Przetargi.pl
Dowóz dzieci do szkół na terenie gminy Ostrów Lubelski w roku szkolnym 2009/2010

Zespół Obsługi Oświaty Samorządowej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-110 Ostrów Lubelski, ul. Partyzantów 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 852 01 12 , fax. 081 852 01 12
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Oświaty Samorządowej
    ul. Partyzantów 1 1
    21-110 Ostrów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 081 852 01 12, fax. 081 852 01 12
    REGON: 43061536100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: monikaela@wp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci do szkół na terenie gminy Ostrów Lubelski w roku szkolnym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest : Dowóz dzieci do szkół na terenie gminy Ostrów Lubelski 2. Zamówienie obejmuje następującą trasę : I . Ranna trasa dowozu obejmuje dwa kierunki : 1)Ostrów Lub - Kolechowice Kol (Kujawiaki ) - Kolechowice Szk.Podst. Rozkopaczew (Pasy ) - Kolechowice Szk.Podst. - Ostrów Lub. (Gimnazjum) - razem do 25 km w godz. 7.00-8.00 , z liczbą miejsc siedzących co najmniej 49 2)Ostrów Lub.-Kaznów- Jamy- Ostrów Lubelski(Gimnazjum) - razem do 25 km w godz. 7.00 - 8.00 z liczbą miejsc siedzących co najmniej 49 II. Popołudniowa trasa dowozu dzieci obejmuje dwa kierunki : 1)Ostrów Lub.(Gimnazjum)-Kolechowice Szk.Podst.- Rozkopaczew (Pasy ) -Kolechowice Szk.Podst. -Kolechowice Kol.(Kujawiaki ) - Ostrów Lub.( Gimnazjum ) - razem do 29 km w godz. 13.30 - 14.30 z liczbą miejsc siedzących co najmniej 49. 2)Ostrów Lubelski - Jamy, Jamy - Ostrów Lub., Ostrów Lub(Gimnazjum) - Kaznów, Kaznów - Ostrów Lubelski (Gimnazjum ) razem do 26 km w godz. 13.30 - 14.30 z liczbą miejsc siedzących co najmniej 49 3)kurs dodatkowy jeden raz w tygodniu : Gimnazjum-Jamy - Kaznów - Kolechowice(Kujawiaki ) - Kolechowice - Rozkopaczew (Pasy ) - Rudka Kijańska - Rozkopaczew (Jezioro ) - Wólka Stara - Ostrów Lubelski - razem do51 km w godz. 14.45 - 16.00 w okresie od 01.09.2009 do 30.06.2010 3.Zakres usługi obejmuje dowóz dzieci z miejsca zamieszkania ( według ustalonych przystanków) do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania. 4.Co najmniej jednym autobusem z liczbą miejsc siedzących minimum 49 w jednym autobusie. 5.W trakcie roku szkolnego mogą ulec zmianie godziny dowozu i odwozu. W tracie roku szkolnego może wystąpić konieczność zmiany trasy w/g potrzeb. 6.Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze: specyfikacją istotnych warunków zamówienia na usługi 7.Rozliczenie następować będzie na podstawie wystawionej faktury. 8.Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających. O których mowa w art. 67 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.CPV - 601122008-8 - usługi autobusowe transportu publicznego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki : 1) dysponują co najmniej jednym autobusem z liczbą miejsc siedzących minimum 49 w jednym autobusie. 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania usługi 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków w postępowaniu o udzielenie zamówienia Z ubiegania o udzielenie zamówienia wyklucza się : 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienia publiczne, o których mowa w art.24 ust.1 Prawo zamówień publicznych, 2) wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności 3) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania 4) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 ustawy. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, która ; 1) jest niezgodna z ustawą, lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 4) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art.88 ustawy Prawo zamówień publicznych lub błędy w obliczeniu ceny 6) w terminie 7 dniu od otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczaniu ceny. 7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 i art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty : 1.Dokumenty wymagane : - formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiąc przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - oświadczenie, że zapoznano się z dokumentacją przetargową, wykaz niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia pojazdów wg załącznika nr 4( autobus minimum 49 osobowy ) oraz kserokopie aktualnych badań technicznych i ubezpieczenia OC pojazdu i NW. - Oświadczenie stosowne do art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 - zaakceptowany bez zastrzeżeń projekt umowy - załącznik nr 3 - Koncesję lub zezwolenie na wykonywanie krajowego lub drogowego przewozu osób - uprawnienia zawodowe osób, które wykonywać będą dane zamówienie, stosownie do charakteru zamówienia ( potwierdzone kserokopie dokumentów uprawniających do przewozu osób ). 2. Uwagi Wszystkie dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta. Oferta i załączniki muszą być podpisane przez osobę / osoby wymienione w dokumencie - odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Ocenę spełniania powyższych warunków dokona zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 3.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości: 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia 3)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie Oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowlubelski.lubelskie
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach