Przetargi.pl
„Dowóz dzieci na zajęcia sportowe: Część I - Dowóz dzieci z terenu Gminy Ryglice do Stacji Narciarskiej „Jastrzębia" w Jastrzębi k/Ciężkowic. Część II - Dowóz uczniów z terenu Gminy Ryglice na zawody sportowe”

Burmistrz Ryglic ogłasza przetarg

  • Adres: 33160 Ryglice, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 541 035 , fax. 146 541 054
  • Data zamieszczenia: 2018-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Ryglic
    ul. Rynek 9
    33160 Ryglice, woj. małopolskie
    tel. 146 541 035, fax. 146 541 054
    REGON: 54758900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dowóz dzieci na zajęcia sportowe: Część I - Dowóz dzieci z terenu Gminy Ryglice do Stacji Narciarskiej „Jastrzębia" w Jastrzębi k/Ciężkowic. Część II - Dowóz uczniów z terenu Gminy Ryglice na zawody sportowe”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pn. „Dowóz dzieci na zajęcia sportowe”: Część I - „Dowóz dzieci z terenu Gminy Ryglice do Stacji Narciarskiej „Jastrzębia” w Jastrzębi k/Ciężkowic”, Część II - „Dowóz uczniów z terenu Gminy Ryglice na zawody sportowe”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Część I zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pn. „Dowóz dzieci z terenu Gminy Ryglice do Stacji Narciarskiej „Jastrzębia” w Jastrzebi k/Ciężkowic”. W zakres zamówienia wchodzi dowożenie dzieci z następujących szkół: - Szkoły Podstawowej w Ryglicach, ul. Tarnowska 25, - Szkoły Podstawowej w Lubczy 51, 33-162 Lubcza, - Szkoły Podstawowej w Kowalowej 10, - Szkoły Podstawowej w Zalasowej, ul. Karpacka 21, do Stacji Narciarskiej „Jastrzębia” w Jastrzębi Nr 343, a także ich odwożenie po zajęciach na stoku do miejsc zamieszkania przez przewidywane 15 wyjazdów (po 5 wyjazdów dla każdej tury) wg wykazu tras dowozu dzieci do Stacji Narciarskiej w Jastrzębi stanowiącego zał. nr 5 do SIWZ oraz harmonogramu wyjazdów na narty do Jastrzębi stanowiącego zał. nr 6 do SIWZ. Zamawiający przewiduje 15 wyjazdów (po 5 wyjazdów dla każdej tury), natomiast zakłada, że liczba tych wyjazdów może ulec zmianie ze względu na wyjątkową sytuację związaną z warunkami atmosferycznymi, z powodu których odwołane zostaną zajęcia na stoku narciarskim lub w sytuacji gdy umowa na realizację niniejszej części zamówienia zostanie podpisana z Wykonawcą w terminie późniejszym niż terminy wskazane w harmonogramie wyjazdów (zał. nr 6 do SIWZ). Zamawiający przewiduje przewóz 120 dzieci podzielonych na 3 tury tj. 1 tura 50 dzieci + 4 osoby opieki ( dzieci z Ryglic i Zalasowej), 2 tura 50 dzieci + 4 osoby opieki ( dzieci z Zalasowej, Kowalowej i Lubczy), 3 tura 20 dzieci + 2 osoby opieki ( dzieci z Lubczy). Opiekę nad uczniami w czasie przewozu będą sprawowali nauczyciele. Przewiduje się 16-godzinną naukę jazdy na nartach dla każdej tury tj. przez 4 dni po 3 godz. i 1 dzień 4 godziny. Wymaga się aby Wykonawca podał cenę za jednorazowy przejazd autobusem (dowóz i odwóz wraz z postojem). Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do SIWZ, tj.: wykazie tras dowozu dzieci do Stacji Narciarskiej w Jastrzębi stanowiącego zał. nr 5 do SIWZ oraz harmonogramie wyjazdów na narty do Jastrzębi stanowiącego zał. nr 6 do SIWZ, a także we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4a do SIWZ. Dane o planowanej liczbie przewożonych dzieci zawarte zostały w wykazie tras dowozu dzieci do Stacji Narciarskiej w Jastrzębi stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ. Liczba dzieci wskazana w wykazie tras dowozu dzieci do Stacji Narciarskiej w Jastrzębi stanowi maksymalną wielkość zamówienia. Podane liczby przewożonych dzieci są szacunkowe. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 18 lutego 2018 r. UWAGA: Jeżeli ze względu na panujące warunki atmosferyczne nie będzie możliwe wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 18 lutego 2018 r. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 31 marca 2018 r. po uprzednim zaktualizowaniu harmonogramu wyjazdów (zał. nr 6 do SIWZ) przez Zamawiającego. 2) Część II zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pn. „Dowóz uczniów z terenu Gminy Ryglice na zawody sportowe”. Zamówienie obejmuje dowóz i odwóz uczniów na zawody sportowe organizowane przez Gminnego Organizatora Sportu (Pana Marcina Ciurkota nauczyciela Zespołu Szkół w Lubczy tel. 791 995 059 i Pana Marcina Chmiela nauczyciela Zespołu Szkół w Lubczy tel. 514 290 702) w okresie od podpisania umowy do 31 grudnia 2018 r. Liczba uczniów oraz trasy przejazdu zostaną ustalone przez Gminnych Organizatorów Sportu i podane do wiadomości Wykonawcy z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem. Opiekę nad dowożonymi uczniami zapewniają nauczyciele szkół, które biorą udział w zawodach. Przewóz uczniów będzie się odbywał autobusami lub busami w zależności od ilości uczniów przewożonych, a przewidywana średnioroczna ilość kilometrów do przejechania dla autobusów wynosi maksymalnie 1 000 kilometrów, a dla busów – maksymalnie 1 500 km. Zamawiający informuje, że jest to szacunkowa ilość km niezbędna do wyliczenia szacunkowej wartości zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby przejechanych kilometrów. Godziny odjazdów należy uzgadniać z dyrektorami szkół. Wymaga się aby oferent podał cenę za 1 km przejazdu autobusem i cenę za 1 km przejazdu busem. Wszystkie kilometry przewozowe do rozliczenia są liczone tylko jako przejazdy z uczniami i bez dojazdu z bazy do miejsca rozpoczęcia dowozu lub odwozu oraz bez zjazdu do miejsca garażowania po zakończeniu przewozów. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załączniku do SIWZ, tj.: we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4b do SIWZ. Dot. Części I i II zamówienia: Wykonawca obowiązany jest posiadać aktualne zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2016 r. poz. 1907). Przewóz dzieci będzie się odbywać środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób (bus lub autobus) w pełni sprawnymi i posiadającym aktualne badania techniczne. Środek transportu, którym odbywać się będzie przewożenie dzieci powinien spełniać wszystkie wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. Wykonawca do przewozu dzieci ma wykorzystywać pojazdy dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich i odpowiednio oznakowane. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości przewożonych osób. Pojazdy służące do przewozu dzieci muszą być oznakowane, ubezpieczone oraz spełniać wymogi niezbędne do dopuszczenia do ruchu drogowego. W celu spełnienia wymogów bezpieczeństwa wykonawca do realizacji niniejszego zamówienia winien dysponować następującymi pojazdami: Część I - 2 autobusy z co najmniej 54 miejscami do siedzenia i 1 autobus z co najmniej 22 miejscami do siedzenia. Część II – 1 autobus z co najmniej 54 miejscami do siedzenia i 1 bus z co najmniej 18 miejscami do siedzenia. W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, tj. najpóźniej w ciągu godziny do podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie. Wykonawca winien dysponować kierowcami w ilości zapewniającej obsługę pojazdów będących w ruchu oraz niezbędną rezerwę, spełniającymi wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1907) oraz ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137zpóźn. zm.), określających wymagania w stosunku do kierowców. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych dzieci. Wykonawca zobowiązany jest posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na cały okres realizacji zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż: 5 000,00 zł – dot. części I, 5 000,00 zł – dot. części II, dla każdej części zamówienia z osobna. 3. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby 3 kierowców – dot. części I; 2 kierowców – dot. części II, wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy było zatrudnionych przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca winien zatrudniać w/w osoby na okres co najmniej od rozpoczęcia do końca terminu realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy „ Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem”. a) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - dowóz dzieci: do Stacji Narciarskiej w Jastrzębi – Cz. I/ na zawody sportowe - Cz. II. b) Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób: Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu do wglądu dokumentów potwierdzających zatrudnienie w/w osoby na podstawie umowy o pracę z uwzględnieniem przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 -5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę ( Dz. U. 2017 poz. 847) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. c) Uprawienia zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie zamawiającemu informację o stanie oraz sposobie zatrudnienia w/w osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę oprócz oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt 1 SIWZ, tj oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu składają się: 1)formularz ofertowy – wzór załącznik nr 1 do SIWZ, 2) jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych do oferty dokumentów, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo lub dokument, z którego będzie wynikać uprawnienie do podpisywania oferty, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229, 1089 i 1132) – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. UWAGA: W związku z tym, iż Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania warunków dotyczących: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, 3) zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca nie składa oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach