Przetargi.pl
Dowóz dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Sobków w roku szkolnym 2022/2023 na podstawie zakupu miesięcznych ulgowych biletów z ustawową ulgą przysługującą młodzieży szkolnej

Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Oświaty w Sobkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 28-305 Sobków, ŹRÓDŁOWA, 4
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413871025
  • Data zamieszczenia: 2023-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Oświaty w Sobkowie
    ŹRÓDŁOWA, 4
    28-305 Sobków, woj. świętokrzyskie
    tel. 413871025
    REGON: 290627211
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zoeao-sobkow.biuletyn.net/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Sobków w roku szkolnym 2022/2023 na podstawie zakupu miesięcznych ulgowych biletów z ustawową ulgą przysługującą młodzieży szkolnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi świadczenie usługi dowozu dzieci i młodzieży do szkół i placówek oświatowych na terenie Gminy Sobków w roku szkolnym 2022/2023 na utworzonych przez Wykonawcę liniach regularnych, z pierwszeństwem przejazdu dzieci i młodzieży z biletem miesięcznym, w cenach biletów ustalonych w niniejszym postępowaniu.2. Przedmiot zamówienia obejmuje 3 TRASY (trasa: dom – szkoła – dom): I TRASA - Dowóz uczniów i opiekuna do Szkoły Podstawowej im Jana Pawła II w Sobkowie w roku szkolnym 2022/2023 II TRASA - Dowóz uczniów i opiekuna do Zespołu Placówek Oświatowych w Mokrsku Dolnym i do Szkoły Podstawowej im Jana Pawła II w Sobkowie i w roku szkolnym 2022/2023,  III TRASA - Dowóz uczniów i opiekuna do Zespołu Placówek Oświatowych w Brzegach i do Szkoły Podstawowej im Jana Pawła II w Sobkowie i w roku szkolnym 2022/20233. Przedmiot zamówienia zawiera bezpłatny przewóz 3 opiekunów, których Wykonawca zobowiązany jest zabrać z terenu gminy Sobków na danej trasie, w miejscu umówionym z Zamawiającym, tj:  Na trasie I dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Jana Pawła II w Sobkowie - odbiór opiekuna rozpocznie się i zakończy na przystanku przy szkole w Sobkowie Na trasie II dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Mokrsku Dolnym i do Szkoły Podstawowej im Jana Pawła II w Sobkowie odbiór opiekuna rozpocznie się i zakończy na przystanku przy szkole w Mokrsku Dolnym. Na trasie III dowóz uczniów do Zespołu Placówek Oświatowych w Brzegach i do Szkoły Podstawowej im Jana Pawła II w Sobkowie odbiór opiekuna rozpocznie się i zakończy na przystanku przy szkole w Sobkowie Wykonawca zobowiązany będzie zawsze w pierwszej kolejności zabierać opiekuna i rozpocząć dowóz uczniów z ustalonych dla danej trasy przystanków .4. Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 1) Główny kod: 60000000-8 – Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów),2) Dodatkowe kody: 60100000-9 – Usługi w zakresie transportu drogowego, 60112000-6 – Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego.5. Przedmiot zamówienia polega na zapewnieniu transportu związanego z realizacją usługi dowozu dzieci i uczniów do szkół i placówek oświatowych z terenu Gminy Sobków. Przewóz obejmuje trasę: dom – szkoła – dom, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz.U. z 2020 r. poz. 910, z późn. zm.). 6. Przedmiot zamówienia będzie realizowany poprzez zakup imiennych, ulgowych biletów miesięcznych, szkolnych na podstawie art. 5a. ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz.U. z 2018 r. poz. 295) 7. Zamówienie na bilety będzie złożone w terminie najpóźniej do 25 dnia miesiąca poprzedzającegomiesiąc, na który bilety mają być wystawione. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczeniazamówionych biletów w terminie do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiącwykonania usługi. W miesiącu wrześniu zapotrzebowanie na bilety będzie złożone do 2 września, a Wykonawca dostarczy zamówione bilety do 7 września.8. Przewozy będą realizowane w dni robocze w ciągu roku szkolnego 2022/2023 z wyłączeniem wakacji, ferii, przerw świątecznych, dni wolnych od zajęć oraz dni, w których zajęcia nie będą odbywały się z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem epidemii, w tym m.in. wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19) oraz w przypadku wprowadzenia zdalnego nauczania, lub innych okoliczności niezależnych od Zamawiającego. 9. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu, wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przewóz uczniom i dzieciom zgodnie z harmonogramem ustalonym z dyrektorami szkół, w terminie co najmniej 3 dni przed planowaną usługą.10. Niniejszym postępowaniem objęty jest transport dzieci i opiekunów do następujących placówek na terenie Gminy Sobków:1) Szkoła Podstawowej im. Jana Pawła II w Sobkowie, ul. Źródłowa 4, 28-305 Sobków2) Zespół Placówek Oświatowych w Mokrsku Dolnym, Mokrsko Dolne 50a, 28-305 Sobków3) Zespół Placówek Oświatowych w Brzegach, Brzegi 104, 28-305 Sobków11. Zamawiający oświadcza, że w roku szkolnym 2022/2023 transport uczniów do szkół obejmuje 191 uczniów i 3 opiekunów. 12. Prognozowane zapotrzebowanie na bilety: a) bilet ulgowy dla dzieci i młodzieży, w okresie od rozpoczęcia odbywania obowiązkowegorocznego przygotowania przedszkolnego do ukończenia szkoły podstawowej łącznie na I,II,III TRASIE - 145 szt.b) bilet normalny dla dzieci 4,5 latki łącznie na I,II,III TRASIE - 46 szt.13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby dowożonych uczniów.14. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszeniadodatkowych opłat, a Wykonawca nie będzie rościł pretensji, ani żądał rekompensaty finansowejjeżeli wartość zamówienia będzie mniejsza niż szacowana przez Zamawiającego15. Transport uczniów powinien odbywać się pod opieką osób dorosłych, których obecność w pojazdach zapewni Zamawiający.16. W razie awarii pojazdu Wykonawca zapewni zastępczy autobus w czasie maksymalnie 60 minut od momentu zgłoszenia awarii.17. Trasy codziennego dowożenia dzieci i uczniów do szkół obejmują łącznie ok. 108 km dziennie. Zamawiający przewiduje, że w okresie objętym niniejszym zamówieniem (rok szkolny 2022/2023 = 186 dni) pojazdy pokonają łącznie ok. 20 088 km.18. Transport powinien być zorganizowany z zachowaniem przepisów prawa oraz zasad bezpieczeństwa, a w szczególności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2019 r. poz. 2140, z późn. zm.).19. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego kontrolowania trzeźwości kierowców prowadzących pojazdy, które przewożą dzieci i uczniów.20. Transport powinien być świadczony z wykorzystaniem 3 pojazdów.21. Pojazdy, którymi Wykonawca będzie wykonywał transport muszą posiadać aktualne badania techniczne i ubezpieczenie OC. W okresie zimowym pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane, na stopniach wejściowych do pojazdów nie może zalegać śnieg, ani lód. W okresie zimowym Wykonawca musi zwrócić szczególną uwagę, aby zapewnić bezpieczeństwo podczas wsiadania i wysiadania. Przez cały rok w pojazdach musi być utrzymywana czystość. 22. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie z wykorzystaniem zgłoszonych w ofercie pojazdów. Na etapie realizacji umowy każdy ze zgłoszonych pojazdów może zostać zastąpiony innym, o nie niższych parametrach (np. pojazd zgłoszony w ofercie z rocznika 2013 musi zostać zastąpiony pojazdem z rocznika 2013 lub młodszym).23. Zamawiający dopuści zmianę zaoferowanego środka transportu w trakcie realizacji umowy na pisemny umotywowany wniosek Wykonawcy. Zmiana pojazd na pojazd o mniejszej ilości miejsc siedzących może mieć miejsce w przypadku mniejszej ilości uczniów na trasach dowożenia dzieci. Pojazd zaoferowany jako zamienny nie może być starszy od pojazdu zamienianego oraz musi posiadać ważną polisę OC, a także ważne badania techniczne. Zmiana środka transportu nie powoduje zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana środka transportu będzie każdorazowo zależna od decyzji Zamawiającego.24. Zamawiający zastrzega możliwość odwołania poszczególnych kursów lub całkowitego odwołania dowozów w konkretne dni, wynikające ze szczególnych lub nieprzewidzianych okoliczności.25. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych w SWZ stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 p.z.p.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach