Przetargi.pl
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Zembrzyce w roku szkolnym 2016/2017 i 2017/2018

Gminny Zespół Obsługi Finansowej Szkół w Zembrzycach ogłasza przetarg

  • Adres: 34-210 Zembrzyce, Zembrzyce 540
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 874 67 32 , fax. 33 874 60 02
  • Data zamieszczenia: 2016-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Obsługi Finansowej Szkół w Zembrzycach
    Zembrzyce 540 540
    34-210 Zembrzyce, woj. małopolskie
    tel. 33 874 67 32, fax. 33 874 60 02
    REGON: 35689176000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zembrzyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Zembrzyce w roku szkolnym 2016/2017 i 2017/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz 10 uczniów niepełnosprawnych z Gminy Zembrzyce na trasie liczącej około 102 km dziennie (poniedziałek, piątek), a 100 km dziennie w pozostałe dni tygodnia (wtorek, środa, czwartek)*: 5 dzieci na trasie A - do Ośrodka Rehabilitacyjno -Edukacyjno-Wychowawczego w Juszczynie Filia w Tarnawie Górnej 61, 34-210 Zembrzyce - godzina rozpoczęcia zajęć 7.30 - przywóz na godz.7.20, odbiór 14.30 wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu uczniów do i ze szkoły; 5 dzieci na trasie B - do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Makowie Podhalańskim, ul. Moniuszki 1, 34-220 Maków Podhalański - godzina rozpoczęcia zajęć 7.50 - przywóz na godz. 7.40, odbiór ok. godz. 15.00 wg harmonogramu zał. Nr 4 wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu uczniów do i ze szkoły w terminach: - trasa A - Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno Wychowawczy w Juszczynie, Filia w Tarnawie Górnej - od 01.09.2016r. do 31.07.2017 r. oraz od 01.09.2017 do 31.07.2018r. - trasa B - Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Makowie Podhalańskim- od 01.09.2016r. do 30.06.2017r. oraz od 01.09.2017r. do 29.06.2018r. *Uwaga! W związku z wcześniejszym zakończeniem roku szkolnego w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Makowie Podhalańskim w miesiącu lipcu 2017r. i lipcu 2018r. dzienna trasa dowozu i odwozu wynosić będzie 40 km dziennie. Zamawiający wymaga, aby dowozy i odwozy odbywały się co najmniej 2 pojazdami. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zmówienia a) dzieci powinny być dowiezione do szkoły, w takim czasie, aby mogły punktualnie rozpocząć zajęcia, zgodnie z obowiązującym je planem, a) dokładne godziny dowozu i odwozu uczniów uzależnione są od ich rozkładu zajęć i mogą ulec zmianie, b) odbiór uczniów z domu pod wskazanymi adresami zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ - godziny odbioru ustala Zamawiający, c) zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany: - przebiegu trasy, co uzależnione jest od obecności przewożonego ucznia, a tym samym dostosowanie trasy do najkrótszej, - ilości uczniów niepełnosprawnych objętych przewozem, w wyniku sytuacji nieprzewidzianych w momencie podpisania umowy. d) wykonawca samodzielnie ustali najkrótszą trasę dowozu dzieci przy czym Zamawiający musi ją zaakceptować. e) w przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły. Wykaz miejsc, z których będą odbierane dzieci stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wśród dzieci nie ma osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim wobec tego zamawiający dopuszcza realizację usługi samochodami osobowymi spełniającymi warunki przewozu osób w tym dzieci. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych własnych i odpowiadających wymogom określonym w ustawie o transporcie. Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. Wykonawca w czasie przewozu dzieci musi zapewnić im opiekę osób, które przyjmą na siebie pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów. Opiekunem winna być osoba dorosła, sprawna fizycznie, nie karana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Opieka nad dziećmi musi być sprawowana przez cały czas przewozu, tj. od miejsca zamieszkania do szkoły/placówki oświatowej i ze szkoły/placówki oświatowej do miejsca zamieszkania. Do zadań opiekuna należy: a) Zapewnienie bezpieczeństwa i pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu uczniów niepełnosprawnych z pojazdu oraz w pojeździe, b) Doprowadzanie uczniów niepełnosprawnych z pojazdu do ośrodka, przekazanie opieki nad nim wychowawcy, c) Odbieranie ucznia niepełnosprawnego spod opieki wychowawców i doprowadzenie go do pojazdu, d) Przekazanie uczniów ze szkoły rodzicom. e) W przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej dzieciom natychmiastowe poinformowanie Zamawiającego i przewoźnika o tym fakcie. Uwaga: w każdym z pojazdów Wykonawca zarówno przy dowozie jak i odwozie, musi zapewnić opiekuna. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem. Wykonawca zobowiązany jest informować Zamawiającego o każdorazowej zmianie opiekunów lub kierowców, np. w przypadku dłuższej choroby. Koszt dojazdów do i od miejsca garażowania pojazdu do miejsca wykonywania usług musi być wkalkulowany w cenę, w którym dowieziono i odwieziono uczniów. Przed przystąpieniem do wyceny usług, wykonawca ma obowiązek zdobyć niezbędne informacje dotyczące realizacji usług oraz dokonać szczegółowego sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, nie później niż w ciągu 60 min. od powstania awarii, w taki sposób aby nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj: a. utrzymywać w czystości i porządku pojazdy b. przestrzegać przepisy P. Poż. i BHP c. ubezpieczyć pojazdy i dzieci na czas przewozu z tytułu szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia d. pojazd powinien być oznaczony według przepisów prawa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601134007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zembrzyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach