Przetargi.pl
Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Ośrodka Rehabilitacyjno -Edukacyjno -Wychowawczego w Wolbromiu ul. Skalska 22 w okresie od 02 stycznia 2012r. do 31 lipca 2012r. i od 03 wrzesień 2012r. do 21 grudzień 2012r.

Urząd Gminy Klucze ogłasza przetarg

  • Adres: 32-310 Klucze, ul. Partyzantów 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6428508 , fax. 032 6428052
  • Data zamieszczenia: 2011-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Klucze
    ul. Partyzantów 1 1
    32-310 Klucze, woj. małopolskie
    tel. 032 6428508, fax. 032 6428052
    REGON: 00053776300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-klucze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Ośrodka Rehabilitacyjno -Edukacyjno -Wychowawczego w Wolbromiu ul. Skalska 22 w okresie od 02 stycznia 2012r. do 31 lipca 2012r. i od 03 wrzesień 2012r. do 21 grudzień 2012r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Ośrodka Rehabilitacyjno -Edukacyjno -Wychowawczego w Wolbromiu ul. Skalska 22 w okresie od 02 stycznia 2012r. do 31 lipca 2012r. i od 03 wrzesień 2012r. do 21 grudzień 2012r. Dowóz do Ośrodka Rehabilitacyjno -Edukacyjno -Wychowawczego w Wolbromiu ul. Skalska 22 i z powrotem 16 dzieci niepełnosprawnych, wg poniższego wykazu: 1. z miejscowości Klucze - 6 dzieci 2. z miejscowości Chechło - 4 dzieci 3. z miejscowości Ryczówek - 2 dzieci 4. z miejscowości Kwaśniów Górny - 1 dziecko 5. z miejscowości Kwaśniów Dolny - 1 dziecko 6. z miejscowości Góry Bydlińskie - 2 dzieci Imienny wykaz dzieci objętych dowozem wykonawca otrzyma przy podpisywaniu umowy. Liczba dzieci objętych dowozem w okresie wykonywania zamówienia może ulegać zmianie, zmianie może ulec także przebieg tras dowozu dzieci do danej szkoły/ ośrodka w zależności od miejsca zamieszkania dziecka. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w zakresie liczby dzieci albo zmian osobowych na liście dzieci, a także zmian w trasie dowozu do 20 km. Zmiany te nie będą powodować zmian umowy. Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną tras dowozu, w szczególności sprawdzić ilość kilometrów na poszczególnych trasach w celu uzyskania informacji koniecznych do przygotowania oferty. Godziny dowozu: 8.00 - 9.00 w zależności od czasu rozpoczynania zajęć./ wg planu lekcji / Godziny odwozu: 14.00 - 15.00 po zakończeniu zajęć. Szczegółowy rozkład jazdy wykonawca ma obowiązek ustalić z rodzicami dowożonych dzieci i Dyrektorem szkoły/ ośrodka przed rozpoczęciem roku szkolnego. Po uzgodnieniu szczegółowy harmonogram z przebiegiem tras dowozu wykonawca dostarczy Zamawiającemu. Wykonawca na podstawie kart dowozu przygotowanych przez Zamawiającego ustali optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży, z uwzględnieniem, że dziecko powinno być dowiezione do szkoły/ ośrodka w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez nie o czasie zajęć lekcyjnych i zabieranie go po zakończeniu bez zbędnego oczekiwania. Pracownicy wykonawcy sprawujący opiekę w czasie dowożenia winni być wyposażeni w telefon komórkowy dostępny dla rodziców dowożonych dzieci, dyrektorów szkół/ ośrodków oraz dla Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601134007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnisienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-klucze.pl - link BIP -Przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach