizowanych w Białymstoku wraz z opieką w roku szkolnym 2013/2014 (od 02.09.2013 r. do 27.06.2014 r. - ok. 188 dni. Trasa Nr 1 (ok. 100 km (wtorek, środa, czwartek); ok. 117 km (poniedziałek, piątek) - dowóz 4 dzieci do placówek szkolno-wychowawczych i odwóz 4 dzieci po zakończeniu zajęć szkolnych do miejsca zamieszkania (we wszystkie dni nauki szkolnej). II. Ogólne warunki zamówienia i wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca ma obowiązek ustalić szczegółowe godziny kursów z rodzicami dzieci niepełnosprawnych i dyrektorami poszczególnych placówek szkolno-wychowawczych na podstawie planu zajęć. Rozkład jazdy należy przedstawić Zamawiającemu celem zatwierdzenia. 2) Dzieci powinny być dowiezione do placówek szkolno-wychowawczych w takim czasie aby mogły rozpocząć zajęcia zgodnie z planem zajęć. 3) Dzieci nie mogą być dowiezione do szkół przed otwarciem świetlic szkolnych i najwcześniej 1 godzinę przed rozpoczęciem zajęć. 4) Dzieci ze szkół powinny być odebrane przed zamknięciem świetlic w szkołach, nie później jednak niż 2 godziny po zakończeniu zajęć. 5) Zamawiający ponosi koszt wyłącznie za obsługę tras wyznaczonych w SIWZ i umowie. Koszt dojazdu do przystanków początkowych oraz koszt powrotu do bazy z przystanków końcowych powinien być ujęty w cenie zamówienia i nie podlega odrębnemu rozliczeniu. 6) Usługa będzie realizowana od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych tj. ferii zimowych i wakacji letnich, przerw świątecznych oraz dni wolnych zatwierdzonych przez Ministra Edukacji Narodowej jako dni wolne od zajęć szkolnych. 7) Liczba dzieci jest liczbą aktualną na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym i w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie. 8) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia we własnym zakresie opiekuna oraz opieki dzieciom podczas ich przewożenia. Pod pojęciem opieka rozumie się: zapewnienie bezpieczeństwa w trakcie wsiadania, wysiadania, przejazdu dzieci autobusem oraz odprowadzenie dzieci do świetlicy szkolnej przed zajęciami i odbiór ze świetlicy po zakończeniu zajęć. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem, w autobusie w czasie przewozu dzieci musi znajdować się kierowca i opiekun. 9) Wykonawca zobowiązuje się w przypadku awarii pojazdu w trakcie świadczenia usługi do niezwłocznego podstawienia zastępczego środka transportu - spełniającego wymogi, o których mowa w ust. 11 oraz w czasie umożliwiającym punktualny przywóz i odwóz dzieci. 10) W okresie jesienno - zimowym pojazdy dowożące dzieci musza być ogrzewane, a na stopniach wejściowych do autobusów nie może zalegać lód i nie mogą być śliskie. 11) Wykonawca zobowiązuje się do spełnienia wymagań określonych w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym oraz świadczenia usługi przewozowej pojazdami spełniającymi wymagania zgodnie z przepisami w/w ustawy i warunkami określonym w SIWZ. 12) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby dzieci niepełnosprawnych, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy (np. odwołanie zajęć lekcyjnych, zmiana godziny przyjazdu lub odjazdu ze względu na zmianę rozkładu zajęć, itp.) 13) Przewidywane ilości usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez Wykonawcę, co do ilości faktycznie zamówionych przez Zamawiającego usług w toku realizacji umowy. 14) Przedstawiciel Zamawiającego zobowiązuje się powiadomić Wykonawcę nie później niż 2 dni przed planowanymi: zmianami godzin przyjazdów i odjazdów, zmianami dni nauki lub odwołaniem kursu w danym dniu. 15) Wykonawca jest obowiązany do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. 16) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane pisemnie będą przez przedstawiciela Zamawiającego z przedstawicielem Wykonawcy. 17) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 18) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest on do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach