Przetargi.pl
Świadczenie usług transportowych uczniów

Gmina Grodziczno ogłasza przetarg

  • Adres: 13-324 Grodziczno, Grodziczno 17A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4729126 , fax. 056 4729106
  • Data zamieszczenia: 2016-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodziczno
    Grodziczno 17A 17A
    13-324 Grodziczno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 056 4729126, fax. 056 4729106
    REGON: 87714202530000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodziczno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportowych uczniów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych uczniów. 2. Usługi transportowe uczniów dotyczą dowozu i odwozu uczniów uczęszczających do gimnazjów i szkół podstawowych na terenie Gminy Grodziczno oraz przewozu dzieci i młodzieży szkolnej nie związanego z dowozem na zajęcia szkolne. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części i obejmuje szczegółowy wykaz tras transportu, minimalną ilość miejsc siedzących, liczbę uczniów dowożonych i odwożonych na poszczególnych trasach, ilość kilometrów na trasie. 4. W częściach nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5 w liczonym limicie kilometrów nie jest liczony dojazd i odjazd środka transportu do miejsca wykonywania usługi. Koszt ten jest kosztem Wykonawcy. 5. W częściach nr 6 Wykonawca rozliczany będzie z miejsca wyjazdu i powrotu wyznaczonego przez Zamawiającego. 6. Miejsca siedzące to liczba miejsc na jaką zarejestrowany jest pojazd bez miejsc stojących. 7. W poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia obsługiwać będzie jeden pojazd z uwagi na przesunięcia czasowe. 8. Wykonawca zobowiązany jest do punktualnego dowozu i odwozu uczniów. Wszyscy uczniowie dowiezieni do szkoły muszą być odwiezieni po zakończonych zajęciach. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa przewożonym dzieciom i młodzieży szkolnej. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zastępczego środka transportowego w razie awarii pojazdu lub innych przyczyn, którym dokonywany jest transport. Zastępczy środek transportowy musi spełniał warunki dla danej części przedmiotu zamówienia określone w niniejszej SIWZ. 11. Wykonawca zobowiązany jest aby kierowca posiadał uprawnienia do kierowania pojazdem, którym świadczona będzie usługa. 12. Wykonawca zobowiązany jest aby opiekun (osoba opiekująca się uczniami) posiadał kwalifikacje pedagogiczne i przeszkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej. 13. Realizacja części nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5 przedmiotu zamówienia odbywać będzie się we wszystkie dni, w których będą odbywać się zajęcia szkolne. Realizacja części nr 6 przedmiotu zamówienia odbywać się będzie według potrzeb na zlecenie Zamawiającego. 14. Czas dowozu i odwozu wg tras w części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4 i część nr 5 przedmiotu zamówienia będzie podany Wykonawcy, z którym podpisze Zamawiający umowę na realizację usługi, do dnia 31 sierpnia 2016 roku tj. przed rozpoczęciem roku szkolnego. Czas dowozu i odwozu według tras będzie dostosowany do realizowanych zajęć edukacyjnych i może ulec zmianie. 15. Zamawiający wymaga dokumentowania przejechanych kilometrów. Wykazana ilość kilometrów w rachunku/fakturze nie może przekroczyć ilości kilometrów na danej trasie wykazanej do niniejszego postepowania. Do każdego rachunku/faktury za zrealizowaną usługę musi być dołączone zestawienie potwierdzone przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego zgodne z zał. nr 9 do SIWZ. 16. Szczegółowy wykaz tras dotyczący świadczenia usług transportowych, minimalna ilość miejsc siedzących, które musi mieć pojazd a także liczba dzieci i młodzieży dowożona i odwożona na poszczególnych trasach realizowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601720004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas podstawienia zastępczego pojazdu w przypadku awarii środka transportowego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodziczno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach