Przetargi.pl
Dowóz dzieci i młodzieży do szkół z terenu Gminy Borzęcin w roku szkolnym 2016/2017

Gmina Borzęcin ogłasza przetarg

  • Adres: 32-825 Borzęcin,
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 684-61-08 , fax. 014 684-63-72
  • Data zamieszczenia: 2016-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Borzęcin
    32-825 Borzęcin, woj. małopolskie
    tel. 014 684-61-08, fax. 014 684-63-72
    REGON: 00053218000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borzecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci i młodzieży do szkół z terenu Gminy Borzęcin w roku szkolnym 2016/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci i młodzieży do szkół z terenu Gminy Borzęcin w roku szkolnym 2016/2017 z następujących miejscowości: a) z przysiółka Łazy - Podszumin do Zespołu Szkół w Borzęcinie, b) z miejscowości Waryś do Zespołu Szkół w Borzęcinie, c) z sołectwa Jagniówka, Borzęcin Dolny do Zespołu Szkół w Borzęcinie, d) z miejscowości Łęki do Zespołu Szkół w Przyborowie. 2) Trasy dowozu i odwozu: a) Zespół Szkół w Borzęcinie - Jagniówka - Borzęcin Dolny - Zespół Szkół w Borzęcinie - Zespół Szkół w Przyborowie - Łęki - Zespół Szkół w Przyborowie - 24,1 kilometrów. Wyjazd spod Zespołu Szkół w Borzęcinie o godz. 7:15. b) Zespół Szkół w Borzęcinie - Łazy - Podszumin - Zespół Szkół w Borzęcinie - 11,2 kilometrów. Wyjazd spod Zespołu Szkół w Borzęcinie o godz. 7:10. c) Zespół Szkół w Borzęcinie - Waryś - Zespół Szkół w Borzęcinie - 13,8 kilometrów. Wyjazd spod Zespołu Szkół w Borzęcinie o godz. 7:35. Odwóz na wymienionych trasach a), b) i c) zostanie rozpisany szczegółowo po ustaleniu planu zajęć szkolnych. 3) W roku szkolnym przyjmuje się do 190 dni zajęć szkolnych. 4) Szacowana ilość uczniów oraz opiekunów wynosi: a) z przysiółka Łazy - Podszumin: rok szkolny 2016/2017 - 11 uczniów, b) z miejscowości Waryś: rok szkolny 2016/2017 - 23 uczniów, c) z sołectwa Jagniówka i Borzęcin Dolny: rok szkolny 2016/2017 - 32 uczniów, d) z miejscowości Łęki: rok szkolny 2016/2017 - 12 uczniów. 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości uczniów objętych dowozem, w wyniku sytuacji nieprzewidzianych w momencie podpisania umowy, np. związanych ze zmianą miejsca zamieszkania ucznia. 6) W czasie dowozu i odwozu szkoły zapewniają opiekę uczniom, dlatego wyjazd następuje spod szkoły i powrót następuje pod szkołę. 7) Zamawiający wymaga, aby w trakcie przewozu zapewnić uczniom i opiekunowi miejsca siedzące. Ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa przewozu uczniów, realizacja przedmiotu zamówienia musi odbywać się przy pomocy autobusów o odpowiednim stanie technicznym, sprawnych i dopuszczonych do ruchu, z aktualnym badaniem technicznym, spełniających wymogi sanitarne i estetyczne, ogrzewanych. 8) W przypadku uszkodzenia lub awarii autobusu, maksymalny dopuszczalny czas podstawienia sprawnego technicznie pojazdu zastępczego nie może przekroczyć 60 minut. 9) Zalecane jest dokładne zbadanie każdej wyszczególnionej w przedmiocie zamówienia trasy dowozu i odwozu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.malopolska.pl/ugborzecin
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach