Przetargi.pl
Dostawy materiałów biurowych dla Biura Agencji Mienia Wojskowego w 2010 r

Agencja Mienia Wojskowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-911 Warszawa, ul. Nowowiejska 26A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 3149863 , fax. 022 3149900
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Mienia Wojskowego
    ul. Nowowiejska 26A 26A
    00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 3149863, fax. 022 3149900
    REGON: 01245670700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy materiałów biurowych dla Biura Agencji Mienia Wojskowego w 2010 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Papier, teczki, bloczki samoprzylepne, kostki papierowe, okładki, grzebienie do bindowania, termookładki, ofertówki, półki na dokumenty, przekładki, przybornik nabiurkowy, taśma klejąca, taśma pakowa, koszulki na dokumenty, skoroszyty, linijki, bruliony, bloki, etykiety, zakładki indeksujące, dyskietki, płyty CD-R, płyty DVD-RW, cienkopisy, długopisy, wkłady do długopisów, foliopisy, pisaki, ołówki, grafity do ołówków, zakreślacze, tusze do stempli, datowniki, pinezki, nożyczki, klipsy do papieru, temperówki, rozszywacze, zszywacze, zszywki, wąsy do skoroszytów, dziurkacze, kleje, korektory, segregatory, gumki do ścierania, spinacze. Łącznie 85 pozycji asortymentowych. Dostawy będą realizowane do siedziby Agencji Mienia Wojskowego, 00-911 Warszawa, ul. Nowowiejska 26A
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 034600002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania powyższych warunków będzie polegała na ocenie spełnia/nie spełnia, na zasadach określonych w niniejszej sekcji. Podstawą oceny będą dokumenty i oświadczenia w niej wskazane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Inne dokumenty: 1) w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż ujawniona(e) w dokumentach, o których mowa w pkt 1 ppkt 2, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; 2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2: 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) dokument(y) o którym(ch) mowa w ppkt 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy ppkt 2 stosuje się odpowiednio. 4. Forma składanych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów: 1) Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy musi być złożone w oryginale. 2) W przypadku składania kopii pełnomocnictw muszą być one potwierdzone notarialnie. 3) Wszystkie pozostałe dokumenty, o których mowa w niniejszej sekcji, muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy). 4) Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę (osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.amw.com.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach