Przetargi.pl
Dowóz dzieci do szkół na terenie gminy Mirów

Urząd Gminy w Mirowie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-503 Mirów, Mirów 27
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6283884 , fax. 048 6283889
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Mirowie
    Mirów 27 27
    26-503 Mirów, woj. mazowieckie
    tel. 048 6283884, fax. 048 6283889
    REGON: 00054021600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci do szkół na terenie gminy Mirów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów z terenu gminy Mirów do Szkoły podstawowej w Mirowie i do Gimnazjum w Mirowie na następujących trasach: Trasa nr 1. Mirów(szkoła)-Mirówek-Mirów Nowy-Mirów(szkoła): długość trasy -15km, liczba dzieci - 50. Trasa nr 2. Mirów(szkoła)-Zbijów Duży-Zbijów Mały-Mirów Stary-Mirów(szkoła): długość trasy -17km, liczba dzieci - 40. Trasa nr 3. Mirów(szkoła) - Bieszków Górny - Bieszków Dolny - Mirów(szkoła): długość trasy -11km, liczba dzieci - 45. Trasa nr 4. (odwóz dzieci z klasy sportowej 4x w tygodniu) Mirów(szkoła)-Mirów Nowy-Mirówek-Bieszków Górny - Bieszków Dolny - Zbijów Mały-Mirów(szkoła):długość trasy 36km, liczba dzieci - 20. Dowóz dzieci do szkół powinien zakończyć się o godzinie 7:50. Odwóz dzieci do domu odbywał się będzie po zakończeniu zajęć w godzinach 13:30-14:30. Odwóz dzieci z klasy sportowej po zajęciach o godzinie 15:15.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie wymagane wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnieniami do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem  technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli wykonawca: - dysponuje minimum dwoma autobusami, - wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, co najmniej jedną usługę cyklicznego dowozu dzieci do szkół, - dysponuje minimum dwoma osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania autobusami. 3) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - licencja na wykonywanie transportu drogowego osób, - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wraz z kserokopiami dowodów rejestracyjnych, - wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały należycie wykonane, - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do realizacji zamówienia, - parafowany projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mirow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach