Przetargi.pl
Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2013/2014

Gmina Markusy ogłasza przetarg

  • Adres: 82-325 Markusy, Markusy 82
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 2394351 , fax. 55 2394352
  • Data zamieszczenia: 2013-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Markusy
    Markusy 82 82
    82-325 Markusy, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 2394351, fax. 55 2394352
    REGON: 17074812300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/markusy_gmina_wiejska/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2013/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2013/2014 Przedmiot główny: CPV: 60.17.20.00-4 Nazewnictwo wg CPV: Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą 2.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na dowozie dzieci do szkół w roku szkolnym 2013/2014. 3. Zamówienie obejmuje swym zakresem świadczenie usługi transportowej polegającej na dowozie uczniów do szkół znajdujących się na terenie gm. Markusy /Szkoła Podstawowa w Zwierznie, Szkoła Podstawowa w Żurawcu, Gimnazjum w Stankowie/ oraz ich rozwozie do domów w roku szkolnym 2013/2014. Długość trasy przewozu w skali 1 tygodnia szacuje się na 2115,20 km, w skali roku szkolnego 2013 - 2014 szacuje się na około 79553,70 km. 4. Usługa realizowana jest autobusami wykonawcy (min. 3). 5. Zamawiający zapewnia w trakcie przewozu dzieci nadzór osoby sprawującej opiekę nad nimi. 6. W okresie, gdy temperatura na zewnątrz pojazdu będzie niższa niż +5 C, wykonawca zobowiązany jest do ogrzewania pojazdu bez dodatkowego wynagrodzenia. 7.Przebieg tras przewozu zawarty jest we wstępnym harmonogramie dowozów dla roku szkolnego 2013/2014, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. Zapisane w harmonogramie długości tras nie uwzględniają dojazdu autobusu do pierwszych przystanków oraz zjazdu do miejsca garażowania po zakończeniu przewozów. Przed rozpoczęciem roku szkolnego 2013/2014 wykonawca otrzyma ostateczny harmonogram dowozu. 8. Zabieranie i wysadzanie dzieci odbywa się w wyznaczonych przez Zamawiającego przystankach. 9. Godziny rozpoczęcia nauki w szkołach oraz godzina rozpoczęcia rozwozu: - Gimnazjum w Stankowie: 7:30 /rozpoczęcie dowozu z pierwszych przystanków około godziny 6:30 /, - Szkoła Podstawowa w Zwierznie: 8:20/rozpoczęcie dowozu po dowiezieniu dzieci do gimnazjum/, - Szkoła Podstawowa w Żurawcu: 8:40 /rozpoczęcie dowozu z pierwszych przystanków około 7:20/, - rozpoczęcie rozwozów około godz. 12:50. 10. Zamówienie nie jest planowane do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej. 11. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 12. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. 13. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 14. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy i warunkach ich dokonania: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy w przypadku: a) zmiany przepisów dotyczących stawki podatku VAT - zmiana wynagrodzenia, b) zmian organizacyjnych struktur wewnętrznych Wykonawcy lub Zamawiającego, c) zmiany w zakresie wykazanych pojazdów, d) zmiany przepisów regulujących zakres umowy, e) gdy w chwili zawarcia niniejszej umowy nie były znane fakty mające na nią wpływ, przy jednoczesnym założeniu, że zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego, f) zaistnienia sytuacji, o których mowa w § 5 ust. 4 (zmiana ceny jednostkowej w przypadku zmiany ceny paliwa) oraz § 6 (zmiana długości przebiegu tras) projektu umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ - zmiana wynagrodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601720004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadjum

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/markusy_gmina_wiejska/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach